Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragdollcat schreef:Ik vind het moedig van jou dat je het hier met ons wilde delen.
Zeer interessant en ik ben blij dat je weer wat meer haar hebt hierdoor aan de voorkant van je hoofd.
Maar naar mijn eigen weten: het gaat weer terug bij af, afhankelijk van waar het door veroorzaakt wordt, maar dan een paar jaar later.
Volgens mij is het niet iets wat blijvend is, het komt gewoon van binnenuit dat minder haren veroorzaakt en of kaalheid.
Charlie_P schreef:Echt heel moedig dat je je verhaal zo durft te delen. Respect daarvoor, weet zeker dat je daar mensen verder mee helpt. Mooi resultaat ook al (vind de behandeling er wel heftig uit zien)
Angeliquee18 schreef:Wauw heel gaaf! En wat een resultaat! Respect!
Ik heb zelf nog nooit van deze behandeling gehoord.
Zelf ben ik al vanaf m'n geboorte.
Draag dus altijd een pruik, totaal geen last van, zie vooral een hoop voordelen haha.
Ga van de ene week blond, naar bruin, maar rood, kort, lang krullen ect.
Maar dit gaat dus met eigen haarcellen? Die heb ik niet geloof ik.
Ga me er eens in verdiepen
Angeliquee18 schreef:Ik heb het aec syndroom, ik heb wel iets van haar groei. Maar heel weinig, weet even het fijne er niet van waarom.
Mijn zoontje heeft ook dit syndroom, heeft wel haar maar heel weinig.
Misschien is het iets voor hem in de toekomst
Tegenwoordig kun je ook haarzakjes doneren zat ik gister ergens te lezen.
Maar weet niet hoe het zit, ga wel eens informeren
Voor me zelf lijkt het niks, zat er gister over na te denken.
Lijkt me verschrikkelijk om eigen haar te hebben haha.
Zal eens kijken of dit met wimpers kan, dat lijkt me dan wel weer ideaal..
BarbaravdW schreef:Oh wauw, wat een gaaf proces! Hmm, ik zou best haarzakjes willen doneren als ik daar iemand blij mee kan maken... Ik doneer al bloed, bloedplaatjes en plasma en sta op de beenmerglijst voor als iemand dat nodig heeft. Haarzakjes kan ik ook delen met mijn medemens!