moonfish13 schreef:Ik maak er wat duidelijks van:
Als het Lyme is heb je nog een lange weg te gaan, zonder garanties dat je ooit beter gaat worden.
Van 9 tot 5 werken lijkt mij praktisch onmogelijk, ook in verband met restschade.
Zoals je ooit was gaat het dan niet meer worden grof gezegd.
Je zal altijd alert moeten blijven als je een van de weinigen bent die "geneest", stress en verminderde weerstand kan het weer activeren.
Verder hangt het enorm af van hoe je lichaam op de behandelingen reageert en welke co-infecties je hebt.
Maar erger dan het nu is gaat het hoe dan ook worden als je gaat behandelen.
Eerst 10 stappen terug om er later vooruit te kunnen zetten zeg maar.
Behandelen vreet onwijs veel energie en is alles behalve fijn, hoe je het ook doet.
De ervaring is vooral dat het wisselende en de dalen steeds wat minder diep worden, beetje bij beetje.
Belangrijk is dat je echt accepteert dat je lijf soms niet kan, zodat alle energie naar je herstel kan gaan.
Verder hangt het af van je eigen inzet en wil om te leren. Ik ga goed vooruit van ivermectine en fenbendazol, maar dat zal je huisarts je niet geven waarschijnlijk.
Veternaire middelen zijn hier dus niet vreemd zeg maar.
Verder: nee heb je ja kun je krijgen is mijn motto!
Ik kan op de goede momenten echt vrij veel, alleen niet elke dag werkt mijn bovenkamer goed.
Maar ik moet niet denken laat ik er eens lekker schijt aan hebben dat ik ziek ben..
Dan gaat het echt fout en flipt mijn systeem.
Restschade verwacht ik inmiddels wel, of het nou lyme is of niet. Ga eens met mijn vriend overleggen wat er nog gedaan kan worden financieel als ik nog een jaar zonder inkomen zit. Vandaag ging het allemaal vrij goed, maar ja, dan doe ik ook echt niets hoogdravends.