Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Dan toch vandaag begonnen en die van gister ook meteen gedaan, dus 2x 20sec. Planken. De eerste keer deden mijn ellebogen nogal zeer omdat ik er geen matje onder had, de tweede keer een kussentje eronder gedaan en dat ging beter. Ik vergeet alleen adem te haeln dus daar moet ik wel op letten. Ook trilt mij hele lichaam als een rietje. Hoop dat dit snel verdwijnt want als dat nu met 20 sec al is... al vermoed ik dat dit ok met mijn ademhaling te maken heeft.
En hoe houden jullie de tijd bij? Met een stopwatch ofzo
floorsil schreef:fohadie schreef:Dan toch vandaag begonnen en die van gister ook meteen gedaan, dus 2x 20sec. Planken. De eerste keer deden mijn ellebogen nogal zeer omdat ik er geen matje onder had, de tweede keer een kussentje eronder gedaan en dat ging beter. Ik vergeet alleen adem te haeln dus daar moet ik wel op letten. Ook trilt mij hele lichaam als een rietje. Hoop dat dit snel verdwijnt want als dat nu met 20 sec al is... al vermoed ik dat dit ok met mijn ademhaling te maken heeft.
En hoe houden jullie de tijd bij? Met een stopwatch ofzo
Haha, door jou reactie ben ik er achter gekomen dat ik hem fout deed. Dus bedankt. Ik deed het gewoon op mijn handen en tenen.
Heb gisteren ook 20 en 30 sec. Viel mij erg mee volgens min vandaag dag 4 dus alleen 30 sec.
Ga eens kijken vanavond hoe het gaat op mijn ellebogen. Ik leg een stopwatch van mijn telefoon onder mij.
Conny_ schreef:Meld me..
Ik heb een hoepel. Een sporthoepel van 1,5 kilo dacht ik. Die vind ik echt super fijn en helpen! Ik heb nogal snel het eten rondom buik zitten en met een sporthoepel krijg ik de love handles redelijk weg! Heb het een half jaar heel strikt iedere dag gedaan, maar nu sla ik regelmatig een dag over hoor..
Doe nu ook de plank challange, heb niet echt het idee dat ik heel veel verschil merk, maar blijf het stug doen.
SsSimonee schreef:Hoepelen red ik niet eens. 2 rondjes en dan zakt hij weer af.
kainda schreef:Is de plank challenge ook erg belastend voor je schouders?
Mijn schouders zijn niet zo heel best nl.
Of train je juist je spieren rondom je schouders.