Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xkimmieejj schreef:Ik heb onwijs veel spijt dat ik deze spuit genomen heb.
Een tijd terug heb ik op nieuwssites gelezen dat er meiden waren die er allemaal gekke kwaaltjes van kregen.. althans, kwaaltjes.. meiden die er chronisch ziek van geworden zijn!
En ja raad het al... Ook ik ben chronisch ziek geworden.. En daarom heb ik er spijt van.. echt veel spijt.. het wil natuurlijk niet 100% zeggen dat het daardoor komt.. maar de kans is er wel.
En chronisch ziek valt mee te leven, dat klopt.. maar niet als heel je leven er door beinvloed word, en daardoor niet werken kan en niet naar school kan gaan en t ergste je hobby op heb moeten geven!
Aight schreef:xkimmieejj schreef:Ik heb onwijs veel spijt dat ik deze spuit genomen heb.
Een tijd terug heb ik op nieuwssites gelezen dat er meiden waren die er allemaal gekke kwaaltjes van kregen.. althans, kwaaltjes.. meiden die er chronisch ziek van geworden zijn!
En ja raad het al... Ook ik ben chronisch ziek geworden.. En daarom heb ik er spijt van.. echt veel spijt.. het wil natuurlijk niet 100% zeggen dat het daardoor komt.. maar de kans is er wel.
En chronisch ziek valt mee te leven, dat klopt.. maar niet als heel je leven er door beinvloed word, en daardoor niet werken kan en niet naar school kan gaan en t ergste je hobby op heb moeten geven!
Het spijt me, maar totdat er wetenschappelijk onderzocht bewijs is dat de chronische ziekten door het vaccin zijn veroorzaakt, vind ik niet dat je deze stellingen kan doen.
En heb je een linkje naar de nieuwssites? Over welke chronische ziekten gaat het hier? Zijn het dezelfde of verschillende? Zijn de meisjes incidenteel en verspreid over de werelddelen (lees andere leeftstijlen, omgevingsfactoren etc)?
Net zoals mensen sceptisch zijn over de werking en effecten van het vaccin, ben ik ook erg sceptisch over dit soort geruchten.
zonnebloem18 schreef:NVKP:
Instanties verdoezelen gevaren van HPV vaccins.
Dr. Sin Hang Lee, MD, van het Milford Molecular Diagnostics Laboratory, heeft een officiële, openbare klacht ingediend bij de Directeur Generaal van de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO).
In deze klacht wordt groots wangedrag aangevoerd, misdadig gedrag, grenzend aan crimineel gedrag om het brede publiek te misleiden over de veiligheid van HPV vaccins, Gardasil en Cervarix.
In de klacht heeft dr. Lee een lange brief toegevoegd met gedetailleerde communicatie tussen gezondheidsambtenaren van Amerika, Canada, Japan en de WHO.
Daaruit blijkt dat de ambtenaren op de hoogte waren van de specifieke gevaren van de HPV vaccins.
De ambtenaren waren echter meer bezig met de discussie hoe te reageren op die twijfels over veiligheid, die naar voren kwamen uit wetenschappelijk onderzoek, dan zelf onafhankelijk onderzoek op te starten om de ware omvang van de gevaren boven water te krijgen.
http://sanevax.org/hpv-vaccine-safety-a ... f-science/
zonnebloem18 schreef:NVKP:
Instanties verdoezelen gevaren van HPV vaccins.
Dr. Sin Hang Lee, MD, van het Milford Molecular Diagnostics Laboratory, heeft een officiële, openbare klacht ingediend bij de Directeur Generaal van de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO).
In deze klacht wordt groots wangedrag aangevoerd, misdadig gedrag, grenzend aan crimineel gedrag om het brede publiek te misleiden over de veiligheid van HPV vaccins, Gardasil en Cervarix.
In de klacht heeft dr. Lee een lange brief toegevoegd met gedetailleerde communicatie tussen gezondheidsambtenaren van Amerika, Canada, Japan en de WHO.
Daaruit blijkt dat de ambtenaren op de hoogte waren van de specifieke gevaren van de HPV vaccins.
De ambtenaren waren echter meer bezig met de discussie hoe te reageren op die twijfels over veiligheid, die naar voren kwamen uit wetenschappelijk onderzoek, dan zelf onafhankelijk onderzoek op te starten om de ware omvang van de gevaren boven water te krijgen.
http://sanevax.org/hpv-vaccine-safety-a ... f-science/
Citaat:....one of their own experts showed scientific evidence that HPV vaccination does increase cytokines, including tumor necrosis factor (TNF), particularly at the injection site compared to other vaccines.
chanel1985 schreef:En hoeveel jaar geleden was dat? Denk dat de medische know how nu al wel verbeterd is tegenover toen, werd gegeven tussen 1946 en einde 1970.
Delphi schreef:chanel1985 schreef:En hoeveel jaar geleden was dat? Denk dat de medische know how nu al wel verbeterd is tegenover toen, werd gegeven tussen 1946 en einde 1970.
[naam] daar heb je gelijk in, maar ook de huidige wetenschap maakt fouten en schat de risico's soms helemaal verkeerd in. Heb je het niet gezien op het nieuws? Die proefpersonen in Frankrijk die een pijnstiller aan het testen waren? 1 dode en 4 in een zorgelijke toestand in het ziekenhuis. Alle 4 hebben ze neurologische schade opgelopen. Bij drie van hen is die schade onherstelbaar. Zij zullen volgens de arts hoe dan ook gehandicapt blijven.
Er zaten risico's aan die pijnstiller (net als aan ieder medicijn) en natuurlijk waren het niet voor niets proefpersonen, maar de risico's waren in dit geval echt verkeerd ingeschat.
Delphi schreef:chanel1985 schreef:En hoeveel jaar geleden was dat? Denk dat de medische know how nu al wel verbeterd is tegenover toen, werd gegeven tussen 1946 en einde 1970.
Chanel daar heb je gelijk in, maar ook de huidige wetenschap maakt fouten en schat de risico's soms helemaal verkeerd in. Heb je het niet gezien op het nieuws? Die proefpersonen in Frankrijk die een pijnstiller aan het testen waren? 1 dode en 4 in een zorgelijke toestand in het ziekenhuis. Alle 4 hebben ze neurologische schade opgelopen. Bij drie van hen is die schade onherstelbaar. Zij zullen volgens de arts hoe dan ook gehandicapt blijven.
Er zaten risico's aan die pijnstiller (net als aan ieder medicijn) en natuurlijk waren het niet voor niets proefpersonen, maar de risico's waren in dit geval echt verkeerd ingeschat.
Paard_Aap schreef:@xkimmieejj
Ik las net een stukje op je blog. Bij "Wat is het" schrijf je dat het een angeboren aandoening is, dan kan het toch helemaal niet door de HPV prik komen?
History_ schreef:Ik ben de prik jaren terug ook gaan halen. Net zoals al mijn vriendinnen en zo goed als alle meisjes van mijn school. Ik heb nooit ergens last van gehad en ik ken ook niemand die negatieve bijwerkingen heeft gehad. Ik ben in ieder geval blij dat ik de prijk heb gehad en ik zou het zo terug doen.