Joscaa schreef:KingChay schreef:En ikke afwachten wat de dierenarts morgen gaat zeggenIk duim voor je!
Bedankt ! Ben nog steeds aan het wachten tot hij komt.. Hij weet nog steeds niet wanneer hij kan komen en we wachten al van deze middag...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen mist hij ook nog conditie haha.
KingChay schreef:Bedankt ! Ben nog steeds aan het wachten tot hij komt.. Hij weet nog steeds niet wanneer hij kan komen en we wachten al van deze middag...
Joscaa schreef:KingChay schreef:Bedankt ! Ben nog steeds aan het wachten tot hij komt.. Hij weet nog steeds niet wanneer hij kan komen en we wachten al van deze middag...
Eh, is hij het dan niet vergeten/spoed er tussen? Zou toch maar even bellen, straks betaal jij avond tarief terwijl je al de hele middag aan het wachten bent.![]()
Pony en ik hadden vandaag vrij
Loiz schreef:Ik ga ook maar eens beginnen, zeg al een heeeeele tijd dat ik wil gaan hardlopen, maar nu met de uk lijkt t me wel motiverend![]()
Eerst nog even schoenen kopen volgende week en dan maar eens starten, vanmiddag al stukjes gerend en meneer vind t geweldig haha.
Hij loopt super fijn naast me, stopt als ik stop en z'n oortjes vallen er zowat afalleen mist hij ook nog conditie haha.
[ [url=m/lZoDtL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag les 1 van week 2.
Mijn voeten stoppen hopelijk met groeien, en dan is het nog opzoek naar de juiste maat met maat 41 en smalle voeten
heb echt een schop nodig haha
die mag zich ook wel bij mijn inie mini kudde voegen xD