als je niet zwanger blijkt te zijn..
misschien de ziekte van pfeiffer

sorry, die moest er even uit..
maar nu even 'serieus'.
voor chronische vermoeidheid kunnen zeer veel oorzaken zijn..
van pfeiffer tot lyme
van hormonale issues tot voedingsissues
maar ook een gevolg van stress..
ik kan mij vergissen (staat mij vaag wat van bij, maar heb het niet nagekeken, dus bijvoorbaat mijn excuses als ik fout zit)..
maar heb je de afgelopen periode (pak m beet 6 mnd - een jaar).. ook niet een aantal topics geopend over stress en besluiteloosheid over wat te gaan doen?
je vermoeidheid hoeft niet te komen van stress van dit moment.. maar als je bijvoorbeeld langdurige hebt blootgestaan aan stress/twijfel etc.. dan kun je als die eenmaal wegvallen ineens in het 'zwarte' gat terrecht komen.. waar je tijdens de periode gewoon maar doorgegaan bent, moet je dat nu bekopen..
ik denk dat het beste is dat je bij de huisarts bloed laat prikken en de meest voor de hand liggende zaken met betrekking tot vermoeidheid moet laten onderzoeken.. verder zorgen voor een goed ritme.. Je vriend vragen of je snachts onrustig slaapt (want ook dat kan een grote oorzaak zijn) en zeker weten dat je voldoende rust neemt en je dagen niet te vol plant..
als het bloedwerk (tekorten, infecties) niets oplevert en je patroon is stabiel en gezond en er verbeterd niets, dan kun je altijd nog verder gaan zoeken weer.