Wyb_ster schreef:Je haar föhnen richting de wasbak, ze springen er vanzelf uit
Mijn haar kan helaas niet zo goed tegen föhnen. Is je haar stijlen (doe ik heel veel) ook goed tegen de luizen??
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wyb_ster schreef:Je moet het zelf weten maar het gaat echt super snel, je bent er dan zo vanaf!
Femke(ll) schreef:Volgens mij gaat je haar van stijlen net zo goed dood als van föhnen?
Eef_Bam schreef:Als je haar niet tegen gel/mousse of föhnen kan heb je in ieder geval geen gezond haar.
Ik weet weer waarom ik topics van eigenwijze pubers meestal voorbij klik.
genja schreef:Als er nog een luis uitkomt ben ik bang dat je er toch nog niet helemaal vanaf bent dan zitten er ook vast nog neten in. Zou toch nog even doorgaan met kammen.
Zoe_97 schreef:als je last blijft hebben of als ze vaak terugkomen kan je je haar ook verven! Ik ken iemand (jaren geleden) die niet van luizen af kwam of elke maand er wel weer had als ze ervanaf was. Toen heeft ze haar haar geverfd (gewoon haar natuurkleur) en we zijn nu eeen jaar of 8 verder en meisje heeft nooit meer luizen gehad
Daarbij vindt ik het erg egoïstisch om met luizen naar school te gaan... Zo krijgen andere mensne nog last en "wel oppassen" is niet de manier om te voorkomen. Het minste wat je kon doen was de school op de hoogte stellen, straks is er een hele plaag (of jij hebt die toch ook ergens vandaan? geef je het ook nog door)