Diablo schreef:Liannetje86 schreef:Ik heb het op mijn 19e ooit gevraagd. Ik wist zeker dat ik geen kids wilde, en denk er nu nog steeds zo over. Maar hij wil het pas na mijn 30ste doen...
Voor mij zou het gewoon ideaal zijn geweest. Dat ze het op je 19e niet doen, snap ik aan de ene kant nog wel, je mening kan nog veranderen. Maar hoop binnenkort wel van al het gezeik af te zijn
Ik roep al vanaf mijn 15e dat ik geen kinderen wil, dat gaat ook nooit veranderen:) Heb gewoon echt een hekel aan baby's (Hekel aan is te sterk, maar ze huilen, ik snap ze niet, ze zijn zo klein, ze kunnen niets, zijn zo afhankelijk en heb altijd het "hou ze maar lekker ver weg uit mijn buurt")
Toen ik 15 was, riep ik dat ook. Op mijn 19e ook trouwens. Maar een paar jaar later was ik toch moeder een daarna nog twee keer.
Ik snap dat je overtuigd kunt zijn dat je geen kinderen wilt op dat moment. Maar het kan gewoon zomaar veranderen, ik ben daar het bewijs van. Ik zou het heel erg gevonden hebben als ze mij destijds gesteriliseerd hadden, dan had ik nu mijn kinderen niet gehad.
Ik denk dat artsen heel goed weten wat ze doen. Dat een groot deel van de vrouwen op hun beslissing terug komt, ze weigeren niet zomaar.
Weten ze ook zeker wel

Maar bij mij gaat het gewoon niet veranderen. Het past niet in mijn leven, ik heb niets met baby's, kinderen vind ik van een ander leuk voor even, maar dat was het ook. Zelf wil ik ze gewoon nooit, zou te beperkend voor me zijn, te veel stress, te veel gezeur