Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Nederland en zijn overdreven gedoe als de zon een keertje wel schijnt.In Zuid-Europa en heel veel andere delen van de wereld zijn dit soort temperaturen heel normaal. Wat ik doe? Ik zorg ervoor dat ik wat extra drink en verder moet ik gewoon leren voor tentamens en werken in een fastfoodketen zonder airco. Oh, en met dit weer eet ik extra veel ijsjes. Maar dat is gewoon omdat ik het lekker vind.
Amaris schreef:Rebeccaa schreef:Nederland en zijn overdreven gedoe als de zon een keertje wel schijnt.In Zuid-Europa en heel veel andere delen van de wereld zijn dit soort temperaturen heel normaal. Wat ik doe? Ik zorg ervoor dat ik wat extra drink en verder moet ik gewoon leren voor tentamens en werken in een fastfoodketen zonder airco. Oh, en met dit weer eet ik extra veel ijsjes. Maar dat is gewoon omdat ik het lekker vind.
In die landen hebben ze siësta's en zijn ze ingesteld op dit weer met andere huizenbouw en standaard airco ed. Verder ligt het hele leeftempo er ook heel verschillend als hier, en on top of that is de luchtvochtigheid daar anders.
Wij zijn er niet op ingespeeld en hebben er dus (meer) last van.
Overigens als het in die landen 40+ graden is (te vergelijken met het 40- van hier de komende week) dan zijn ze daar OOK niet blij, en krijgen dieren en oude mensen het ook erg moeilijk.