Mijn masker is eraf gevallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 02:14

Ik ben er sprakeloos van.. ontzettend veel sterkte en wat ontzettend knap van je dat je dit allemaal verteld. :(:) Heel erg goed dat je hulp gaat zoeken, er over blijven praten is goed! :j

Ik wil ook even kwijt dat je echt een talent hebt voor schrijven, het was alsof ik een boek las!

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 02:36

Snollygoster schreef:
Ik ben het soort persoon die nooit haar zwakke kanten zal tonen,

Dat je eindelijk je verhaal gedaan hebt (eerst bij je vriend) en nu het open neer zet. Is zeker geen zwakte absoluut niet. Het is een teken dat jij je eindelijk sterk genoeg voelt het te kunnen confronteren en dat is verdomme hartstikke sterk!

Enige advies wat ik je mee wil geven is dat er hier groepen voor zijn waar je met lotgenoten kunt praten. En ik raad je dat zeker aan te doen het lucht zo ontzettend op. Daarnaast is praten sowieso nooit slecht, zelf zie ik ook een therapeut. En ik merk gewoon dat mijn onrusten een stuk kalmer geworden zijn overtijd. Je zult het altijd bij je dragen maar misschien geeft het jou ook meer rust als jij je ei kwijt kan. Al is het om andere zaken. Echt het lucht zo ontzettend op ipv het vast te houden en je er in vastbijten. Ben zelf ook 1tje die van sterk zijn is niks mis mee maar loslaten is ook belangrijk.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 02:41

Ik wil je alleen maar heel veel sterkte toe wensen en hopelijk wordt 2016 een jaar van echt verwerken :(:)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 07:00

Ik zit nu nog in mijn nachtdienst maar als ik zo thuis ben zal ik je een pb sturen.
Voor nu echt super knap dat je het toch hebt opgeschreven het zal de eerste stap zijn in je verwerkingsproces.

Pauline

Re: Mijn masker is eraf gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 04:55

Wat verschrikkelijk, wat heb jij veel meegemaakt.
Ik las eerder de opmerking van emdr en ik denk dat dat een goede is.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:36