Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Iejoorr schreef:Ik meld me!
Kan ook niet meer zonder neusspray slapen, het idee om 1 neusgat te doen ga ik zeker proberen.
Was een tijdje gestopt, maar zit er nu alweer dik een jaar aan.
Ik doe mee om af te kicken
Lodewijk91 schreef:Hier ook verslaafd aan de neusspray. Nu een goede oude tip gekregen die zelfs nu ik heel erg verkouden ben helpt.
Snachts een door de midden gesneden ui op je nachtkastje leggen. Al 2 nachten zonder neusspray kunnen slapen. Wie weet kom ik zo wel neussprayloos het leven door!!
Oja volgende dag wel goed luchten want de geur is wel minder!
Nicolle89 schreef:Oefff.. vervelend hoor! Ik had een vriendin die ook iedere avond en ochtend moest sprayen en altijd spray op zak had. Ik heb er bewondering voor want ik begin vaak zelfs te kokhalsen en krijg direct traanogen van neusspray.. brrrr.. dus kan me niet voorstellen dat ik er dan verslaafd aan raak. Ik grijp pas naar de neusspray als ik echt slapeloze nachten heb van een volle neus en stomen e.d. echt geen verlichting bied.. Ik vind t verschrikkelijk.. bloedneuzen enzo.. hebben jullie daar niet last van? Lijkt me toch dat die chloride een uitwerking heeft op de epitheelcellen in je neus en holtes...
petitparis schreef:idd die cortisone sprays werken trager, maar langer door. Vandaar dat je eerst je gewone spray nog mag gebruiken, in theorie zou zelfs bij hooikoorts met 1x/dag moeten volstaan.