Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amoj schreef:Nee, tis meer een soort vriendendienst. Ze hebben inderdaad ook wel eens gezegd dat ze zich er behoorlijk in vergist hebben.
Ik werk me de pleures hier, krijg er een kamer en gratis stalling pony voor terug. Maar thats it. Ik hoor er niet bij, terwijl ze dat wel beweren.
We zouden een keer met zn vijfen uit eten maar kon steeds niet door gaan want ze konden geen oppas krijgen. Nu zijn ze vrijdag wel met zn vieren gegaan, zonder mij. Zulke dingen gebeuren veel vaker en dat steekt mij. Als ik dat uitleg dan is het van ja maar je hoort er wel bij. Nou ik merk het.
amoj schreef:Wordt er niet gezelliger op hier. Ze geloven me nog steeds niet. Moet nog steeds allerlei klusjes doen, en nee niet 1, maar zoveel dat ik nog niet aan mn eigen dingen toe kom. Was afgelopen weekend weg met mn ouders en dan zijn ze boos omdat ik weg ben want ze hadden het zo druk...
Wat vinden jullie hier nou van?
UhNee schreef:amoj schreef:Nee, tis meer een soort vriendendienst. Ze hebben inderdaad ook wel eens gezegd dat ze zich er behoorlijk in vergist hebben.
Ik werk me de pleures hier, krijg er een kamer en gratis stalling pony voor terug. Maar thats it. Ik hoor er niet bij, terwijl ze dat wel beweren.
We zouden een keer met zn vijfen uit eten maar kon steeds niet door gaan want ze konden geen oppas krijgen. Nu zijn ze vrijdag wel met zn vieren gegaan, zonder mij. Zulke dingen gebeuren veel vaker en dat steekt mij. Als ik dat uitleg dan is het van ja maar je hoort er wel bij. Nou ik merk het.
Wilden ze oppas voor jou vinden? Maar dat heb je toch helemaal niet meer mogelijk? Ik denk dat jij echt eens met ze om de tafel moet gaan zitten en flink met hun in gesprek moet gaan. Misschien kan je van te voren punten opschrijven in een brief.

ohjajoh6 schreef:Bij mij gaan eerlijk gezegd de nekharen overeind staan, dat er dus blijkbaar via pb woonplaatsen worden doorgespeeld van ts, door derden, aan cowgirl, die notabene ts haar grootste tegenstander was in het voorlaatste topic? Of lees ik jouw bericht nu helemaal verkeerd cowgirl?
Cowgirl schreef:ohjajoh6 schreef:Bij mij gaan eerlijk gezegd de nekharen overeind staan, dat er dus blijkbaar via pb woonplaatsen worden doorgespeeld van ts, door derden, aan cowgirl, die notabene ts haar grootste tegenstander was in het voorlaatste topic? Of lees ik jouw bericht nu helemaal verkeerd cowgirl?
Die plaats heb ik doorgekregen zodat ik in het vorige topic alvast de plaatselijke dierenambulance kon opzoeken voor een telefoon nr. En om te zien of deze 24/7 rijd en fatsoenlijk is. Niet elke ambu rijd 24/7 .
Ik tegenstander? Mhwaahh heb je het topic toch niet goed gelezen hoor.
Heb aan alle kanten geproberd te helpen. ..midden in de nacht.
En verder ben ik netjes en vertel ik niet openbaar waar ts woont.
In tegen stelling tot andere die rustig pb's openbaar zetten.
Verder lijkt het mij niet relevant omdst topic nog aan te halen.
Ik vroeg mij toen al af of de situatie wel gezond was en als ik ts zo moet geloven was mijn gevoel wel juist.