Mijn ouders zijn ook onlangs gestopt. Wat zei hebben gedaan, is een hobby gezocht. Want juist op de momenten dat je je verveeld wil je een sigaret.
Zo is mijn moeder heel druk met knutselen. O.a. Kaarten maken en van die knutsel pakketjes van de action. Wellicht ook iets voor jou?

En onthou: je bent een topper!
Hou dat vol, okee?
.
dat psychische gebeuren mag nu wel een x klaar zijn.
Mijn vriendin is nu al 7 weken afgekickt en heeft geen last meer! Geloof me daar moet je doorheen. Misschien kan het je niets schelen want ik sta toch niet in jou schoenen. Maar als ik jou was zou ik toch wel even doorzetten, je bent al zo ver! Een week haast! En hoe harder het monster schreeuwt hoe dichter hij bij zijn dood is. Dit geeft nu dus aan dat het niet meer lang gaat duren! Bedenk je dat ook even
baal er echt van, want kan mezelf nog slecht oppeppen. Ik slaap ook erg slecht sinds ik gestopt ben, wordt 2 tot 4 x per nacht wakker... opzich niet erg, maar ik kom dus niet lekker in slaap of ik ben alweer wakker terwijl ik echt zeker 8 uur slaap per nacht nodig heb om me uitgerust te voelen. Eerder sliep ik vaak tot 11 uur uit als ik weekend had. Nu ben ik om half 8 al wakker en ben dan ook moe en niet uitgerust maar weer kunnen slapen vergeet het maar.... pfffff hoop dat dit deel van het stoppen snel de grond inzakt om nooit meer terug te komen