moeder wil (weer eens) niet meewerken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:42

Arabiansp schreef:
Misschien is de boel weer goed geschoten.

Nee lijkt me niet. Eerst was het 3 seconden van ohh dat lucht op, toen ineens een vreselijke steekk en nu is het weer zoals voor de knak

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:43

purny schreef:
Meis dat is helemaal niets om je druk over te maken. Of denk je nou dat er iets ernstigs is

Haha nee maar ja je kunt het beter vrageN dan dat het zo meteen iets ergs zou zijn

Silenna

Re: moeder wil (weer eens) niet meewerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:48

Beetje vreemde toon zet je in dit topic neer. Elk knakje, dingetje en pijntje wordt naar mijn idee nogal uitgemolken.. Je knie zal geheid zeer doen maar het lijkt me niet nodig hiervoor in de slachtofferrol te kruipen en onder water steken naar je ouders te plaatsen. (positieve) Aandacht kun je beter halen uit andere dingen in het leven ipv uit topic's als deze.
Wel wil ik je beterschap wensen, t komt vast wel goed. :)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:51

Ik wil gewoon zeker weten dat het niets ernstigs is. Straks is het iets ergs en ja dan zit ik hier. Je kunt beter wat teveel dan te weinig vragen toch??

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:52

Ik heb een aantal jaar geleden een breuk in mijn teen gehad en een zwaar gekneusde voet.
Die kneuzing heb ik nog steeds soms last van, die teen had ik amper last van.
Een kneuzing doet als je pech hebt meer zeer als breken.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:53

Ja dat weet ik

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:53

Haal eens diep adem, neem eventueel een pijnstiller en ga lekker slapen. Zelfs als het 'ernstig' is, maakt het geen verschil of je morgen geholpen wordt of vandaag. :) Van een dikke knie kan je niet doodgaan, als ik het even bot mag zeggen, dus je komt de nacht sowieso door. Natuurlijk is het vervelend, maar wie weet is het na een nachtje rust alweer veel minder. :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:54

Dat klopt, maar na 3 pagina's geruststellende woorden zou dat wel goed moeten zitten, toch? :D
Een knakje oid verandert daar niets aan.
Je nare toon komt voornamelijk door je topictitel en de kritiek op je ouders wat niet echt relevant is.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:59

Dat is volgens anderen hier pubergedrag :')

Ik ga pas over een halfuur echt slapen denk ik. Ik slaap meestal rond half 12 in het weekend. Ben nu lekker leuke dingen aan het doen in bed (laptoppen mobiel enzo) dus ik denk nu even (bijna dan) niet aan mijn knie of zo min mogelijk. De pijn valt nu wel meer maar dat zal de paracetamol wel doen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:00

drawerlover schreef:
Ik wil gewoon zeker weten dat het niets ernstigs is. Straks is het iets ergs en ja dan zit ik hier. Je kunt beter wat teveel dan te weinig vragen toch??

Dat kun je nu nog niet weten en de dokter ook niet :+ maar het zal iig niet levensbedreigend zijn...

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 22:02

Nee gelukkig. Maar toch. Je weet maar nooit. Een ongeluk zit in een klein hoekje dus er hoeft maar iets verkeerds te gebeuren en dat kan het al erger maken. Nu op dit moment maak ik me geen zorgen meer :)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:05

fijn :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:05

Zeker niet gaan googelen!
Ik had ooit vage pijn in mijn lies, dus op Google gaan zoeken... Weet ik veel wat voor ernstige aandoeningen er langs kwamen... :')
Na drie dagen was het over

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 22:07

nee dat weet ik. Daardoor ben ik ook bang geworden voor geesten. Eerst kletste ik nog vrolijk met ze en nu sluit ik me er helemaal voor af. Dus ik weet wel wat de gevolgen zijn. :P

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:08

drawerlover schreef:
Nee gelukkig. Maar toch. Je weet maar nooit. Een ongeluk zit in een klein hoekje dus er hoeft maar iets verkeerds te gebeuren en dat kan het al erger maken. Nu op dit moment maak ik me geen zorgen meer :)

Fijn. Zorgen maken heeft ook geen zin. Als je morgen nou veel meer pijn hebt kan je altijd tegen je ouders zeggen dat je je zorgen maakt. Probeer dan niet 'dramatisch' te doen maar gewoon rustig en serieus. Maar eerst maar eens lekker slapen ;)
Sterkte met je knie!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 22:12

Haha dankje. Het licht is al uit. Nog eventjes op mijn mobiel en dan de binnenkant van mijn ogen maar eens bekijkeb.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 22:22

Ik denk zelf ook dat je ouders dit best kunnen beoordelen. Lekker koelen en hoog houden, maar wel met je been/knie in beweging blijven.
Mocht de pijn maandag nog zo erg zijn en kun je er dan nog niet op lopen/steunen, dan zou ik even de huisarts bellen.
Knakken hoeft totaal niets ernstig te zijn. Mijn knieën kraken en knakken zeer regelmatig en daar is niets mee aan de hand.
Misschien is je knie gewoon flink beurs, daar kun je best veel pijn aan hebben.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 01:45

Je hebt hoogstwaarschijnlijk gewoon een kneuzing, zou het inderdaad even aankijken. Een knie die 2 x zo dik is wil ik erg graag zien overigens, kan mij dat namelijk echt niet voorstellen. Toen ik een rake trap tegen mijn binnenbeen ( boven mijn enken, binnenkant, net onder mijn kuit) van een paard kreeg had ik een behoorlijk dik been maar bij lange na niet 2 x zo dik en een trap van een paard komt echt wel iets harder aan dan een omvallende fiets... Ik ben toen overigens ook niet naar een huisarts gegaan, alles deed pijn maar met een week was de zwelling al wat minder, de blauwe plek naar beneden gezakt en kon ik veel meer. Gewoon even aankijken. Knie blessures doen altijd echt pijn omdat het op een gewricht is. Is het na een paar dagen niet minder kan je altijd een belletje naar de huisarts doen. Probeer wel zoveel mogelijk (voorzichtig) te bewegen. Niet onderbelasten maar ook niet overbelasten

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 04:33

En hoe is het nu TS?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 06:39

Wat een topic :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 06:52

Zal wel stijf zijn. Goed koelen en omhoog houden. En en toe een beetje bewegen en verder rust. Als het zo dik is kan de huisarts er niet eens wat aan zien door het vocht dus stuurt je dan ook naar huis voor in elk geval een week. Je moeder heeft dus gelijk.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 06:56

Mag ik je een tip geven? Maak niet van elk klein pijntje zo'n groot probleem, als er straks echt een keer iets ernstigs aan de hand is gelooft niemand je meer.

Ik vind het niet gek dat jou moeder hier niet voor naar de dokter gaat, zouden de mijne ook niet doen (en ik zelf ook niet). Je hebt een klap op je knie gehad, die doet even pijn en is een beetje gezwollen dat is een logisch gevolg. Je kunt nog lopen en bewegen, want je knie kan niet knakken zonder beweging. :)*

Dat knakken is overigens gewoon lucht wat eruit *plopt* het is niet zo dat hij uit de kom was en weer terug schoot. (Om even in ernstige termen te blijven).

Houd je knie lekker om hoog, maar blijf hem wel bewegen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 07:05

Pffff kunnen pubers al hypochonder zijn?
Ts je mag wel wat meer respect hebben voor je ouders en je wat minder kinderachtig gedragen.......

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 07:37

Doubtless schreef:
Wat een topic :')

Precies wat ik ook dacht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 07:42

Jeetje TS ik vind het een beetje overkomen alsof je wíl dat er iets ernstigs aan de hand is... Verder vind ik je onwijs respectloos tegenover je ouders. :n

Maargoed beterschap.