Ik zou dan weer graag juist wat dunner willen zijn en iets minder die 'rondingen' hihi. Maar ach weet je, niemand is perfect! Er zijn genoeg dames op het strand die naar jouw lichaam staren in volle jaloezie!
Je vriend is niet voor niets verliefd op jou geworden en dus ook jouw lichaam en personaliteit. Niet op een grote voorgevel.

Wees jezelf en probeer toch blij te zijn, want echt waar soms is dun zijn zo gek nog niet.
Ik heb bijvoorbeeld dikke kuiten en bovenbenen, broeken en laarzen shoppen is een hel. :-/ Dan heb ik 2 maten te groot aan voor mijn buik zodat mijn benen in de broek passen. Nog erger zijn de skinny's. Maar ach, ik heb een gezond lijf en wat maakt het uit wat anderen vinden. Het gaat erom dat jij je gelukkig voelt en met het lichaam dat je gekregen hebt zul je het toch moeten doen. 
Maar het is moeilijk eruit te praten. Iedere vrouw vergelijkt zich met een ander. Terwijl diegene die jij misschien wel heel mooi en knap vind, misschien dus juist wel jaloers is op jou.
Zegt toch echt meer over de oppervlakkigheid van die mensen dan over de gene met de boobjob.
), maar gezien wel ja. En heb de ervaring dat het op het strand een bepaalde aandacht trekt omdat je vaak gewoon kan zien dat het nep is.