Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Eerlijk gezegd zou ik er dan sowieso niet aan beginnen, er komt echt wel vrij veel druk op je huid te staan namelijk. Of heb je hem al ergens getest en heb je er geen last van zonder ribbels?
Shirley schreef:Ik heb dezelfde, maar dan zonder die ribbels in mijn winkelwagentje liggen
Ben een beetje "bang" van die ribbels vanwege een litteken waarvan ik nog steeds enorm veel last heb.
barrymuis schreef:Shirley schreef:Ik heb dezelfde, maar dan zonder die ribbels in mijn winkelwagentje liggen
Ben een beetje "bang" van die ribbels vanwege een litteken waarvan ik nog steeds enorm veel last heb.
Als je een litteken hebt lijkt me dat inderdaad een ander verhaal.
Maar je bent dus ook overstag gegaan.
Ik ben echt benieuwd morgen.
Mette schreef:Haha nee dat was ik niet van plan hoor![]()
Logisch ook dat je niet voor een tientje eraan kan komen, dat verwacht ik ook niet, maar een mooie middenweg zou leuk zijnIk weet ook niet wat een normale prijs is voor zoiets
Molfre schreef:De mijne is binnen, ik heb er mijn eerste 10 minuten op zitten en ik voelde wel gelijk daarna toen ik weg liep dat de heupjes behoorlijk geolied waren, tsjonge! Spierpijn/blauwe plekken heb ik nog niet, maar ik ga vanavond nog een keer en dan morgen eens kijken
Ik vind het erg leuk en makkelijk om te doen, zeker als je er even een film/tv/radio ofzo bij aan zet.
Molfre schreef:Ik moet zeggen dat ik de speelgoed hoelahoepen veel lastiger vind dan die grote fitness dingen. Het gaat mij trouwens makkelijker af als ik mijn voeten achter elkaar zet ipv naast elkaar.