Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Ik ben ook blij dat je niet bij mij ligt hoor, ik werk op een palliatieve afdeling
Insuline spuiten is heel patientafhankelijk, net als de waardes die geaccepteerd worden. Wij hebben hier iemand waarbij een glucose van 20 geaccepteerd wordt.....
suikermeisje schreef:Dankjullie
Blijf Zo misselijk , morgen misschien maar met minder morfine proberen. Pijn is nu te houden namelijk. Maar als ik me O beroerd voel kan ik ook niet uit bed komen
suikermeisje schreef:trek het je niet aan meid er zijn heel veel mensen die oordelen ook al weten ze er niets over, laat ze maar links liggen!! Ik wil zeggen heel veel beterschap, ik weet hoe rot ziekenhuizen kunnen zijn. En al zeker als ze je constant dingen vragen naar jw ziekte als ze er zelf voor gestudeerd zouden moeten hebben. Echt heel erg rot en veeeeeel beterschap!!!!!Billy schreef:naar ongelukje, maar als je het allemaal beter weet dan het ziekenhuis, zou ik de breuk de volgende keer zelf behandelen, dan hoef je ook niet lelijk te doen over de mensen die je nu helpen.
Ik schrok trouwens toen ik in je profiel keek, ik dacht dat een puberende 16/17 jarige dit geschreven had.......
Nee toevallig iemand die onder de morfine pillen ligt maar hele nachten wakker ligt van de pijn en niet genoeg medicatie op die momenten krijgt.
Deze woorden doen me echt heel pijn zeg...
Ze hebben me voor en na de operatie niet gecontroleerd op mijn suiker, je weet waarschijnlijk niet wat de ziekte inhoud maar dat kan maar zo iemands einde zijn.
Ben geregistreerd als donor maar wilde nog niet gebruikt worden hoor
Christiene schreef:beterschap....
die negatieve reacties heb je nou eenmaal ook.. ieder mens is anders. net als je chagarijnige patienten hebt zijn andere weer niet chag (ik noem maar een voorbeeld)
dan nog vind ik sommige wel erg hard.. vraag me af als ze zelf in jou situatie belanden hoe ze dan van zich afschrijven (en dan hebben ze nog niet eens diabetes )
ik hoor ook wel eens slechte verhalen over bepaalde ziekenhuizen of bepaalde afdelingen..
van mensen die na huis worden gestuurd..(en dan op de weg na huis alsnog in elkaar zakken) tot dat ze zeggen dat er iemand onvruchtbaar is.. en in belgie metbehandeling wel 3 gezonde kinderen hebben..