Nog meer diepe slapers??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:13

drawerlover schreef:
xxIsaa schreef:
Hier nog een diepe slaper.. _/-\o_

Onweer, keiharde regen op de ramen, vuurwerk, niets waar ik wakker van wordt.. :')
Ook ik praat in mijn slaap zoals velen hier, heb dit zelf ook wel eens gemerkt dat ik net heeel langzaam aan het wakker worden was, en toen nog ergens antwoord op gaf. (in mijn droom dan) :')

Slaapwandelen deed ik voorheen ook wel eens, maar dat is nu gelukkig over haha.
Heb op vakantie in een caravan wel eens gehad dat ik ergens naar op weg was in mn droom, en dat ik zo op het punt stond naar buiten te wandelen, gelukkig was mn vader toen wakker en die heeft me tegengehouden haha _/-\o_

Ook regelmatig last van het idee dat je valt (in je slaap) en dat je dan schokt :o
Of dat je droomt dat je ergens pijn hebt, en dan ook wakker worden met die pijn, heel apart :+

Gelukkig word ik iedere ochtend wel redelijk snel wakker zodra mn wekker afgaat haha :P

Herkenbaar :')
Ik heb vaak ook dat ik dan over een steen ofzo struikel en val en dan net voordat ik de grond raak wordt ik met een grote schok wakker. Vaak midden in de nacht. En het gebeurt meestal in mijn Remslaap. 9 van de 10 keer weet ik ook helemaal niet waar ik ergens ben :')
Echt na een minuut weet ik pas weer owjaa ik lag gewoon in bed :')

Hahaha ja precies :')
En dan draai je je om, en meteen ben je weer ver weg haha _/-\o_

Ik droom ook vaak, als ik dan 's ochtends wakker word kan ik het me meestal nog precies herinneren, maar in de loop van de dag ben ik het kwijt. :P

SergeantRoos

Re: Nog meer diepe slapers??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:28

Hier ook een diepe slaper! Daar komt wel bij dat ik naar bed gaan het leukste moment van de dag vind :+ Heerlijk om gewoon te gaan liggen en weten dat je urenlang niets hoeft! Ik slaap door onweer, aardbevingen (jaja, woon in de buurt van Groningen :roll: ), mensen die 's nachts uit bed gaan. Ik slaap door als de hond onder aan de trap staat de piepen, ik ben zelfs doorgeslapen toen mijn zusje half flauwviel aan het voeteneinde van mijn ouders bed, dat praktisch naast mijn slaapkamerdeur ligt :o Wél wordt ik netjes altijd wakker van de wekker -om me vervolgens weer om te draaien en weer verder te slapen, maar goed :+ -...
Oh en nog iets aparts is dat ik áltijd wakker wordt als iemand de deur van mijn slaapkamer open maakt. Het maakt niet uit hoe laat het is, hoe moe ik ben of hoelang ik al slaap, zodra mijn deurklink naar beneden wordt gedruk ben ik klaarwakker :=

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 21:29

xxIsaa Inderdaad en je weet dan 's ochtends meestal niks meer. (ik neem mezelf op dus dan kan ik dat horen)

Same hier met dat dromen. Bijna elke dag :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 21:29

SergeantRoos schreef:
Hier ook een diepe slaper! Daar komt wel bij dat ik naar bed gaan het leukste moment van de dag vind :+ Heerlijk om gewoon te gaan liggen en weten dat je urenlang niets hoeft! Ik slaap door onweer, aardbevingen (jaja, woon in de buurt van Groningen :roll: ), mensen die 's nachts uit bed gaan. Ik slaap door als de hond onder aan de trap staat de piepen, ik ben zelfs doorgeslapen toen mijn zusje half flauwviel aan het voeteneinde van mijn ouders bed, dat praktisch naast mijn slaapkamerdeur ligt :o Wél wordt ik netjes altijd wakker van de wekker -om me vervolgens weer om te draaien en weer verder te slapen, maar goed :+ -...
Oh en nog iets aparts is dat ik áltijd wakker wordt als iemand de deur van mijn slaapkamer open maakt. Het maakt niet uit hoe laat het is, hoe moe ik ben of hoelang ik al slaap, zodra mijn deurklink naar beneden wordt gedruk ben ik klaarwakker :=

Ja zo krijgt mam me elk weekend wakker. Door de deur open te doen :')
Ook ik wordt daar wakker van :')
Behalve als ik ergens anders slaap. Rare ik _O-

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:33

kom me ook eff melden .
als ik slaap slaap ik . zelfs een keer door het brand alarm heen geslapen gelukkig was broer lief die me het bed uit trok :D .

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:56

Even nieuwsgierig.. Hebben jullie toevallig dan ook dat jullie dromen ontzettend invloed hebben op je gesteldheid/humeur/emoties etc.?

Ik heb namelijk eens een keer een ontzettend mooie, romantische droom gehad over Ben Affleck. :') Daarna ben ik echt 2 weken verliefd op hem geweest. Heb toen ook al zijn films gekeken _O-. Ja, ik schaam me er achteraf wel een beetje voor :=.

Maar ook ben ik weleens een week misselijk geweest, omdat ik had gedroomd dat ik een broodje citroen aan het eten was... :\

Zo heb ik wel veel vaker dingen, ook emoties die een dagje blijven hangen, of een paar uur. Ook niet elke dag, gelukkig, maar wel regelmatig.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 22:10

Niobe schreef:
Even nieuwsgierig.. Hebben jullie toevallig dan ook dat jullie dromen ontzettend invloed hebben op je gesteldheid/humeur/emoties etc.?

Ik heb namelijk eens een keer een ontzettend mooie, romantische droom gehad over Ben Affleck. :') Daarna ben ik echt 2 weken verliefd op hem geweest. Heb toen ook al zijn films gekeken _O-. Ja, ik schaam me er achteraf wel een beetje voor :=.

Maar ook ben ik weleens een week misselijk geweest, omdat ik had gedroomd dat ik een broodje citroen aan het eten was... :\

Zo heb ik wel veel vaker dingen, ook emoties die een dagje blijven hangen, of een paar uur. Ook niet elke dag, gelukkig, maar wel regelmatig.

Dat heb ik ook wel eens ja. Dat ik bijvoorbeeld heb gedroomd dat ik aan het optreden was en dan wordt ik wakker en dan geen ik zin om te zingen :')
Het stomme is, ik klink echt als een kraai als ik net wakker ben :')

Ik ben ook iemand die makkelijk zijn droom kan bepalen. Ik denk ergens over waar ik vaak over wil dromen en dan verzin er een verhaal over en als ik in slaap val gaat dat verhaal gewoon helemaal door.

Ik heb ook wel vaker Dat het net lijkt alsof ik kan denken in mijn slaap :')
Ik stoot me dan bijvoorbeeld in mijn droom en dan denk ik. O dat moet pijn doen. Mam doe er eens even een pleister op. En dan doet mam er in mijn droom een pleister op :')

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:57

Heb niet alles door gelezen maar hebben jullie dat ook als je droomt dat je van een berg valt .dat je ook echt in je bed zo "valt " tja klinkt echt raar maar haha.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 23:15

Nou leuk hoor diep slapen. Fiets onder mijn open raam gejat maar niks gehoord. ;( zwarte cortina met blauw houten kratje weg....

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 23:20

Ik slaap overal door zelfs het brandalarm dat in de kamer hangt en echt zo een schel irritant geluid maakt. Ik reageer enkel op mijn alarm en op aparte geluide van mijn huisdieren.
Ik beweeg ook in mijn slaap, vroeger had ik dat ik vaak rechtop in bed zat met mijn ogen open en blijkbaar kon ik zo best wel een tijdje blijven zitten. Nu is het vooral plotse bewegingen maken zoals mijn man per ongeluk slagen ofzo. :+

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:29

Ik schok vaak vlak voor ik in slaap val, wat blijkbaar een teken is van je lichaam om te zien of je nog wel leeft :p
Ik ben altijd blij dat ik dat voel, want dan weet ik dat ik bijna slaap :+

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 13:04

Xanthippe schreef:
Ik schok vaak vlak voor ik in slaap val, wat blijkbaar een teken is van je lichaam om te zien of je nog wel leeft :p
Ik ben altijd blij dat ik dat voel, want dan weet ik dat ik bijna slaap :+

Haha handig :')
Dan gaat je hartslag dus flink omlaag

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:46

Dat schokken vlak voordat je in slaap valt heb ik ook vaak, alleen word ik daar dan juist weer wakker van!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 20:19

itsmi schreef:
Dat schokken vlak voordat je in slaap valt heb ik ook vaak, alleen word ik daar dan juist weer wakker van!

Haha soms is dat ook zo. Dan is dat heel irritant

Heb vanmorgen nog aan dit topic gedacht. Ik was namelijk door alledrie mijn wekkers heen geslapen :')