Jezzi schreef:
Skip legday
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
millennium schreef:Oké, ik ben even sprakeloos door de foto's, haha! Wel prachtig gefotografeerd!
Ik zit nu dus wel met verbazing te lezen over het zogenaamde opgedroogde lichaam. Ze nemen dus zo min mogelijk vocht voor zo'n wedstrijd? Hoe moet ik dat zien? En het lichaam reageert daar dusdanig op dat de spieren dan beter zichtbaar worden oid? En waarom nog sterke drank drinken vlak voor ze het podium opgaan?

millennium schreef:Oké. Thnx voor de uitleg! Wat bizar joh. Drinken ze dan bijvoorbeeld echt twee dagen niks op een glaasje alcohol na?
Dan zou ik toch echt nokkie gaan
Jezzi schreef:Dat verhaal komt me icm je woonplaats heel erg bekend voor. Lesley Barents? Gaaf hoor, zij doet wel echt mee aan de NLse top evenals haar vriend
Milennium, door je spieren te laden en daarna vocht te verliezen zorg je ervoor dat je spieren zo goed mogelijk uitkomen. Dit gebeurt oa door eerst weinig koolhydraten te eten en veel te drinken, een depletie training, daarna veel koolhydraten(spieren vullen zich dan) en weinig drinken.
! Ik vind haar buiten haar wedstrijden er heel netjes uitzien! Voor de wedstrijd is een ander verhaal! Hihi maar das mijn mening. jorika1986 schreef:Heb een paar maanden geleden op een Belgische TV zender zitten kijken naar een presentator die mee ging doen aan zo'n wedstrijd. (mr. Waes?)
Uitendelijk werd hij 6e maar nadat er bij een aantal medekandidaten verboden middelen waren gevonden in de urine, en dus gediskwalificeerd, werdt hij toch nog 3e.
Ik weet niet of je het terug kunt vinden op internet, maar het is het kijken absoluut waard! Wat een dicipline moeten deze mensen hebben....

Desty schreef:En af en toe belandt er dan 1 in paniek op de eerste hulp met verlammingsverschijnselen en een diepe hypokaliemie. Heb ik ook wat te doenJa, sommigen drinken 2 dagen niet, nemen plaspillen en drinken nog alcohol. Alcohol droogt uit (daarom krijg je hoofdpijn). Hoe droger jij bent hoe strakker jouw huid trekt en hoe meer definitie je ziet (aderen, aanhechtingen, vezels, spiergroepen)

Jezzi schreef:Dat is in ieder geval bij mijn team niet het geval, ik weet niet hoe dat bij andere wedstrijdatleten gaat. Wij stoppen de avond voor de wedstrijd met drinken, ook alcohol wordt bij ons niet gebruikt. Het is nooit de bedoeling om schade toe te brengen aan je organen en dat gebeurt wel als je continue of erg lang weinig/niets drinkt
Maar idd, verder beginnen we pas de avond van te voren, en is het ieder zijn eigen keus of je het met of zonder plaspillen doet. En het is ook nog afhankelijk van de tijd van je wedstrijd wanneer we beginnen met vochtafdrijven. Je wilt de periode natuurlijk zo kort mogelijk houden. Gezond is het niet, dat zal ik echt nooit zeggen. Overigens is de rest van de leefstijl (afgezien van als je wat gebruikt natuurlijk) gezond. Normaal eet ik veel groente, fruit, heel gebalanceerd, voldoende regelmaat, rust etc. Je bent heel erg bewust bezig met wat je doet. En drink bijna nooit, soms een lekker glas wijn bij het eten, maar geen avonden zuipen in de kroeg.Furrow schreef:word je dan niet gewoon gediskwalificeerd. ik len droogstaan van de gevechtsport, als je het tever doet of slecht doet met te weinig ionen enz mag je terecht een maand ofzo aafhankelijk wat de commisie beslist niet meedoen
petraaken schreef:Ik hou best van goed gespierde mannen maar dit is wel wat overdreven. Al lijkt het natuurlijk nog erger doordat ze hun spieren aanspannen op deze foto's. Dat kleurtje wordt erop gespoten hoor (voor degene die dat vroeg). Dit is echt geen zonnebankkleur maar een kleurtje uit een potje. Na de wedstrijd wordt dat er af gewassen. (aldus een Tom Waes in Tomtesterom). Alleen zou ik niet graag hun dieet volgen als ze naar een wedstrijd toe werken. Dat is ook niet normaal.