Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lelberse schreef:aar ik kan het gewoon niet uitmaken met hem daarvoor hou ik echt teveel van hem. Ik word echt al helemaal verdrietig als ik daaraan moet denken
Mioux schreef:gewoon accepteren, niet over zeuren en drammen en dringen. Je wist vanaf dag 1 hoe en wat, als je van hem houdt en niet kwijt wilt moet je er niet meer over beginnen. Je kan hoogstens eens vragen of hij na het roken een mintje wilt nemen bij wijze van, maar eisen nee... Als je het niet kan accepteren dan is het diegene los laten en laten gaan.. klinkt hard maar je wist waar je aan begon.
edit: Jij bent ook niet perfect, niemand niet, maar zeurt hij dagelijks tegen jouw daarover? Iedereen heeft een mindere kant, die neem je voor lief en als je dat niet kan dan zit je niet denk ik met de juiste persoon in een relatie...
lelberse schreef:Mioux schreef:Nou...dan heb je je antwoord toch al? Dan moet je stoppen met de relatie...
en dat wil ik dus ook niet... ik wil het graag accepteren maar dat lukt me tot nu toe echt niet...
[***] schreef:Siersma schreef:Mss vind je vriend je paarden wel stinken, maar dat moet hij toch ook accepteren? Die verkoop je toch ook niet omdat hij dat wil?
Van paarden krijg je geen vergrootte kans op kanker als het goed is..
Siersma schreef:Mss vind je vriend je paarden wel stinken, maar dat moet hij toch ook accepteren? Die verkoop je toch ook niet omdat hij dat wil?
lelberse schreef:Mss vind je vriend je paarden wel stinken, maar dat moet hij toch ook accepteren? Die verkoop je toch ook niet omdat hij dat wil?
laraxXxemma schreef:Siersma schreef:Mss vind je vriend je paarden wel stinken, maar dat moet hij toch ook accepteren? Die verkoop je toch ook niet omdat hij dat wil?
Nee nee nee je kan roken en de geur niet vergelijken met de paardenlucht. Sorry maar deze vergelijking kan je echt niet maken hier. Roken is schadelijk voor je gezondheid, in (vrijwel) alle soorten kanker die er bestaan kan je roken als een oorzaak zetten. Paarden zijn niet schadelijk voor je gezondheid (paarden direct! iig niet)
Maar jeetje.. Wat kan ik je gevoel herkennen. Ik ben ook zwaar tegen roken. Ik zal niet snel zeggen tegen andere mensen dit is niet goed je moet stoppen, maar afkeur laat ik vaak (niet altijd expres) merken.. Ik snap niet hoe mensen zo veel geld kunnen uitgeven aan iets wat zo slecht voor je is. Zware teleurstelling toen mn beste vriendin hier kwam en een paar peukjes per dag opstak.. En toen ik ook nog hoorde hoe makkelijk ze zich had laten overhalen.. Zo zonde. Weggegooid geld, om mee te doen met vrienden die je hebben overgehaald om het te doenbah.
Dus ja ik zou wel doorzeuren om te stoppen.. Maar dan moet je wel zeker zijn dat je het roken erg genoeg vind, je relatie kan er makkelijk onder gaan leiden namelijk (als dat het nog niet doet). Als ik het zo voor jou lees is het echt een keus; wat is erger, je vriend verliezen of het roken?
Je vriend moet ik eerlijk zeggen laat zich ook wel heel gemakkelijk beïnvloeden. Heb je het al gehad over stoppen met roken programma's vanuit de verzekering? Zit gewoon in je basisverzekering.
laraxXxemma schreef:Siersma schreef:Mss vind je vriend je paarden wel stinken, maar dat moet hij toch ook accepteren? Die verkoop je toch ook niet omdat hij dat wil?
Nee nee nee je kan roken en de geur niet vergelijken met de paardenlucht. Sorry maar deze vergelijking kan je echt niet maken hier. Roken is schadelijk voor je gezondheid, in (vrijwel) alle soorten kanker die er bestaan kan je roken als een oorzaak zetten. Paarden zijn niet schadelijk voor je gezondheid (paarden direct! iig niet)
Maar jeetje.. Wat kan ik je gevoel herkennen. Ik ben ook zwaar tegen roken. Ik zal niet snel zeggen tegen andere mensen dit is niet goed je moet stoppen, maar afkeur laat ik vaak (niet altijd expres) merken.. Ik snap niet hoe mensen zo veel geld kunnen uitgeven aan iets wat zo slecht voor je is. Zware teleurstelling toen mn beste vriendin hier kwam en een paar peukjes per dag opstak.. En toen ik ook nog hoorde hoe makkelijk ze zich had laten overhalen.. Zo zonde. Weggegooid geld, om mee te doen met vrienden die je hebben overgehaald om het te doenbah.
Dus ja ik zou wel doorzeuren om te stoppen.. Maar dan moet je wel zeker zijn dat je het roken erg genoeg vind, je relatie kan er makkelijk onder gaan leiden namelijk (als dat het nog niet doet). Als ik het zo voor jou lees is het echt een keus; wat is erger, je vriend verliezen of het roken?
Je vriend moet ik eerlijk zeggen laat zich ook wel heel gemakkelijk beïnvloeden. Heb je het al gehad over stoppen met roken programma's vanuit de verzekering? Zit gewoon in je basisverzekering.