Ik ben bijna 20 en word nog regelmatig een jaar of 13 geschat. Puur vanwege mijn lengte. Dus wat mij betreft heeft lengte zeker wel te maken met hoe oud je eruit ziet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
drawerlover schreef:Ikke 1.55,5
Dus ja heel klein
Floriske schreef:Even vanuit een tegenover gestelde benadering![]()
Ik denk dat er weinig aan te veranderen is helaasIk word sinds mijn 18de 23-26 jaar oud geschat, met uitschieters naar 31. En bedankt he
![]()
Ik heb ook geprobeerd geen make-up te dragen (beviel me goed, doe ik weinig meer. Als ik nu make-up draag word ik ook gegarandeerd 27+ geschat (momenteel 20 jaar oud) dus misschien helpt iets meer make-up jou toch wel?) ik heb ook mijn haar laten groeien. Ik had een boblijn en heb het nu tot 5-10 cm over mijn schouders. Scheelde eigenlijk niets, behalve dat ik in die tijd 1,5 jaar ouder ben geworden maar niet meer 1,5 jaar ouder werd geschat maar dezelfde leeftijd als 1,5 jaar daarvoorDus korter haar scheelt je misschien ook een jaar?
![]()
Naja alle voordelen zijn dus: bijna nooit id laten zien (echt pas 10 keer sinds mijn 18de. Of ik nu in de supermarkt was, tankstation of uitga) en... Naja kan verder niets verzinnenNadeel: op date gevraagd worden door mannen die ruim 30 zijn en soms zelfs al kinderen hebben en een scheiding achter de rug (true story
) Dus ik zou denk ik toch tekenen voor jonger lijken, meeste mannen gaan toch voor jonger
moonfish13 schreef:Ik krijg sinds een jaar ineens sigaretten en alcohol mee zonder id kaart, 25 ben ik nu.
Maar daarvoor? Bij gal en gal dacht een doos dat ik nog geen 16 was op mijn 23ste.
Maar je oogt ook echt jong, ik zou je hooguit 14 a 15 schatten.
Bij mij was het id gebeuren over toen mijn gezicht wat volwassener werd.
Wat ook hielp was mijn haar los gooien met 22, dan kreeg ik nog net een biertje mee na 3 winkels af te zijn geweest omdat mijn id thuis lag.![]()
Ergste is dat ik zelf niet rook en drink, dus alles wat ik koop is voor een ander.
Kun je je gezicht niet wat breder laten ogen met make up met slimme schaduwen ofzo?