FloMax schreef:Ben 17+2!
Gaat snel. Ik heb alleen een vraag waar 1 van jullie misschien antwoord op heeft voor ik mn vk wééér lastig moet vallen...
Heb sinds een weekje ongeveer enorm last van mn benen/heupen. Het begon met pijn in mn benen, echt een enorm pijnlijk spierpijn gevoel... maar ik loop veel dus ik dacht dat t misschien daardoor kwam, en ben daar dus enigszins mee gestopt.
Nu is het elke dag raak, zelfs als ik weinig tot niets uitvoer en inmiddels ook erg pijnlijke heupen.
Het voelt alsof ik overmatig gesport heb, of een klapper heb gemaakt op mn heupen. Het begint zo tegen het eind van de middag/avond.
Op google kom ik niet verder dan bekkeninstabiliteit/bekkenpijn, maar daarvan zijn de klachten weer anders dan die van mij.... en als ik intyp Zwanger pijnlijke benen en heupen kom ik alleen fora tegen waar vrouwen er s'nachts last van hebben (wat bij mij dus niet het geval is, ik slaap als een roos).
Iemand enig idee of iemand die dit herkend??
Je kan beter te vaak je vk bellen voor niks, dan dat het wel echt iets is en je te laat bent.
Toen ik het van je las dacht ik ook gelijk aan bekkeninstabiliteit. Zou even niet weten wat t verder kan zijn! Missch zou je je ha ook kunnen proberen! Sterkte !