Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ogidni schreef:Kuggur schreef:Ehm, het is maar caffeine hoor. Men stelt zich hier aan alsof het om een heroine verslaving gaat....
Die aanstellerij is een groot deel van dit "probleem".
Waarom moet je nu zo'n antwoord geven? Prima als jij er zo over denkt maar waarom deze mening hier ventileren? Klik het topic dan gewoon weg.
Succes TS!
Kuggur schreef:Omdat het probleem zo buiten proportie opblazen niet echt bevordelijk is voor succesvol stoppen.
Kuggur schreef:Lichamelijk ongerief hoort bij het stoppen van dit soort verslavingen (geloof me ik heb hier persoonlijke ervaring mee). Daar moet je even doorheen, zoals ik zei het is maar caffeine.
1234321 schreef:Wow goed bezig ts!
Je zou misschien kunnen proberen niet een heel blikje per keer te drinken, maar bijvoorbeeld een halve per keer.
WendyLotte schreef:Kuggur schreef:Ehm, het is maar caffeine hoor. Men stelt zich hier aan alsof het om een heroine verslaving gaat....
Wat denk je dat zoveel redbull doet met je hart..... ?!
Zou er maar niet te makkelijk over denken.
Kuggur schreef:Lichamelijk ongerief hoort bij het stoppen van dit soort verslavingen (geloof me ik heb hier persoonlijke ervaring mee). Daar moet je even doorheen, zoals ik zei het is maar caffeine.
LBLGypsyCobs schreef:Ik schrik er van dat je verslaafd kan raken met zulke lichamelijke gevolgen zoals hier en in het andere topic geschreven staan, van een drankje wat gewoon vrij in de supermarkt verkrijgbaar is.
De belangen van de producenten van deze rommel gaan blijkbaar voor de gezondheid van de consument...
Roos_M schreef:Ayasha. Ik vind dat je heel heftig reageert op een normale reactie.
Ze heeft helemaal gelijk. Het is gewoon een heel heftige verslaving. Ik schrok er ook van.
Ja natuurlijk weet ze dat 10 blikken niet normaal. Daarom is ze nu zo goed bezig en zoekt ze gelukkig hulp erbij. Bij verslaving is altijd meer aan de hand dan 'iedereen weet dat!".
TS heel veel succes. Goed dat je zo bezig bent. !
poetser schreef:Ik heb net telefonisch contact gehad met mijn psycholoog (die niks wist van deze verslaving) en volgens hem is er mogelijk een verband tussen de redbulls en mijn fobie, omdat cafeïne blijkbaar ook je angsten kan versterken. Wel gaat hij dit mee opvolgen vanaf de zijlijn en kan ik hem met vragen of moeilijke momenten altijd bellen.
Morgen heb ik trouwens een afspraak bij de huisarts en dan ga ik ineens vragen hoe dat het zit met die taurine supplementen.
Nog een extra motivatie om te stoppen dus.
WendyLotte schreef:Kuggur schreef:Ehm, het is maar caffeine hoor. Men stelt zich hier aan alsof het om een heroine verslaving gaat....
Wat denk je dat zoveel redbull doet met je hart..... ?!
Zou er maar niet te makkelijk over denken.