Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik ga me volgend weekend bij mijn ouders weer wegen. Deze week wat proberen, koolhydraat arm. Maar als vegetariër die buiten biologische kaas eigenijk zo min mogelijk dierlijke producten eet wordt dat nog een opgave.Ik moet ook wel wat vezels hebben anders krijg ik buikpijn.
![]()
Mijn dag:
O: 2 crackers met aardbeien
L: Kom spinazie
A: gewokte groente (courgette, broccoli, zoete paprika, lenteui) met tomaten/soya saus een handje pasta
T: Zoete paprika of als ik honger heb nog wat alpro yoghurt.
Morgen op het menu, roerbak spruiten met sperziebonen en walnoten.
Area51 schreef:Niet teveel uitgaan van de waardes die die app geeft, voor kcal verbranding, meten, heb je echt een goede hartslagmeter enzo nodig.
Als die namelijk zou kloppen zou ik bizar snel afvallen, en dat gebeurt niet hoorHoeveel je verbrandt heeft namelijk ook te maken met conditie en gewenning
linoleum schreef:Lis, ben je net begonnen met afvallen? Want dan kan het ook heel goed vocht zijn dat je kwijt bent
MarlindeRooz schreef:Ik ga me volgend weekend bij mijn ouders weer wegen. Deze week wat proberen, koolhydraat arm. Maar als vegetariër die buiten biologische kaas eigenijk zo min mogelijk dierlijke producten eet wordt dat nog een opgave.Ik moet ook wel wat vezels hebben anders krijg ik buikpijn.
![]()
Mijn dag:
O: 2 crackers met aardbeien
L: Kom spinazie
A: gewokte groente (courgette, broccoli, zoete paprika, lenteui) met tomaten/soya saus een handje pasta
T: Zoete paprika of als ik honger heb nog wat alpro yoghurt.
Morgen op het menu, roerbak spruiten met sperziebonen en walnoten.