Niet vaak hoor, maar heb wel een aantal paar in de kast staan en als ik in de mood ben dan trek ik die gewoon aan. Had laatst mijn favorieten aan, toen was ik 2.05
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet vaak hoor, maar heb wel een aantal paar in de kast staan en als ik in de mood ben dan trek ik die gewoon aan. Had laatst mijn favorieten aan, toen was ik 2.05
Elin_ schreef:_bokworst schreef:Een lange mensen meeting, dat wordt wat! Iedereen spontaan bang van die kudde 1.80+ vrouwen
![]()

Eline1510 schreef:Ik vind het ook zo irritant met kleinere mensen uitgaan ofzo. Je moet krom staan, anders versta je ze niet. En in de stad langzaam lopen, anders houden die korte benen je niet bij:')
Oh en jongens ja. Zoenen met een kleiner iemand vind ik zo vervelend. Ik wil gewoon een grote man die me kan beschermen

Ja daar kon ik dus echt geen hakken naast aan. Zag er ook echt niet uit dus heb echt gezegd ik zoek iemand van minimaal 1.90 
Heb gelukkig een zwaar gebouwde tinkermerrie van 1.43. Hoopte dat ze wat groter zou worden maar helaas. Toevallig dat mijn moeder gister een foto van ons heeft gemaakt. Moet zeggen dat ik het toch nog mee vind vallen.
En dat staat nog best leuk ook.
Met de knappe schimmel die ik rij geen problemen. Die is ook 1.80m!
if you want.

)

en ik vind bukken zo oncharmant, ik weet niet waarom
, ik heb gelukkig een heel slank postuur (dus kom ook niet lomp of grof over) en ik vind het zelf ook gewoon mooi om lang te zijn 
Bijna niemand is langer en ik wil toch echt een man van minimaal 1,90 meter
(het liefst nog een stukje langer)
Daarin tegen koop ik heel vaak mijn kleding bij Miss Etam en daar valt alle kleding echt goed. Je hebt zelfs een afdeling voor de 'langere mensen'. Helaas (of juist niet helaas
) heb ik een S of een M nodig voor mijn bovenkleding, zodat de mouwen lang vallen, maar dan is het weer wijd om mijn middel en buik. En broeken zijn bij mij altijd goed te doen, al kijk ik wel of ze lang genoeg vallen
En dat zit LEKKER!!!
En met hakken is dat dus nog erger. Neon schreef:Oooo en wat ik een nadeel vind... Ia dat ik mezelf echt huge kan voelen als ik naast een vrouw van 1.70 sta... Echt dan voel ik me net een groooot en onelegant mormel

vaaleriee schreef:Neon schreef:Oooo en wat ik een nadeel vind... Ia dat ik mezelf echt huge kan voelen als ik naast een vrouw van 1.70 sta... Echt dan voel ik me net een groooot en onelegant mormel
Ohhh dat herken ik, dat gevoel heb ik ook altijd![]()
Dat ik echt een keer moet zwaaien naar ze en dan worden ze weer 'wakker'.