sallandval schreef:janderegelaa schreef:De tandartsen kunnen wel een hoop roeptoeteren maar zoek het maar op op pubmed. Na een half uur is het glazuur weer gesloten.
Show me a link and I'll show you the sponsor of that link. Dit soort onderzoeken worden gefinancierd door wie? Juist ja; de commerciële bedrijven. Niet zo gek dus dat de positief uitvallende onderzoeken wel worden gepubliceerd en de negatief uitvallende niet. Wat dat betreft id het net de 'normale' farmaceutische industrie.
Waarom zou er een nieuwe wettelijke max %peroxide zijn ingevoerd dan? Omdat het niet schadelijk is zeker?
Of ben je zo iemand die écht gelooft dat wetenschappelijk onderzoek ('zo objectief mogelijk' binnen -oa commerciële randvoorwaarden-) gelijk is aan 'objectief'?
Ik heb verschillende onderzoeken op Pubmed opgezocht om het verschil tussen in office en thuisbleken te zien. Uit al die onderzoeken bleek dat het eindresultaat, ook na een 2 jaar follow up, hetzelfde is tussen beide systemen. Ik denk dat het dus aan degene die wil bleken is welk systeem de voorkeur heeft. In een uurtje klaar of een aantal dagen een tijd met een bitje inlopen.