Anouk_E schreef:drie stenen samen, de amethist, bergkristal en rozenkwarts samen zijn ze zegmaar een 'geheel'
Heb je een foto?
Lijkt me ideaal maar vind ze alleen maar apart.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
josien_m_ schreef:Al vele jaren geef ik bij de eindevaluatie van mijn supervisanten een klein edelsteentje mee, gekozen uit mijn verzameling, die ik bij ze vind passen.
Als ik daarna ga opschrijven waar ze voor werken of wat ze stimuleren, herkennen de studenten dat bijna altijd. ik weet niet wat ik er zelf van vind, maar vind het wel heel mooi om te ervaren. Dat is voor mij de waarde van deze stenen.
Azmay schreef:Anouk_E schreef:drie stenen samen, de amethist, bergkristal en rozenkwarts samen zijn ze zegmaar een 'geheel'
Heb je een foto?
Lijkt me ideaal maar vind ze alleen maar apart.
Lonneke2001 schreef:Ik zou ontzettend graag een Ametrien willen, alleen kan nergens iets vinden waar ik een betaalbare (liefst onder de 10 euro) bedel kan vinden, een die aan een ketting kan hangen. Op edelstenen-webshop hebben ze ze wel maar ik weet niet of die het ook opsturen? Iemand nog een tipje waar je ze kan kopen?
Desiree schreef:Lonneke2001 schreef:Ik zou ontzettend graag een Ametrien willen, alleen kan nergens iets vinden waar ik een betaalbare (liefst onder de 10 euro) bedel kan vinden, een die aan een ketting kan hangen. Op edelstenen-webshop hebben ze ze wel maar ik weet niet of die het ook opsturen? Iemand nog een tipje waar je ze kan kopen?
Ben uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken. Het blijkt de kruising te zijn tussen een citrien en een amethyst! Mooie steen!
Hier heb je wel betaalbare.
http://edelstenenenmineralen.nl/ametrien.html
Eloya schreef:Even dit topic opgezocht.
Eergisteren heb ik van een vriendin een armbandje gekregen met (wat ik nu ontdekt heb) howliet stenen
Nu was ik de afgelopen 2 dagen erg duizelig en zwak op mijn benen. Ik bedacht mij dat het begon sinds die armband. Nu heb ik hem afgedaan en begin mij eigenlijk weer wat beter te voelen
Mijn vraag, kan je zo heftig op howliet stenen reageren?