Sixpacks op wedstrijd EK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 21:31

Jezzi schreef:
Mens physique :j

[ Afbeelding ]

Skip legday :7

loez

Re: Sixpacks op wedstrijd EK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:38

Een stel bij ons op de sportschool doen dit ook! Super leuk duo om te zien! Zei is iffb? Atlethe en hij idd mens physique.

Leuk om te zien juist hoe zij hun leven letterlijk samen leven. Samen naar wedstrijd, samen klaarstomen voor de wedstrijd enz!

Nu ziet zij er in het dagelijks leven doodnormaal uit en zie je wel dat ze flink traint. Net voor haar wedstrijden of tijdens dan valt het veel meer op!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:43

Jezzi schreef:

[ Afbeelding ]

Links kan ik wel een truukje op :j

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:43

Oké, ik ben even sprakeloos door de foto's, haha! Wel prachtig gefotografeerd!

Ik zit nu dus wel met verbazing te lezen over het zogenaamde opgedroogde lichaam. Ze nemen dus zo min mogelijk vocht voor zo'n wedstrijd? Hoe moet ik dat zien? En het lichaam reageert daar dusdanig op dat de spieren dan beter zichtbaar worden oid? En waarom nog sterke drank drinken vlak voor ze het podium opgaan?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:45

Ik vind vooral de benen niet zo mooi bij de mannen en sommige vrouwen. Zo uit verhouding.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 21:46

millennium schreef:
Oké, ik ben even sprakeloos door de foto's, haha! Wel prachtig gefotografeerd!

Ik zit nu dus wel met verbazing te lezen over het zogenaamde opgedroogde lichaam. Ze nemen dus zo min mogelijk vocht voor zo'n wedstrijd? Hoe moet ik dat zien? En het lichaam reageert daar dusdanig op dat de spieren dan beter zichtbaar worden oid? En waarom nog sterke drank drinken vlak voor ze het podium opgaan?

Dankjewel :)

Ja, sommigen drinken 2 dagen niet, nemen plaspillen en drinken nog alcohol. Alcohol droogt uit (daarom krijg je hoofdpijn). Hoe droger jij bent hoe strakker jouw huid trekt en hoe meer definitie je ziet (aderen, aanhechtingen, vezels, spiergroepen)

@Iris82, wij vinden dat juist in verhouding :D

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:47

Dat verhaal komt me icm je woonplaats heel erg bekend voor. Lesley Barents? Gaaf hoor, zij doet wel echt mee aan de NLse top evenals haar vriend :))

Milennium, door je spieren te laden en daarna vocht te verliezen zorg je ervoor dat je spieren zo goed mogelijk uitkomen. Dit gebeurt oa door eerst weinig koolhydraten te eten en veel te drinken, een depletie training, daarna veel koolhydraten(spieren vullen zich dan) en weinig drinken.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:51

Oké. Thnx voor de uitleg! Wat bizar joh. Drinken ze dan bijvoorbeeld echt twee dagen niks op een glaasje alcohol na?

Dan zou ik toch echt nokkie gaan :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 21:53

millennium schreef:
Oké. Thnx voor de uitleg! Wat bizar joh. Drinken ze dan bijvoorbeeld echt twee dagen niks op een glaasje alcohol na?

Dan zou ik toch echt nokkie gaan :+

Als ze het echt niet meer aankunnen nipjes behalve alcohol ja.
Sommige gaan dat ook, soms krijgen ze zelfs slokjes water aangeboden op het podium als ze dat aangeven te willen :=

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:55

Dat is in ieder geval bij mijn team niet het geval, ik weet niet hoe dat bij andere wedstrijdatleten gaat. Wij stoppen de avond voor de wedstrijd met drinken, ook alcohol wordt bij ons niet gebruikt. Het is nooit de bedoeling om schade toe te brengen aan je organen en dat gebeurt wel als je continue of erg lang weinig/niets drinkt :)
Laatst bijgewerkt door 123321 op 08-06-15 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:56

Ik vind het ook uiterst ongezond om opzettelijk jezelf uit te drogen en gewoon 2 dagen niet te drinken en wel wat alcohol te nuttigen, als je zó ver gaat lijkt mij het verstandiger om maar gewoon te stoppen :=

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:08

Ik vind het indrukwekkend maar echt knap vind ik het nou ook weer niet. Ik ken een van die mensen en ik kan wel stellen dat het bepaald niet gezond is wat ze doen om die wedstrijd vorm te krijgen. Vocht eruit, vet eraf, met je dieet tot het uiterste gaan om maar zo droog mogelijk daar te staan.

Maar goed tis toch een soort topsport en ik denk dat geen enkele vorm van topsport gezond is.

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:19

Wauw wat gaaf! Heb je toevallig nog een linkse naar je vorige topic?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:33

Jezzi schreef:
Dat verhaal komt me icm je woonplaats heel erg bekend voor. Lesley Barents? Gaaf hoor, zij doet wel echt mee aan de NLse top evenals haar vriend :))

Milennium, door je spieren te laden en daarna vocht te verliezen zorg je ervoor dat je spieren zo goed mogelijk uitkomen. Dit gebeurt oa door eerst weinig koolhydraten te eten en veel te drinken, een depletie training, daarna veel koolhydraten(spieren vullen zich dan) en weinig drinken.

Lesley idd :j ! Ik vind haar buiten haar wedstrijden er heel netjes uitzien! Voor de wedstrijd is een ander verhaal! Hihi maar das mijn mening.

Maar vind het zo leuk om te zien wat zij samen bereiken!

Cassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:47

jorika1986 schreef:
Heb een paar maanden geleden op een Belgische TV zender zitten kijken naar een presentator die mee ging doen aan zo'n wedstrijd. (mr. Waes?)
Uitendelijk werd hij 6e maar nadat er bij een aantal medekandidaten verboden middelen waren gevonden in de urine, en dus gediskwalificeerd, werdt hij toch nog 3e.
Ik weet niet of je het terug kunt vinden op internet, maar het is het kijken absoluut waard! Wat een dicipline moeten deze mensen hebben....

https://www.youtube.com/watch?v=6eGp_9xtViM Hier kan je de aflevering herbekijken :)

Mooie foto's trouwens TS :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 23:05

Ik vind het ook ECHT super lelijk!
En dan vooral in combinatie met die neppe gebruinde huid en bij de vrouwen de nepborsten... bij 9 van de 10 zie je volgens mij gewoon de siliconen zitten :')

De vrouw op foto 14 ziet er daarentegen gewoon natuurlijk uit!

Ieder zn hobby maar absoluut niet mijn ding! :D

De zwart wit foto van die man is trouwens leuk gelukt! :))

Wel interessant om van jullie te lezen hoe het werkt in dat wereldje!
Laatst bijgewerkt door _KiMbErLeY_ op 08-06-15 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 23:10

Desty schreef:
Ja, sommigen drinken 2 dagen niet, nemen plaspillen en drinken nog alcohol. Alcohol droogt uit (daarom krijg je hoofdpijn). Hoe droger jij bent hoe strakker jouw huid trekt en hoe meer definitie je ziet (aderen, aanhechtingen, vezels, spiergroepen)
En af en toe belandt er dan 1 in paniek op de eerste hulp met verlammingsverschijnselen en een diepe hypokaliemie. Heb ik ook wat te doen :P :+
In Amsterdam zag ik toch regelmatig wel problemen van de voorbereiding op de SEH rondom grote wedstrijden :o

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 23:16

word je dan niet gewoon gediskwalificeerd. ik len droogstaan van de gevechtsport, als je het tever doet of slecht doet met te weinig ionen enz mag je terecht een maand ofzo aafhankelijk wat de commisie beslist niet meedoen

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 23:35

Ik vind het bodybuilden zelf veel te extreem maar wel mooie foto's TS!

Ik heb trouwens de voorstelling dat die mensen die chocolade bruin zijn gewoon van te voren echt in een bad chocola of nutella oid duiken, dat zou me nu geweldig lijken :P

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 23:56

Ik denk maar 1 ding bij het zien van de foto's: mijn God, wat lelijk :D

En snap de reactie van iemand die ze lelijk vond wel. Mooi is anders bij de meeste. :+

Geloof foto 14, dat ziet er nog een beetje gezond uit.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 00:39

Mens physique off-season :)

Maar waarom die grote broeken? Een speedo hoeft nou ook weer niet, maar bij sommigen is het net een jurk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 06:30

Zoals de Chippendales gespierd zijn vind ik het wel mooi. Die zijn ook fors gespierd met een sixpack maar niet zo overdreven als de foto's hier.

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 06:37

Jezzi schreef:
Dat is in ieder geval bij mijn team niet het geval, ik weet niet hoe dat bij andere wedstrijdatleten gaat. Wij stoppen de avond voor de wedstrijd met drinken, ook alcohol wordt bij ons niet gebruikt. Het is nooit de bedoeling om schade toe te brengen aan je organen en dat gebeurt wel als je continue of erg lang weinig/niets drinkt :)

Nou wel hoor Jessica, kijk nu alweer uit naar mijn glaasje Wiskey zaterdagavond :P Maar idd, verder beginnen we pas de avond van te voren, en is het ieder zijn eigen keus of je het met of zonder plaspillen doet. En het is ook nog afhankelijk van de tijd van je wedstrijd wanneer we beginnen met vochtafdrijven. Je wilt de periode natuurlijk zo kort mogelijk houden. Gezond is het niet, dat zal ik echt nooit zeggen. Overigens is de rest van de leefstijl (afgezien van als je wat gebruikt natuurlijk) gezond. Normaal eet ik veel groente, fruit, heel gebalanceerd, voldoende regelmaat, rust etc. Je bent heel erg bewust bezig met wat je doet. En drink bijna nooit, soms een lekker glas wijn bij het eten, maar geen avonden zuipen in de kroeg.

Furrow schreef:
word je dan niet gewoon gediskwalificeerd. ik len droogstaan van de gevechtsport, als je het tever doet of slecht doet met te weinig ionen enz mag je terecht een maand ofzo aafhankelijk wat de commisie beslist niet meedoen

Hahaha dan zou er niemand meer op het podium staan! Het is iets wat bij de sport hoort, en dus geaccepteerd wordt.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 06:58

Jezzi schreef:

[ Afbeelding ]

Dat is nog mooi. Al spannen ze op deze foto's ook hun spierballen op.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 07:09

petraaken schreef:
Ik hou best van goed gespierde mannen maar dit is wel wat overdreven. Al lijkt het natuurlijk nog erger doordat ze hun spieren aanspannen op deze foto's. Dat kleurtje wordt erop gespoten hoor (voor degene die dat vroeg). Dit is echt geen zonnebankkleur maar een kleurtje uit een potje. Na de wedstrijd wordt dat er af gewassen. (aldus een Tom Waes in Tomtesterom). Alleen zou ik niet graag hun dieet volgen als ze naar een wedstrijd toe werken. Dat is ook niet normaal. :=

Juist! Dat programma bedoelde ik, kon echt echt niet meer opkomen!
Thank You _/-\o_