Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vuurneon schreef:Zal er wel zijn, maar het is niet echt bekend. Dan zou je zorginstellingen even moeten benaderen want t is idd lastig tot niet te vinden online. Het zit voor veel nog in een opstartfase als het ware
Azara71 schreef:De huisarts is al ingeschakeld maar die vind het allemaal wel goed zo ...
Hij heeft trouwens beginnende alzheimer.
EmptyWords schreef:aan de andere kant? als hij niet meer wilt? wie zijn wij om hem toch weer te laten eten? hoe gelukkig is hij nu , alleen? misschien moet je hem inderdaad ophalen, zodat hij familie om zich heen heeft, en hem gewoon zijn gang laten gaan, eten of niet.
Azara71 schreef:Ik heb nog weer nieuws ! De hulp die hij nu heeft thuis doet er alles aan om hem uit huis te kunnen plaatsen. Ze hebben een plek voor hem gevonden in een tehuis speciaal voor dementerende ouderen. Daar krijgt hij zijn eigen kamer met badkamer denk ik, eten is gezamenlijk als ik het goed begrepen heb en er worden allemaal activiteiten georganiseerd ! Ik denk dat dit de beste oplossing is, dan is hij niet meer alleen, kan misschien het biljarten weer op pakken en het kaarten (waar hij altijd zo gek op was) nu alleen hopen dat hij weer aansterkt en dan weer niet te vervelend word dat ze hem daar niet meer willen hebben daarna...
Mijn ouders gaan zeker volgend weekend heen, en ik het weekend daarna denk ik.
Azara71 schreef:Hij zegt dat hij alles prima vind nu ... Maar hij is natuurlijk ook heel slap omdat hij al een poos niet meer normaal eet.
Ben alleen bang dat als hij zich weer beter gaat voelen dat hij ook weer de oude hij word en dan vervelend gaat doen met zijn flauwe grapjes
Azara71 schreef:Ik heb nog weer nieuws ! De hulp die hij nu heeft thuis doet er alles aan om hem uit huis te kunnen plaatsen. Ze hebben een plek voor hem gevonden in een tehuis speciaal voor dementerende ouderen. Daar krijgt hij zijn eigen kamer met badkamer denk ik, eten is gezamenlijk als ik het goed begrepen heb en er worden allemaal activiteiten georganiseerd ! Ik denk dat dit de beste oplossing is, dan is hij niet meer alleen, kan misschien het biljarten weer op pakken en het kaarten (waar hij altijd zo gek op was) nu alleen hopen dat hij weer aansterkt en dan weer niet te vervelend word dat ze hem daar niet meer willen hebben daarna...
Mijn ouders gaan zeker volgend weekend heen, en ik het weekend daarna denk ik.