Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:33

balli schreef:
Trouwens, misschien is het jullie opgevallen dat de Jungle conditioner (en de andere nieuwe vaste conditioners) bijna twee keer zo duur zijn geworden. Dat heeft er mee te maken dat de cacaoboter nu volledig biologisch (of was het nou fair trade) is... Daar heb ik het wel voor over :).

ja inderdaad dit! ik heb de jungle nu toch al lange tijd in gebruik, nu is het helaas nog maar een klein bolletje. hij is inderdaad letterlijk verdubbelt in prijs. jammer :(. volgens mij was het oude model zelf groter, nu is hij erg dun geworden.
voor een lipscrub (heb er 2 ) ben ik toch even bijgedraaid. ik ga echt geen 10 euro meer geven aan zo een mini potje, niet dat ze niet goed zijn of overheerlijk maar omdat je het even makkelijk zelf maakt: kokosolie, geurtje en kleurtje, suiker.

loeloemoekie

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:58

Leuk om te lezen allemaal!

Ik heb vandaag een Lush spa behandeling gekregen van mijn lieve vriendje!

Is er hier al iemand die dat ooit heeft gedaan?

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:00

neen nooit. wat hodt dat in? gelukkige verjaardag trouwens!

loeloemoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:06

nanoukkie schreef:

Dankdank!

In GB, en nog wat andere landen hebben ze Lush-spa's. Dat zijn spa centra waarbij ze alles via de Lush visie doen, en dus ook met verschillende lush producten.

Ik ben heeeeel benieuwd en heb er heel veel zin in! *\o/*

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 01:59

oh zo bedoel je hij heeft je dat als cadeau gegeven!
haha! laat ons weten wat je ervan vond.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 02:36

Al de spullen die ik heb liggen :
Gezichtsproducten :
- Dark Angels
- Ocean Salt
- Angels on Bare Skin
- 9 to 5
- Imperials
- Cup O’ coffee
- Mask of Magnaminty
- 2x Bubblegum lipscrub
- Eau roma water
- Tea tree water
Haarproducten :
- No drought
- I love Juicy
- American cream (nieuw)
- H’Suan Wen Hua
- Cynthia Sylvia stout (nieuw)
- Godiva shampoobar
- Karma komba
- Jungle
- Big conditioner
Lichaam :
- SweetiePie
- Outback mate zeep
- T’eo
- The Rough With The smooth (nieuw)
- Honey I washed the kids zeep
- Rockstar zeep
- Porridge zeep
- Sea Vegetable zeep
- The godmother zeep
- Yuzu and cocoa (nieuw)
Toothytabs: sparke x2 and dirty
ooh en de lemony flutter

Heb nog tal van samples en een hele doos vol badproducten, eveneens 2 golden wonder cadeaus. Was echt zo erg obsessed dat ik een lush insta- account HAD. HAHAHAHA. Ik heb geen idee waarom maar heb 2 van mijn zeepjes in mini stukken gesneden, ja heel erg handig, nu gebruik ik ze niet meer. Is er een mogelijkheid ze samen te smelten zegmaar? Als iamand een reviewtje wilt trouwrens: vraag maar raak!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 08:20

loeloemoekie schreef:
nanoukkie schreef:

Dankdank!

In GB, en nog wat andere landen hebben ze Lush-spa's. Dat zijn spa centra waarbij ze alles via de Lush visie doen, en dus ook met verschillende lush producten.

Ik ben heeeeel benieuwd en heb er heel veel zin in! *\o/*

Gefeliciteerd nog en wat lijkt me dat een geweldig cadeau! Geniet ervan, ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 14:38

@ nanoukkie Hoe is de T'eo? Wou toch eens kijken of ik daar geen allergische reactie op krijg.
En ben sinds gisteren er wel nieuwsgierig naar geworden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:23

He wat leuk, een Lush topic! Ik was enorm fan van Lush, ondanks dat het toch wel heel duur was. Totdat na een week een potje crème bij mijn moeder groen zag (en zo was hij niet) en mijn hoofdhuid na het gebruik van Lush shampoo bijna in z'n geheel los heeft gelaten. Alleen m'n gezicht (gelukkig!!) niet. Toen was ik er aardig klaar mee := Wel voorgelegd aan Lush maar niet echt een bevredigend antwoord gekregen. De zeepjes en baddingen blijf ik wel heel fijn vinden, maar ik heb geen bad meer... Dus nou ruik ik voornamelijk als ik langs een Lush loop :))

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:28

@siggieslief: die zit jammergenoeg in mijn tegenval lijstje. erg onhandig in gebruik ( ligt al meer als een anderhalf jaar in de kast ) en zo geweldig doet ie zen werk ook niet.. geen vaste deo's meer voor mij! het schuurt eveneens fel over je dunne okselhuid, haha.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 21:23

Gisteravond gedoucht met Curly Wurly.. Had vannochtend nog kokos stukjes in mijn haar..
Met spoelen kreeg ik het er niet uit. :P

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 21:29

Ik ben ook fan! Voornamelijk van de badproducten; bath bombs, bath melts en bubble bars.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 13:59

nanoukkie schreef:
@siggieslief: die zit jammergenoeg in mijn tegenval lijstje. erg onhandig in gebruik ( ligt al meer als een anderhalf jaar in de kast ) en zo geweldig doet ie zen werk ook niet.. geen vaste deo's meer voor mij! het schuurt eveneens fel over je dunne okselhuid, haha.

Jammer dat het een tegenvaller is, denk dat ik een van die flesjes ga halen (Ooit).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:42

Ik heb vandaag mijn eerste Lush-zeepjes gekocht... Honey I washed the kids en Karma. Ik verwachtte vooral veel van Honey I Washed the Kids omdat ik een zeep zocht die de huid niet uitdroogt bij het wassen, en honing is natuurlijk een super ingredient.
Helaas, viel erg tegen. -O- De geur is heerlijk zoet, maar na 1x wassen jeukt/prikt de huid op mijn handen al van de uitdroging - en dat terwijl ik helemaal geen droge probleemhuid oid heb. Als ik mijn handen was met bv Dettol (vloeibare zeep) heb ik nergens last van. En met Karma precies hetzelfde verhaal. Ik dacht juist dat harde zeep minder uitdrogend was? >;)
De Honey is eigenlijk een douchezeep, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat aandurf...

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:38

Jaaaaaa *\o/* Ik ga waarschijnlijk volgende week weer. Ik heb hier nog een heel klein beetje van de bubbelbar the comforter liggen. Ik gebruik ook de shampoobars. De paarse daarvan.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:49

Iemand toevallig hetzelfde haartype als ik (dik, krullend en pluizig) en ervaringen met LUSH producten? :-)

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:54

billionache schreef:
Iemand toevallig hetzelfde haartype als ik (dik, krullend en pluizig) en ervaringen met LUSH producten? :-)

Alle haar producten in bar vorm werkten voor mij helemaal niet, het maakt mijn haar vet en zwaar. Blousey is wel heel fijn, het maakt mijn haar zacht en glanzend en het pluizen is bijna helemaal weg :)

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:01

billionache schreef:

Misschien dat ik wel in de buurt kom. Ik heb dik en veel haar, krullen, sommige stukken zijn pluis :)
Ik gebruik curly wurly, ik was m'n haar terwijl ik voorover hang, en dan masseer ik het in mijn haar en maak het vast, pas aan het einde van het douchen spoel ik m'n haar uit. Ik vind het heerlijk spul <3

Ben vrijdagavond nog geweest voor curly wurly (nieuwe voorraad) en heb toen gelijk Queen Bee meegenomen en R&B moisturiser, ben benieuwd!

Enn! De Butterbears zijn er weer <3 <3 <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:06

Ik baal dat er geen conditioner is van de karma lijn -O-

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 23:02

Manlief heeft mijn haar weer volgestuuct met henna vanavond, net uitgespoeld en ik ben weer superblij :D
Grijze uitgroei is weer foetsie *\o/*

balli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 07:27

billionache schreef:

Yep, hiero! Ik was mn haar met soak n float of honey I washed my hair en dan jungle er in. En als styling gebruik ik R n B of die nieuwe vaste, geen idee hoe die heet... Heerlijk!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:06

Ik heb ook dik, pluizig haar. Alleen dan zonder krullen. :D
Ik gebruik de Braziliant shampoo.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:54

Hier ook een Lush Fan, ga nu straks weer naar de Lush aan Oxford Street (grootste van europa/wereld?) en mag voor 20 (oke misschien 30) pond losgaan :) en dan vanavond heerlijk in bad <3

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:35

Ik weet gewoon niet waar ik moet kijken bij die Lush aan Oxford Street :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:38

Ik ga heel netjes alles bij langs. Was alleen de eerste keer helemaal in de war toen ik de bruisballen niet kon vinden. Lagen die op de bovenste verdieping :))