Duhelo schreef:Ik denk dat ts genoeg aangeeft waarom ae niet meer dan53 wil wegen. Uiteindelijk is dat haar eigen keus en met door te drammen over het feit dat ze moet 53 wegen zal er toch niks bereikt worden. Beter geven we tips waar ze effectief iets mee kan kwa voeding, en dan kan ts er mee doen wat ze wil.
Mag ik vragen waarom je in een keer probeert om de koffie en cola te bannenen meer te eten? Het lijkt me zoveel verandering in een keer.
Ik persoonlijk zou momenteel de koffie nog even laten zoals het was (voel je je ook minder moe waardoor je meer zin zal hebben om door te zetten), maar proberen om een flesje fruitsap,of smoothie er naast bij te drinken, en kleine dingetjes te eten (zet een bord koekjes naast je thermos?
Eenmaal je voeding wat beter is kun je de koffie gaan afbouwen waardoor het geleidelijker wordt.
Bedankt
ik snap idd dat veel mensen het er niet mee eens kunnen zijn dat ik niet aan wil komen tot wat volgens bmi een 'gezond' gewicht zou zijn, maar dat gaat nou eenmaal niet.
ik probeerde dat vooral omdat zo'n beetje iedereen hier zei dat dat honger gevoel wegnam, en dat wil ik natuurlijk niet, want ik wil meer eten
nu heb ik wel door dat dat niet echt werkte, want ik kon mijn werk niet meer goed doen, dus nu heb ik de deal met mezelf gemaakt dat ik koffie mag, MET mijn ontbijt, en dat ik best cola en koffie mag drinken, maar alleen als ik tegelijk iets eet (of als ik een maaltijd shake heb)
als ik ga voor 'alleen drinken en een sigaretje' mag het nu geen cola of koffie zijn, maar moet het een fruitsapje of een vitamine water zijn
En tot nu toe werkt dat best goed