Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R12312 schreef:Even gegoogled, maar dat is geen kinderachtig medicijn. Wat is de reden dat je het moet nemen? Als je dat te persoonlijk vind begrijp ik dat hoor! Maar is er niets iets anders wat werkt, want dit is niet iets wat je lang moet doen qua eten.
Ayasha schreef:Hmm je antwoord niet echt op de berichten, je praat eigenlijk gewoon een beetje er overheen.
Zijn er al diagnoses gesteld betreffende je darmen?
Waarom zouden zij blij moeten zijn dat jij 73kg weegt? Moet je van de dokters afvallen?
dynara schreef:Sorry heb niet alles doorgelezen maar.... Ik ben ook bezig om af te vallen maar dit lijkt me erg ongezond... ik ben in 2 weken tijd bijna 8 kilo kwijt (en dit met een heel slechte vertering ivm slechte darme ) met alleen koolhydraatarm te eten en tot een bepaald aantal calorieen voor af te vallen... plus makkelijker vol te houden veel gezonder voor je lichaam en minder kans op een terug val.
Bowen schreef:Kind toch, wat een ongezond dieet. Je lost misschien wat overgewicht op, maar gaat er vele andere problemen voor terug krijgen.
Eet voldoende, vooral gezond, en beweeg. Dan gaat het afvallen langzamer en misschien door de medicatie zelfs bijna niet, maar je wordt met de dag gezonder en sterker. Als je niet weet hoe, schakel dan een dietist in die je hierbij kan helpen!
Maar doe jezelf een plezier en ga niet zo verder, je hebt je voedingsstoffen hard nodig, niet alleen om gezond te blijven, maar ook om je goed in je vel te (blijven) voelen.
Valentijn5 schreef:Bowen schreef:Kind toch, wat een ongezond dieet. Je lost misschien wat overgewicht op, maar gaat er vele andere problemen voor terug krijgen.
Eet voldoende, vooral gezond, en beweeg. Dan gaat het afvallen langzamer en misschien door de medicatie zelfs bijna niet, maar je wordt met de dag gezonder en sterker. Als je niet weet hoe, schakel dan een dietist in die je hierbij kan helpen!
Maar doe jezelf een plezier en ga niet zo verder, je hebt je voedingsstoffen hard nodig, niet alleen om gezond te blijven, maar ook om je goed in je vel te (blijven) voelen.
Gelukkig werkt mijn gezond verstand nog wel. Ben net een aantal dagen ziek geweest en toen heb ik ook goed voor mezelf moeten zorgen. Maar ik ga vanaf morgen weer gezonde dingen in huis halen en als ze op me mopperen laat ik ze dit topic lezen.
Valentijn5 schreef:callum schreef:Heb al meerdere keren aangegeven kijk eens bij juvo Shakes.
Zal ik doen.
Valentijn5 schreef:Ja? Vind je? Ik vind van niet, geloof ik, en ik denk een heleboel anderen met mij ook niet. Maar het meeste is ondertussen wel gezegd. Ik denk dat je de volgende stappen zou moeten ondernemen:Gelukkig werkt mijn gezond verstand nog wel.
callum schreef:Heb al meerdere keren aangegeven kijk eens bij juvo Shakes.