Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Jessie schreef:kjoetie schreef:ik ben 57 kg afgevallen met koolhydraatarm (niet -loos!) te eten. Leer je lichaam kennen! Roggebrood bij t ontbijt is voor mij super, bij t avondeten moet ik juist zo min mogelijk kh eten. Van laag in de kcal (1000-1200) ging ik jarenlang erg jojo-en en voelde me slap. mijn lijf ging daarvan ook in standje hongerwinter en alles willen opslaan. Bovendien keldert door te weinig eten je verbranding. Toen ik gemiddeld 1600-1700 kcal die laag in kh zijn at viel ik definitief af zonder honger of sporten en met lekker eten. Zoek uit wat bij je past!
Hulde57 kg is echt een heleboel! Hoe heb je dat koolhydraatarm onder de knie gekregen/uitgezocht?
UhNee schreef:Volgens mij zijn dit toch echt geen fabels... Meer eetmomenten op de dag zorgt er vgm voor dat je verteringssysteem beter door blijft werken. En echt overal lees ik dat een ontbijt echt heel belangrijk is. Heb je linkjes of iets waar je deze info vandaan haalt?

succes!
ik woog 72 nu nog 68 en ben 1.69 ''klein''
Ook bestaat het fenomeen 'geen verbranding hebben' niet. Iedereen verbrandt, anders zou je niet in leven zijn.Kayleigh_ schreef:Ehhhh Haffy... Minder kcal is niet de oplossing? Juist door minder kcal te nuttigen gaat je lichaam je vet verbranden. Er zijn geen wondermiddelen die vet verbranden. Dan zouden er geen dikke mensen meer bestaanOok bestaat het fenomeen 'geen verbranding hebben' niet. Iedereen verbrandt, anders zou je niet in leven zijn.
Heb je bronnen voor de wijsheden in je post? Ik ben wel nieuwsgierig to be honest.