Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daantjuh88 schreef:Rena100 schreef:Ik heb bij de fbto nu een aanvullend pakket en daarmee wordt mijn anticonceptie 100% vergoed, dus het is er wel, maar de kosten moeten natuurlijk wel opwegen tegen de baten.
Daar moet je je niet op verkijken! Mijn anticonceptie kost 13 euro per half jaar. (microginon) Je betaald uiteindelijk meer dan die hele pil je zou kosten als je het rechtstreeks bij de apotheker koopt.
miccamaaike schreef:Ik vond de goedkoopste aanvullende verzekering van CZ altijd wel heel gunstig. Anticonceptie, bril en inentingen vergoed gehad afgelopen jaar dus had hem er dubbel en dwars uit.
Kijk overigens uit met die tandartsverzekering. Vaak betaal je zo 12,50 euro per maand, dus 150 euro per jaar en dan wordt er maar 250 vergoed... als je niet vaak echt wat groots hebt kun je t beter zelf betalen.
Rena100 schreef:Heeft iemand ervaring met de Friesland verzekeraar? Het schijnt toch lastig te worden om mijn dure anticonceptie vergoed te krijgen, meestal tot 75 euro pj. Maar bij de Friesland zou ik dan 124 euro gaan betalen, dat is 10 euro goedkoper dan ik nu heb dus scheelt 120 euro per kaar, dus dat kan er makkelijk uit. Nu zoekend naar ervaringen bij de verzekeraar.
SpeechLess schreef:Oh zo'n medische keuring zal bij mij ook wel voor problemen zorgen.. Ook al ben ik genezen, ik blijf altijd een risicofactorNou, dat wordt goed uitzoeken nog.. Of toch blijven waar ik zit, wel zo makkelijk
amoj schreef:Hoe bepalen ze eigenlijk of je een groot risico bent?
Ik wil misschien overstappen maar heb de afgelopen 2 jaar hoge zorgkosten gehad... is de kans dan groot dat andere zorgverzekeraars mij niet accepteren?
Winged schreef:Website, gegevens vinden... Administratief vreemd... Telefonisch slecht bereikbaar (tenminste, in spitsuren wanneer ik bel uiteraard)
veerledec schreef:miccamaaike schreef:Ik vond de goedkoopste aanvullende verzekering van CZ altijd wel heel gunstig. Anticonceptie, bril en inentingen vergoed gehad afgelopen jaar dus had hem er dubbel en dwars uit.
Kijk overigens uit met die tandartsverzekering. Vaak betaal je zo 12,50 euro per maand, dus 150 euro per jaar en dan wordt er maar 250 vergoed... als je niet vaak echt wat groots hebt kun je t beter zelf betalen.
Niet dat je die gebruik hebt, kennelijk![]()