Ik had pas door dat ik struikelde als ik al op mijn neus lag
Dus autorijden tijdens gebruik van tramdol was een no go 
Ik kon er niet aan wennen
Kreeg alleen maar meer klachten (werd zelfs suïcidaal
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik had pas door dat ik struikelde als ik al op mijn neus lag
Dus autorijden tijdens gebruik van tramdol was een no go 
Kreeg alleen maar meer klachten (werd zelfs suïcidaal
) 
Zo voelde het.
En dan kost misselijk worden tot overgeven toe
En niet 1x per nacht 

ponyparadijs schreef:Cas123 schreef:Ponyparadijs: wat fijn! Hopen dat het zo blijft!!
Ik heb pijn bestrijding gehad omdat ze na 24 jaar eindelijk wisten waar de plek zat.
Mocht ik weer last krijgen dan kan ik voor dezelfde behandeling terug gaan
inge_aryn schreef:ponyparadijs schreef:Ik heb pijn bestrijding gehad omdat ze na 24 jaar eindelijk wisten waar de plek zat.
Mocht ik weer last krijgen dan kan ik voor dezelfde behandeling terug gaan
Wat fijn dat je na 24 jaar pijnvrij bent! Mag ik vragen waar jij last van had en welke behandeling je daarvoor hebt gekregen?

Ik moest niet zeuren ik moest eventjes door de pijn heen bijten, als ik het maar genoeg wilde kon ik het echt wel
Resultaat, is veel erger geworden.
cherrypower schreef:Jup dan meldt ik me ook maar. Ik weet niet precies wat je chronisch noemt maar ik ben er nu al 4 jaar zoet mee. Ik heb hielspoor in een ernstige maat en de dokters weten niet wat ze er mee moeten, we hebben alles al geprobeerd injecties tape rust gips mri röntgenfoto. Nu heb ik fysio en gaat het stukje bij beetje steeds een heel klein stukje beter, ik loop sinds 2 maanden niet meer op krukken dus er zit verbetering in. Het duurt alleen super lang en het doet niet normaal veel pijn, maar ook pijn went.
Zammie schreef:@ponyparadijs, hebben ze mer 1 blokkade je pijnvrij gekregen en al 3 jaar lang? Hoe hebben ze de blokkade gedaan? Met injectie of door verhitting?
voor de pijn Zaldiar en Naproxen en voor spasmes Diazepam. Verder de hele riedel bloedverdunners, anti stolling en maagbeschermers. Roep altijd maar dat de gemiddelde 95-jarige fitter is dan ik.(ben 43) 
Safiera schreef:Iemand vroeg waarom ik geen NSAID's mag; ik word behandeld voor terugkerende depressies met Lithium. Dat is ook de grootste troep die je je kunt voorstellen, maar enfin.
Ergens denk (of hoop?) ik dat mijn stemmingsklachten een oorzaak hebben... ik weet haast zeker dat het verband heeft met mijn fysieke klachten en pijn. Maar welke dokter gaat uitvinden wat er dan mis is?
Nu is de psychiater hoofdbehandelaar. Ik heb tegelijk met altijd pijn, ook eigenlijk altijd een doodswens... maar op momenten dat alles erger is noemen ze het een depressie, en op momenten dat het wel gaat halen ze me over het een of het ander nog te proberen.
Gaat zo ver dat ik gedwongen in de psychiatrie beland.
De tandarts kwam laatst met een interessante suggestie om uit te zoeken; hij verdacht me van het syndroom van Sjögren. Dat is een auto-immuunziekte waarbij het lichaam vooral zijn eigen slijmproducerende klieren aanvalt.
Dat ik problemen in mijn mond en met m'n gebit heb past daarbij, droge ogen, droog neusslijmvlies, spierpijn, gewrichtspijn, stemmingswisselingen... kan dat al allemaal afvinken.
t Is niet om blij van te worden, want behalve symptoombestrijding kan men er nog niks mee en het wordt alleen maar erger als je ouder wordt. Maar klinkt misschien gek, ik hoop dat ik het heb (of iets anders, als ze het maar vinden!) Serieus genomen worden is zó belangrijk!
Tramadol kon ik altijd vrij goed tegen. Ben ook altijd heel erg snel gewend aan kalmeringstabletten bijv. Heb het meerdere keren kort (paar weken) geslikt. Nadat ik mijn lendewervels brak heb ik het een half jaar of zelfs langer gebruikt. Tot ik vond dat het niet meer hielp, toen cold turkey gestopt. Een paar nachten wat onrustig geslapen en toen was dat ook weer over
Hoewel ik weet dat het niet aangeraden wordt, stop ik vaak liever plots met medicijnen. Weet dan dat ik er een weekje last van heb en dan is het vaak over/beter.
ponyparadijs schreef:Zammie schreef:@ponyparadijs, hebben ze mer 1 blokkade je pijnvrij gekregen en al 3 jaar lang? Hoe hebben ze de blokkade gedaan? Met injectie of door verhitting?
1 blokkade met 13 prikken die de zenuw een deel weg branden
Met dat branden kan het weer genezen.
Echter kan het dan 2 kanten op.
Probleem is opgelost zenuwen genezen en je hebt nergens last van omdat de zenuw vergeten is wat er was.
Of de zenuw groeit in de zelfde stress mode weer terug en je krijgt weer klachten.
Zammie schreef:Degenen die de cannabisolie gebruiken, welke sterkte en bij welke klachten? Heb even info opgevraagd, maar zijn dus verschillende sterktes. Is me niet duidelijk of sterker betere pijnstilling geeft of juist andersom.

Door ibuprofen word het weer versterkt :/ 
Zammie schreef:ponyparadijs schreef:1 blokkade met 13 prikken die de zenuw een deel weg branden
Met dat branden kan het weer genezen.
Echter kan het dan 2 kanten op.
Probleem is opgelost zenuwen genezen en je hebt nergens last van omdat de zenuw vergeten is wat er was.
Of de zenuw groeit in de zelfde stress mode weer terug en je krijgt weer klachten.
Ik heb dezelfde behandeling gehad bij mijn lendenwervels en si gewrichten.3 x in totaal. Helaas bij mij inderdaad herstel van de zenuwen. Hoopte dat jij een andere methode had gehad die misschien langer werkt. Maar bij jouw werkt het gelukkig langer...