Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bigone schreef:Ts, je gelooft de huisarts wanneer hij zegt dat het niet gehecht hoefde te worden maar met een op de juiste manier te gebruiken zalf geloof je hem niet. Jouw probleem. Mesitran is goed spul, wel vind ik je wond er smerig uitzien en het lijkt alsof er zich aardig wat wildvlees aan het vormen is, zilvernitraat zeker niet gebruiken, is echt geen wondermiddel voor dit soort zaken. Sterkte ermee, ondanks je eigengereidheid hoop ik dat de wond snel dichtgaat.
germie schreef:Er zitten hier mensen die menen dat het gehecht had moeten worden. Nee dat heb ik nagevraagd. Mensen die menen dat ik niet moet sporten of zwemmen. Maar ook dat mag gewoon van de ha. Dus daar word ik pissig om. Daar vraag ik niet om. Ik heb alleen twijfels over hormoonzalf. Ik ga dat nog keer navragen.Alles is gezegd dus nu slotje.
LisaaBloem schreef:Little_Gift, Oomens, Billy en nog een paar anderen, wat zijn jullie kinderachtig aan het reageren zeg. Als iemand jouw advies niet aanneemt (wat mag, omdat het haar lichaam en haar keuze is) is het niet zo aardig om dan meteen maar valse en pesterige reacties te plaatsen. De TS heeft een vraag gesteld, heeft haar antwoord en gaat daarmee verder op de manier die haar het beste lijkt. Doordat jullie er op doordrammen dat ze echt die zalf moet smeren en kleinerende reacties plaatsen over hoe stom ze wel niet is verpesten jullie het topic nogal.
Billy schreef:Oh, nou dat mag jij vinden hoor. Ik ben verpleegkundige en weet zo het eea van medicijnen en zalven, van daaruit reageer ik.
Als jij dat pesterig vindt, be my guest...
Hopelijk vind je het niet erg dat ik je niet helemaal serieus neem...
Citaat:De zalf (met corticosteroïden, J.) is ontstekingsremmend, dat betekend dat het ook ontstekingen voorkomt!