Meer lange meiden op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meer lange meiden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:32

Zelfs ik loop gewoon nog op hakken :)) Niet vaak hoor, maar heb wel een aantal paar in de kast staan en als ik in de mood ben dan trek ik die gewoon aan. Had laatst mijn favorieten aan, toen was ik 2.05 :=

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:46

Ja lotgenoten! :D

Ik ben 1,84 en schoenmaat 40, redelijk kleine voetjes dus als ik het hier zo lees.
Met kleding heb ik niet heel veel last eigenlijk, ga altijd gewoon naar de stad en goed zoeken.

Nadeel is wel ik dol ben op hakken en pony's dat wil nog wel eens lastig zijn.
Vriend is 2 cm groter maar zeurt gelukkig niet als ik hakken aan doe.
Ik heb een connemara merrie van 1,53 wel een kracht patsertje gelukkig en dat gaat net.

En jurkjes en rokjes zijn vaak echt te kort, daar baal ik wel van.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:47

Ik zie het voor me := meeting:
112 word gebeld, gillende mensen die met armen in de lucht door elkaar rennen.
''Heeeelllppp, de lange mensen komen de wereld over nemen!!''
_O-

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:49

Elin_ schreef:
_bokworst schreef:
Een lange mensen meeting, dat wordt wat! Iedereen spontaan bang van die kudde 1.80+ vrouwen :+

_/-\o_ :')

Hahaha :')

Ik vind het ook zo irritant met kleinere mensen uitgaan ofzo. Je moet krom staan, anders versta je ze niet. En in de stad langzaam lopen, anders houden die korte benen je niet bij:')
Oh en jongens ja. Zoenen met een kleiner iemand vind ik zo vervelend. Ik wil gewoon een grote man die me kan beschermen <<)

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:23

Eline1510 schreef:
Ik vind het ook zo irritant met kleinere mensen uitgaan ofzo. Je moet krom staan, anders versta je ze niet. En in de stad langzaam lopen, anders houden die korte benen je niet bij:')
Oh en jongens ja. Zoenen met een kleiner iemand vind ik zo vervelend. Ik wil gewoon een grote man die me kan beschermen <<)

Zo herkenbaar _O-

Mijn tweede vriend was nog kleiner dan mijn moeder... mijn moeder is 1.65 :') Ja daar kon ik dus echt geen hakken naast aan. Zag er ook echt niet uit dus heb echt gezegd ik zoek iemand van minimaal 1.90 :P

Zie dat ik niet de enige ben met een klein paardje trouwens :D Heb gelukkig een zwaar gebouwde tinkermerrie van 1.43. Hoopte dat ze wat groter zou worden maar helaas. Toevallig dat mijn moeder gister een foto van ons heeft gemaakt. Moet zeggen dat ik het toch nog mee vind vallen.

Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:24

Ik rij met mijn 1.81m nu op mijn verzorgfries, dat ziet er allemaal in verhouding uit:

Afbeelding

Heel af en toe rij ik de Fjord van een vriendin, die is 1.40-1.45m, dat past net:

Afbeelding

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:31

Vind er weinig storends aan hoor, op de "kleine" pony's! Tuurlijk steken de benen soms een stukje uit, maar het ziet er echt niet uit alsof de pony last van je heeft.

Grote-mensen-meeting, cooool! Ik stem voor :D

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:03

EINDELIJK een topic!

Ikzelf ben 'maar' 1.81m vergeleken met sommige van jullie. Maar herken alle problemen zeker!
Met broeken heb ik niet een heel groot probleem. Meestal slaag ik wel bij de wat duurdere kledingwinkels. En zie ik een erg leuke kortere broek. Dan sla ik gewoon heel hip de pijpen om. :Y) En dat staat nog best leuk ook.

Met schoenen helaas wel vaak problemen. Heb 42 à 43. Maar laatst Zalando schoenen ontdekt. En daar staan veel schoenen gewoon maat 42 en 43 op! Dus binnenkort even wat bestellen om te testen. :D
Hakken wordt het gewoon niet. Vind ik niet erg! Ze lopen ook gewoon poedersuiker! Al ziet het er wel leuk uit.

Verder is lang zijn natuurlijk suuuuuper handig! We kunnen overal bij! Helaas ook de ponytijd voorbij. Maareeeh, grote paarden zijn ook erg stoer. 8-) Met de knappe schimmel die ik rij geen problemen. Die is ook 1.80m!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:46

Ah er zijn zooooo veel voordelen aan lang zijn.

Je kan overal bij.
Persoonlijk vind ik het er mooier uitzien als iemand van 1.85 op een paard van 1.70 rijd dan iemand die net onder het zadel weg komt.

YOU CAN BE A SUPERMODEL :Y) if you want.

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:50

Jaaaaa lotgenoten!
Ik ben denk ik zo'n 1,83 en herken zoveeel punten.

Ik vind die broeken toch echt het lastigste punt van allemaal.
En dat aanrecht.. ons aanrecht thuis is extra hoog :)

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:11

Ik heb een hele brede kleine tinker, mn benen komen er nét onderuit, mn bovenlichaam is wel erg lang voor het plaatje, maar ik breng haar (gelukkig) niet uit evenwicht :)
Mijn paard is bijna 1.70, en met dressuur kom ik er iets onderuit maar dat vind ik niet erg. Zolang ik met springen de balken er zelf niet aftrap vind ik het helemaal mooi :+
Met paard (+springzadel):
Afbeelding

Met pony (lekker duidelijk :') )
Afbeelding

Alleen als ik jonge paarden rijd die net onder het zadel zijn (en dus nog kale bespiering) voel ik me heel lang, vooral mn benen, maar op foto's valt het dan eigenlijk altijd wel mee!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:39

Afbeelding

Dit ben ik om mijn paard van 1,58.
Ik vind mijn lichaam wat te lang, maar ik had mijn beugels ook veelste kort hier dus dat maakt het ook anders :)

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:57

Kan nog makkelijk sindy! Vind je bovenlijf ook niet lang :)

Nog een nadeel van lang zijn; als je in een oud huis bent (of woont, zoals ik) zijn de deuren zo laag! Een aantal van onze deuren zijn maar 1.70 hoog, kan je vertellen dat dat niet werkt met 1.87 :') en ik vind bukken zo oncharmant, ik weet niet waarom :+

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:02

Ik ben 1.82 en 13 jaar... Ik herken veel van deze punten :')

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:07

1.80... Dus ja ik ken het... Mijn vriend is 1.90 dus die is een stukjw groter... Als ik hoge hakken draag moet ie maar netjes rechtop lopen... Dan is dat ookbgwwn probleem...

Ik heb een ex gehad van 1.75... Ik liep met hem over straat en dacht... Wie gaat nou wie beschermen in geval van nood:P

Het nadeel met kleren heb ik bijna alleen met colbertjes en jasjes.... Broeken koop ik gewoon in lengtematen...

Oooo en wat ik een nadeel vind... Ia dat ik mezelf echt huge kan voelen als ik naast een vrouw van 1.70 sta... Echt dan voel ik me net een groooot en onelegant mormel

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:08

1,86 of 1,87 meter :D

Stoor me er echt niet aan: alles valt goed te overzien :+, ik heb gelukkig een heel slank postuur (dus kom ook niet lomp of grof over) en ik vind het zelf ook gewoon mooi om lang te zijn :j

Alleen met mannen vind ik het een drama :') Bijna niemand is langer en ik wil toch echt een man van minimaal 1,90 meter _/-\o_ (het liefst nog een stukje langer)
Grote voeten, valt mee. Ik heb maat 42 en tegenwoordig is er echt overal maat 42 te vinden. Alles is bij mijn lichaam eigenlijk perfect in verhouding :P Daarin tegen koop ik heel vaak mijn kleding bij Miss Etam en daar valt alle kleding echt goed. Je hebt zelfs een afdeling voor de 'langere mensen'. Helaas (of juist niet helaas :))) heb ik een S of een M nodig voor mijn bovenkleding, zodat de mouwen lang vallen, maar dan is het weer wijd om mijn middel en buik. En broeken zijn bij mij altijd goed te doen, al kijk ik wel of ze lang genoeg vallen :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:09

Oooh ja ik sluit me aan!
25 en op mijn 14e gelukkig blijven steken op 1.86m

Wat broeken betreft heb ik me de laatste jaren wel wat kunnen berusten. Nu zelfs de trotse eigenaar van een G-star! <3 En dat zit LEKKER!!!
Maar best wel flinke bovenbenen, ik ben niet dik, ook niet dun. En als je een grotere maat neemt van iets (zeg maar groter dan M) dan denkt men dat je klein en dik bent... Leeeuk...

Ter illustratie...
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56CCA6C7

Niet heel dun zijn heeft wel een voordeel, het valt niemand op dat ik heel erg lang ben. _/-\o_ *\o/*

Ik heb een heel edel voetje, maat 40/41 dus ik kan naar hartelust in elke winkel shoppen.

Enige nadeel zijn kleine auto's, vliegtuigen, een mannen... Tsjah, de gemiddelde Nederlandse man is 1.83m. En degenen daarboven zijn allemaal bezet. Of gay. :')

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:24

Yes, lotgenoten :')

Ik vind mezelf met mijn 1.80 meter ook wel redelijk lang. Vooral m'n benen... M'n schoenmaat is 39,5 dus dat valt wel mee.

Hakken doe ik eigenlijk nooit aan omdat ik nu bijna overal de opmerking: 'jij bent wel lang' naar m'n hoofd krijg -O- En met hakken is dat dus nog erger.

Gelukkig is mijn vriend wel rond de 1.90 en nog altijd groter als ik hakken aanheb.

Ik heb een lange tijd pony's gereden en als ik een topic maakte kreeg ik altijd minimaal wel een opmerking over mijn lengte, dat ik te lang zou zijn voor de pony.
Laatst bijgewerkt door vaaleriee op 26-10-15 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:25

Dat mannen probleem ken ik ook.. er zijn maar 2 mannen in mijn leven die langer zijn dan ik..
De ene is mijn broer, en de andere is een vriend van me, en is gay +:)+

Maaaar dat is dan wel weer het voordeel van bi zijn, bij vrouwen vind ik het niet erg als ze kleiner zijn dan ik :+

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:26

Neon schreef:
Oooo en wat ik een nadeel vind... Ia dat ik mezelf echt huge kan voelen als ik naast een vrouw van 1.70 sta... Echt dan voel ik me net een groooot en onelegant mormel

Ohhh dat herken ik, dat gevoel heb ik ook altijd -O- :')

Ik heb altijd respect voor de meiden die gewoon hakken aandoen. M'n zus is ook lang en zegt altijd: ach, die extra centimers maakt ook niet meer uit

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:29

Ik heb eigenlijk zelf nooit perse het idee dat ik erg lang ben.
De opmerkingen van WOOOW wat ben jij lang negeer ik.. En ik loop gewoon rechtop.

Ik heb een vriend van 2m :))

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:29

vaaleriee schreef:
Neon schreef:

Ohhh dat herken ik, dat gevoel heb ik ook altijd -O- :')

Jup precies dit, ik voel me eigenlijk altijd een enorm gedrochtig lomp flatgebouw.
En dan ben ik eigenlijk gewoon slank en helemaal niet lomp..
Maar ach, wat doe je eraan.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:30

WAAR HALEN JULLIE AL DIE MANNEN VANDAAN?!
VERTEL ME JULLIE GEHEIM! _O- _O-

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:30

Lexa :D

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:32

Hier 1,86. Met brede heupen en grote cup, maar wel een hele dunne middel. Kleding is echt een RAMP voor mij. Shirtjes worden vaak te kort door mijn borsten, of de mouwen zijn net te kort. Bij het ene merk heb ik M bij het ander L, bij het ander weer XL of S. Broeken bestel ik meestal gewoon, want in een winkel slaag ik eigenlijk nooit. Door mijn brede heupen zitten mannenbroeken ook niet vaak lekker (terwijl die wel de goede lengte hebben). En de blikken die je soms krijgt op straat! Vooral door mijn lengte + verhoudingen wordt ik echt heel vaak gewoon ongeneerd aangestaard :') Dat ik echt een keer moet zwaaien naar ze en dan worden ze weer 'wakker'.

Gelukkig heb ik wel kleine voeten en een lange vriend (nog nooit kleinere vriendjes gehad, lijkt me trouwens ontzettend onhandig!).

Waar ik me erg aan stoor zijn plaatsen in het openbaar vervoer. Vooral in die oudere treinen waar ik bij zo'n vier-zits stoel echt de hele rit mijn benen zo ver mogelijk moet intrekken als iemand tegenover me zit, anders zit ik gewoon met mijn benen bij diegene op schoot. Of letterlijk in de leuning van de stoel voor me in de bus. Over vliegtuigen begin ik maar niet..