Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
jesito schreef:Daar heb ik geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig.
Nogal wiedes dat ik me aangevallen voel, ik word hier toch ook aangevallen.
jesito schreef:Daar heb ik geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig.
Fenrir schreef:jesito schreef:Daar heb ik geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig.
Eh, jij bent degene die begint over dat slanke mensen het maar makkelijk hebben en niks hoeven te doen, en nog een hele rits aan negatieve opmerkingen over slanke mensen. Dat terwijl de rest wel netjes blijft. Misschien iets beter naar jezelf kijken.
Palmera schreef:Uiteraard mag jij die mening hebben. Sterker nog, ik ben het met je eens.Graatmager vind ik ook niet mooi.
Er zijn óók in die categorie genoeg mensen die er keihard voor werken om zo te zijn/blijven. Vanwege hun goed betaalde boterham of omdat ze zichzelf mooi vinden.
jesito schreef:Fenrir schreef:Eh, jij bent degene die begint over dat slanke mensen het maar makkelijk hebben en niks hoeven te doen, en nog een hele rits aan negatieve opmerkingen over slanke mensen. Dat terwijl de rest wel netjes blijft. Misschien iets beter naar jezelf kijken.
Jij probeert me dingen in de mond te leggen.
Slanke mensen hebben makkelijk oordelen.
Niet de dingen gaan verdraaien.
En die rits aan andere opmerkingen wil ik ook wel eens zien.
Ik vind magere modellen niet mooi en.dat is mijn mening, die mag ik hebben.
Desiree schreef:Ik denk dat ze daarnaast ook geaccepteerd wil worden en niet veroordeeld en dat is kennelijk moeilijk in onze cultuur.