drawerlover schreef:xxIsaa schreef:Hier nog een diepe slaper..![]()
Onweer, keiharde regen op de ramen, vuurwerk, niets waar ik wakker van wordt..![]()
Ook ik praat in mijn slaap zoals velen hier, heb dit zelf ook wel eens gemerkt dat ik net heeel langzaam aan het wakker worden was, en toen nog ergens antwoord op gaf. (in mijn droom dan)
Slaapwandelen deed ik voorheen ook wel eens, maar dat is nu gelukkig over haha.
Heb op vakantie in een caravan wel eens gehad dat ik ergens naar op weg was in mn droom, en dat ik zo op het punt stond naar buiten te wandelen, gelukkig was mn vader toen wakker en die heeft me tegengehouden haha![]()
Ook regelmatig last van het idee dat je valt (in je slaap) en dat je dan schokt
Of dat je droomt dat je ergens pijn hebt, en dan ook wakker worden met die pijn, heel apart![]()
Gelukkig word ik iedere ochtend wel redelijk snel wakker zodra mn wekker afgaat haha
Herkenbaar
Ik heb vaak ook dat ik dan over een steen ofzo struikel en val en dan net voordat ik de grond raak wordt ik met een grote schok wakker. Vaak midden in de nacht. En het gebeurt meestal in mijn Remslaap. 9 van de 10 keer weet ik ook helemaal niet waar ik ergens ben
Echt na een minuut weet ik pas weer owjaa ik lag gewoon in bed
Hahaha ja precies

En dan draai je je om, en meteen ben je weer ver weg haha

Ik droom ook vaak, als ik dan 's ochtends wakker word kan ik het me meestal nog precies herinneren, maar in de loop van de dag ben ik het kwijt.