Start to run ( met mijn paard ), wie doet er mee ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KingChay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 20:07

Joscaa schreef:
KingChay schreef:
En ikke afwachten wat de dierenarts morgen gaat zeggen :(

:(:) Ik duim voor je!

Bedankt ! Ben nog steeds aan het wachten tot hij komt.. Hij weet nog steeds niet wanneer hij kan komen en we wachten al van deze middag...

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:15

Ik ga ook maar eens beginnen, zeg al een heeeeele tijd dat ik wil gaan hardlopen, maar nu met de uk lijkt t me wel motiverend :)
Eerst nog even schoenen kopen volgende week en dan maar eens starten, vanmiddag al stukjes gerend en meneer vind t geweldig haha.
Hij loopt super fijn naast me, stopt als ik stop en z'n oortjes vallen er zowat af :D alleen mist hij ook nog conditie haha.

Afbeelding

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:22

KingChay schreef:
Bedankt ! Ben nog steeds aan het wachten tot hij komt.. Hij weet nog steeds niet wanneer hij kan komen en we wachten al van deze middag...

Eh, is hij het dan niet vergeten/spoed er tussen? Zou toch maar even bellen, straks betaal jij avond tarief terwijl je al de hele middag aan het wachten bent. -O-

Pony en ik hadden vandaag vrij :j

KingChay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 14:01

Joscaa schreef:
KingChay schreef:

Eh, is hij het dan niet vergeten/spoed er tussen? Zou toch maar even bellen, straks betaal jij avond tarief terwijl je al de hele middag aan het wachten bent. -O-

Pony en ik hadden vandaag vrij :j

Hij is gewoon niet meer komen opdagen, stalbazin heeft te horen gekregen dat hij dit wel vaker doet.
Er zou normaal hopelijk vanavond een andere komen. Dus op hoop van zegen komt deze wel,
wat een gedoe seg.

Maar mijn merrie geniet er natuurlijk wel van, moet amper werken iedere dag gewoon een half uur- uurtje in de stapmolen en dan goed vertroetelen en wat grondwerk.
Toch zo vermoeiend eh :P

KingChay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 14:04

Loiz schreef:
Ik ga ook maar eens beginnen, zeg al een heeeeele tijd dat ik wil gaan hardlopen, maar nu met de uk lijkt t me wel motiverend :)
Eerst nog even schoenen kopen volgende week en dan maar eens starten, vanmiddag al stukjes gerend en meneer vind t geweldig haha.
Hij loopt super fijn naast me, stopt als ik stop en z'n oortjes vallen er zowat af :D alleen mist hij ook nog conditie haha.

[ [url=m/lZoDtL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk ! Knappe pony heb je ook :)
Ik herken echt de nederlandse wegen, maar razen de auto's daar niet zo snel door?
Ik verschoot ervan de eerste keren dat ik daar met de auto reed dat je 80km/uur mag rijden op zo'n wegen !

KingChay

Re: Start to run ( met mijn paard ), wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 17:34

Pff, nog niet echt nieuws.. Er is waarschijnlijk iets aan haar benen ale mss ook niet, maar volgende week vrijdag komt de dierenarts terug voor een buigproef en als dat nog niets opleverd een RX-scan..

Ze mag dus momenteel niet draven en galoperen.. Enkel grondwerk en in de stapmolen dus..

Wat moet ik doen.. Hopen op het beste, of mij voorbereiden op het ergste ? :(

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 09:32

Hoe gaat het hardlopen bij jullie?

Ik heb daarnet mijn derde training gedaan. Zaterdag en vandaag zonder paard en dan mag hij vrijdag weer mee. Moet zeggen dat ondanks ik mijzelf er echt toe moet zetten te gaan hardlopen, ik iedere keer weer superfijn er van terug kom.
Spierpijn valt mij ook alles mee na drie jaar nog geen 500 meter te hebben kunnen rennen zonder pijn(aan mijn "kapotte" enkel) heb ik nu echt nergens last van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 14:58

Hier ligt het stil, was erg druk met school. Vandaag onze laatste dag les gehad, wil vanavond nog een laatste opdracht afwerken en dan heb ik vanaf morgen alle tijd om te gaan hardlopen.

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:18

Ik heb de eerste week afgerond! Doe het dan wel zonder paard, maar vond het toch best knap van mijzelf :D Vandaag les 1 van week 2.

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 17:56

Goed bezig!!
Ik moet zeggen dat ik het lopen met paard een stuk leuker vind en dan ook sneller vrijwillig ga.
Had eigenlijk vandaag wel gekund met hem. Degene die hem normaal rijd dinsdag heeft last van haar knie en rijd vandaag niet. Dus had hem net zo goed wel mee kunnen nemen. Maar helaas.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:01

Allemaal goed bezig. Ik heb de lessen allemaal al gedaan en loop nu 30 minuten. Het is nog wel zwaar. Nu op naar de 10 kilometer.
Als jullie veel gaan lopen dan wil ik adviseren om goede schoenen te kopen. Zeker als je veel op de weg loopt.

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:19

Haha is al in geïnvesteerd! Dat was een voorwaarde van de dokter dat ik weer eventueel mocht gaan hardlopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 07:26

Idem hier! Ik deed voor stage als verpleegkundestudent ook aardig kilometers en had snel last van mijn voeten. Heb toen een stevige loopschoen gekocht die ook kon voor hardlopen op hardere ondergrond.

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:57

Ik gebruik mijn binnengymschoenen. Het is niet zo goed als echte hardloopschoenen, maar ik moet eerst zeker weten of ik het wel volhoud :') Mijn voeten stoppen hopelijk met groeien, en dan is het nog opzoek naar de juiste maat met maat 41 en smalle voeten :(

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 00:32

*schaam schaam* eerder in het topic zei ik dat ik die week wou beginnen.. ben nog niet eens de oprijlaan af gegaan bij stal :') heb echt een schop nodig haha

En Loiz wat een gave stippel heb jij zeg :j die mag zich ook wel bij mijn inie mini kudde voegen xD

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 10:03

Vanochtend eerste les gelopen, zonder paard weliswaar.
Maar wat viel dat tegen. Was een dik jaar geleden dat ik gestopt was met start to run omdat ik geblesseerd raakte, maar wist niet meer dat de eerste km's me zoveel moeite kostte hihi
s m

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 10:11

Ik loop al enige tijd samen met mijn paard bij wijze van samen aan conditietraining doen. We kunnen namelijk allebei wel wat training gebruiken, hij vanwege vetjes en ik vanwege beschamend laag uithoudingsvermogen. Het is lastiger dan het lijkt om niet zomaar wat aan te rommelen met hem. Ik wil dat het nog steeds een goede, verantwoorde training voor hem is. Ik ben dus heel erg met hem bezig wanneer we lopen, oplettende dat ik hem niet hinder, dat hij gelijkmatig blijft lopen et cetera. Ik houd hierdoor minder aandacht over voor mijzelf, dat ík gelijkmatig en verantwoord loop/ren. Hebben anderen hier ook last van?

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 07:44

Gister voor het eerst gelopen, zaterdag m'n schoenen gekocht. Gister met m'n vriend gestart, pony mag er volgende week aan geloven.
We hebben veel te ver en lang gelopen maar t viel me echt alles mee, vanaf nu volgens een schema opbouwen vanaf volgende week, eerst een paar dagen naar Berlijn :)