Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
melody7 schreef:Als je een teek wilt testen kun je hem wel het beste naar ProHealth sturen! Thuistesten schijnen ook niet betrouwbaar te zijn.
Duijfje & Gohya, hebben jullie je al laten testen in het buitenland? Dat kan bv. via Prohealth of Ausburg. Kost wel wat maar dan heb je wel zekerheid.
Sonja, in ieder geval subtiel brengen dat je het wat kort vindt. Mocht hij er niet in meegaan kun je die richtlijnen voorleggen. En vooral niet weggaan voor je hebt wat je wilt
Nachocheese schreef:mag schreef:Oef zojuist bij mijn 2 jarige dochter ook een teek verwijderd. Zat er nog niet lang. Was ook nog niet volgezogen. Heb t ontsmet met alcohol. Kan ik nog meer doen dan t plekje in de gaten houden?
Bij m'n vriend ook hoogstens een uurtje of 2.. Denk gewoon inderdaad zeer goed in de gaten houden.
melody7 schreef:Bij wie ga je in behandeling Duijfje?
Ik heb ook heel vaak bloed moeten testen en tal ziekenhuisonderzoeken, hoort erbij. Ze willen nou eenmaal alles ook uitsluiten. Ik weet dat ze in Nederland niks met die uitslagen doen (regulier) maar dan heb je zelf tenminste zekerheid.
Gohya, ProHealth zit inderdaad in Weert, kosten durf ik zo niet te zeggen maar ik geloof dat dat snel over een aantal honderd euro gaat. Ik heb het laatst wel gehoord dat zelf naar Ausburg sturen bij iemand 400€ was maar dan heb je het over echt alleen de basistesten, wat ruimer met co-infecties kan makkelijk over de 1000€ gaan. Ik weet zelf niet goed hoe het werkt, maar ik lees dat ze bij Bioresonatie ook kunnen meten of je een actieve of doorgemaakte besmetting hebt.
melody7 schreef:Suliko, ik ben er niet van overtuigd dat AB niks meer doet hoor, dat is juist het enige waar ik nog positieve verhalen over hoor in combi met supplementen om je immuunsysteem en alles wat verzwakt is weer omhoog te helpen.
Regulier geven ze nu een infuuskuurtje van 3 weken en wat aanvulling oraal, daar heb ik wel minder vertrouwen in![]()
Dus uiteindelijk maakt het helaas niet eens mega veel uit of ze je geloven als het al chronisch is, de behandelingen die ze geven helpen toch bijna nooit..
gohya schreef:melody7 schreef:Als je een teek wilt testen kun je hem wel het beste naar ProHealth sturen! Thuistesten schijnen ook niet betrouwbaar te zijn.
Duijfje & Gohya, hebben jullie je al laten testen in het buitenland? Dat kan bv. via Prohealth of Ausburg. Kost wel wat maar dan heb je wel zekerheid.
Sonja, in ieder geval subtiel brengen dat je het wat kort vindt. Mocht hij er niet in meegaan kun je die richtlijnen voorleggen. En vooral niet weggaan voor je hebt wat je wilt
Daar heb ik idd. meer over gehoord,testen in het buitenland [Duitsland].Maar ook dat in Limburg [ik dacht in Weert?] een goede zit? Weet je miss. wat het ongeveer kost?
mag schreef:[/quote]Oef zojuist bij mijn 2 jarige dochter ook een teek verwijderd. Zat er nog niet lang. Was ook nog niet volgezogen. Heb t ontsmet met alcohol. Kan ik nog meer doen dan t plekje in de gaten houden?
schoonmaken met alcohol heeft weinig zin en ook nooit een teek met zeep verwijderen!! doen sommige mensen ook wel eens. je moet echt een super lange antibiotica kuur krijgen. 10 dagen heeft echt geen zin. ik kreeg eerst ook 10 dagen. en moest echt boos worden om een langere kuur te krijgen. maakt niet uit het is mij toch gelukt.... ik ben er ook meteen mee maar de huisartsenpost gegaan. Hoe sneller je er bij bent hoe beter!!