Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stefaaah schreef:Ik ben al 3 maanden shampoo-loos! En mijn haar is niet 1 dag vettig geweest![]()
Ik was mijn haar met natriumbicarbonaat en als conditioner gebruik ik azijn. (En neen, de geur van azijn verdwijnt snel uit je haar!) Vind zelfs azijn de beste conditioner die ik ooit heb gehad...
Google maar eens op "no-poo", kom je veel blogs en inspiratie tegen! Geen shampoo meer en je moet niet wekenlang met vettig haar rondlopen...
xIrlijn schreef:Ik lees nu overigens dat mensen in plaats van shampoo wel andere dingen gebruiken om hun haar 'schoon' te maken. Ik kan me voorstellen dat het dan misschien wel werkt
Crypto schreef:ik was mijn haar ook maar 1x in de week met shampoo (echter doe ik er verder ook niets in aan dingen) mn haar is nooit vet ofzo
toen ik nog wel schuimgel inmn haar deed spoelde ik dat uiteraard wel uit
nog n tip eerst cremespoeling en daarna pas shampoo
EskeGirl schreef:Wat is daar het voordeel van dan? (Van eerst cremespoeling)
Goof schreef:Rebeccaa schreef:Ik snap echt niet waarom je het jezelf aan zou doen om een paar weken met een hoofd met vet haar rond te lopen.
Ik ook niet.
Shampoo is fijn, ruikt lekker, heerlijk. Ik kan echt genieten van schoonf, fris haar dat lekker naar shampoo ruikt. Geen haar op mijn hoofd die erover denkt geen shampoo (meer) te gebruiken.
Kentaro schreef:Ik las dit bericht op facebook en moest gelijk aan dit topic denken....![]()
![]()
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 605446fca3
Seltje schreef:Ik zou het ook liever gewoon zeep en shampoo gebruiken, maar mijn vel valt uit als zeep gebruik, niet leuk, maar ik heb er ondertussen al lang geen problemen meer mee. En ik ben echt niet 'vuil of vies' omdat ik nooit zeep gebruik, er zijn veel gezondere alternatieven op de markt.