Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:41

Wat jammer dat je zo baalt van je lichaam!

Ik zou dan weer graag juist wat dunner willen zijn en iets minder die 'rondingen' hihi. Maar ach weet je, niemand is perfect! Er zijn genoeg dames op het strand die naar jouw lichaam staren in volle jaloezie!

Je vriend is niet voor niets verliefd op jou geworden en dus ook jouw lichaam en personaliteit. Niet op een grote voorgevel. :')

Wees jezelf en probeer toch blij te zijn, want echt waar soms is dun zijn zo gek nog niet. :P Ik heb bijvoorbeeld dikke kuiten en bovenbenen, broeken en laarzen shoppen is een hel. :-/ Dan heb ik 2 maten te groot aan voor mijn buik zodat mijn benen in de broek passen. Nog erger zijn de skinny's. Maar ach, ik heb een gezond lijf en wat maakt het uit wat anderen vinden. Het gaat erom dat jij je gelukkig voelt en met het lichaam dat je gekregen hebt zul je het toch moeten doen. ;)

Maar het is moeilijk eruit te praten. Iedere vrouw vergelijkt zich met een ander. Terwijl diegene die jij misschien wel heel mooi en knap vind, misschien dus juist wel jaloers is op jou.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:44

Kana schreef:
Doubtless schreef:
Vergeet dat maar. Als jij in je bikini lekker op het strand gaat liggen & je boobs blijven recht overeind staan (want dat doen ze nou eenmaal) kan ik je garanderen dat de vrouwen die het zien een hoop negatief commentaar weten te verzinnen & de mannen lacherig gaan staren.

:+ Zegt toch echt meer over de oppervlakkigheid van die mensen dan over de gene met de boobjob.

Bovendien heb jij veel boobjobs in het echt gezien en gevoeld? ik wel en er zitten toch echt wel grote verschillen tussen. Grootte silicoon, vorm, stevigheid, waar het is geplaats kan allemaal zorgen voor een ander effect.

Kana; ze wil een boob job omdat mannen van borsten houden. Is zij dan niet oppervlakkiger dan de mensen op het strand :+ ?

Aan andermans boobs zitten is niet zo aan mij besteed ( :D ), maar gezien wel ja. En heb de ervaring dat het op het strand een bepaalde aandacht trekt omdat je vaak gewoon kan zien dat het nep is.

Kana

Re: Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:45

Oh waarom TS een eventuele boobjob overweegt ben ik het ook niet mee eens hoor! Haha.
Maar om alle boobjobs over 1 kam te scheren en alle reacties erop daar ging het mij om.

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:45

Ik snap best dat je wat meer rondingen wilt hebben ik ben 1.88 en woog op mn 19 ong 65 kilo. ook ik was niet blij met mijn figuur. maar probeer het van de positieve kant te zien. gewoon lekker eten waar je zin in hebt. Geluk zit niet in het hebben van de perfecte rondingen.
nu kan je op elk paard of pony rijden. gezien je figuur. je kan mooie jurkjes aan. probeer happy te zijn met je lijf. je vriend is dat ook.
Nu ben ik 44 en veel te zwaar. en afvallen is moeilijk, veel moeilijker dan stoppen met roken.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:48

Fira schreef:
Jezzi schreef:
Wat een herkenbare situatie. Ik ben lang ook zo'n spriet geweest, had een perfect modellenmaatje, maar werd daar zelf niet gelukkig van :n

Krachttraining en een goed voedingsschema hebben mij ontzettend geholpen, inmiddels ben ik zelfs zo blij met mijn lichaam dat ik in Oktober het podium op stal voor een bikini fitness wedstrijd :)

Wat super tof! Mag ik weten hoe jouw voedingsschema en krachttraining is?
Echt ontzettend cool, heel veel succes in oktober!

Er waren meerdere bokkers die baat hadden bij sporten en een gezond eetpatroon.
(Gianti, geloof ik, en meerdere)
Hoe zag jullie rooster er uit? En hebben jullie tips?

Zitten jullie ook allemaal bij een sportschool?

@Doubtless ik ben 19! Vraag me soms af of ik niet met te typische jongens om ga haha.

Zeker dat ik er baat bij heb, niet lichamelijk maar ook mentaal.. Ik ben trots voor eerst in mijn leven op mijn lichaam en progressie.. En in 3 maanden is de omvang van MN bil met 5cm toegenomen :)

Het belangrijkste ia dat je gewoon wel echt genoeg eet naast het trainen, anders val je af en dat is laatste wat je erbij wil!! Ik zit idd bij sportschool ook! je kan me altijd pb'en met vragen hoe ik het doe :)

En tsja jongens.. Elke vent wil meid met grote tieten en grote bil... Maar dat betekent niet dat ze dat als hun vriendin willen :) ( en zeg ik nu even een grof en bekrompen)
Laatst bijgewerkt door Gianti op 01-04-15 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 12:49

Ik vind het ook zeer oppervlakkig van mezelf om daarom een boobjob te overwegen!
Maar ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Dat hele "perfecte" plaatje blijft maar rondzwerven in m'n hoofd, en het slaat ook werkelijks nergens op.

Voordelen van smal zijn, is inderdaad het zoveel kunnen eten als je wilt.
Maar strakke jurkjes zijn dan weer een no go, want ik voel me dan net een plank.
Terwijl andere mensen dat juist weer heel erg mooi vinden.

Heel grappig om uit dit topic op te maken, dat er weinig mensen tevreden zijn met hun lijf en zouden willen ruilen met mij, terwijl ik juist weer met diegenen wil ruilen. :D

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 12:50

@Gianti 5 cm! Wauw, dat is echt veel! Ontzettend knap :j
Ik stuur je een pb!

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:55

Een grote cupmaat moet je echt niet willen, heb je alleen maar last van. Ik vind een b-c cup eigenlijk juist mooier dan hele grote maar goed ik ben geen man :P .
Al weet ik wel dat er veel mannen zijn die vrouwen met jouw type figuur heel mooi vinden.

Maar goed, ik ken iemand die hetzelfde 'probleem' had, en die was ook altijd te dun, nadat ze de pil is gaan gebruiken vind ik haar echt veranderd, meer vrouwelijk figuur. Vond haar er daarvoor ook prima uitzien hoor, maar het viel me wel op.

Het kan namelijk zo zijn dat je oestrogeen waarden te laag zijn en dan kan zo'n pil helpen.
Hier lees je er meer over:
http://www.optimalegezondheid.com/alles ... estrogeen/

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:57

Gianti schreef:
En tsja jongens.. Elke vent wil slet met grote tieten en grote bil... Maar dat betekent niet dat ze dat als hun vriendin willen :) ( en zeg ik nu even een grof en bekrompen)

Wat betekent dat dan wel?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:02

Dat je niet druk moet maken als je vent eens naar ander meid z'n billen/tieten kijkt want niet betekent dat die dat liever heeft als vriendin

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:11

TS, jij bent dat meisje van de foto's die je plaatste in het modellen topic?
Eerlijk, je bent een prachtige meid je hebt niks te klagen hoor, en je vriend al helemaal niet vind ik ;)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:14

TS ik denk wel dat je met de juiste kleding je mooie slanke kant kan accentueren en je (voor je gevoel vormloze kant) juist wat kan 'verhullen'. Je lijf is verder je lijf en daar zal je verder mee moeten :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:16

Nou vind ik wel dat als de vriend van TS regelmatig over de borsten / konten van andere vrouwen opmerkingen maakt, dat het eigenlijk vooral zijn fout is hoor dat TS nu onzeker is.

Moest mijn vriend altijd opmerkingen maken over bv. hoe mooi een blondine wel niet is (heb zelf bruin haar), zou ik dat wel vervelend gaan vinden na een tijd. Je neemt dat hoe dan ook persoonlijk want je wil mooi zijn voor je vriend. Ik begrijp dat mannen graag eens naar vrouwelijk schoon kijken, maar geobsedeerd naar borsten zitten kijken altijd, nee :n

TS, hoe oud is je vriend eigenlijk?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:21

Dorith schreef:
TS, jij bent dat meisje van de foto's die je plaatste in het modellen topic?
Eerlijk, je bent een prachtige meid je hebt niks te klagen hoor, en je vriend al helemaal niet vind ik ;)

Nav dit berichtje even wezen spieken...

Meid, waar maak jij je in hemelsnaam zorgen over?? Als je rondingen wil ga dan krachttraining doen. (borsten zal niet lukken, kont wel) Genoeg fitnessbeginners hier op bokt en ook een aantal die al langer bezig zijn.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:23

Fira, ik heb je laatste beachfoto's gezien... Hell meis, jij mag trots zijn op je lijf hoor ! :j (eens benieuwd wat Bokt van deze smiley gaat maken hihi)

Zowel vriendin als ik zijn heel lang pannelat geweest, met een gewicht dat steeds richting anorexia ging (ook al aten we normaal). 20 jaar ??? Wel nee joh, 16 zal je bedoelen ...
Woest werd ik ervan. :D :=

Ik kan je vertellen dat wij beiden, nu we 36 zijn, nog steeds niet van de dikste zijn en nog steeds makkelijk 5 jaar jonger geschat worden (al vinden we dat tegenwoordig eerder een compliment hihi). MAAR we hebben beiden ook veel meer zelfvertrouwen dan toen we 20 waren, hebben elk een schat van een echtgenoot, vriendin heeft ook 2 mooie kindjes. Echt waar, je maakt je zorgen die niet nodig zijn. :)

Oh en wat de cupmaat betreft... Ik heb járen 75A gedragen. Sinds kort draag ik een 70B, naar aanleiding van dat topic hier op bokt, en mijn borsten komen ineens veel mooier tot uiting. <3
Ze zijn klein maar fijn haha. Ferm handig vind ik dat.

Kop op. Geloof in jezelf ! Een boobjob heb je niet nodig. :)

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:28

ik heb ook even je fotoshoot foto's bekeken, meid je bent echt prachtig! ik denk zelfs dat een grotere cup jou absoluut niet mooier maakt.

ik ben ook heel lang en slank (1.82m en 55kg) en heb een 70D. ik ben nu zelf begonnen met sporten omdat ik juist lovehandles heb gekregen en dat echt weg wil hebben. voorderest ben ik mega slank dus ik had het heupvet graag op mn kont of bij mn boobs gehad.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:53

Ik denk dat we uit dit topic wel kunnen opmaken dat het probleem niet een fysiek probleem is, maar een mentaal probleem, en dat moet je ook op die manier willen oplossen. Allereerst moet niemand zelfvertrouwen willen halen uit wat een ander van je vindt, want dat is nou net het tegenovergestelde van zelfvertrouwen. Daarnaast is het goed te realiseren dat 99% van de vrouwen, zeker in hun jeugd, onzeker is over haar lichaam. Dat krijg je als je meisjes laat opgroeien in een samenleving waar ze continue beoordeelt mogen worden op hun voorkomen. Ik ben het tegenovergestelde van jou, TS, ik ben breed, atletisch gebouwd maar heb wel grote borsten, billen en bovenbenen en ben niet de langste. 20 jaar lang keek ik in de spiegel en zag ik precies dat, een naar mijn idee raar, onaantrekkelijk lichaam. Maar sinds ik ben gaan werken aan mijn body image (en niet, zoals ik eerst deed, alleen mijn body zelf, want het overgrote deel daarvan kan ik toch niet veranderen), zie ik een prachtig, gespierd, sterk en geweldig lichaam. Net als dat de mensen hier in dit topic een prachtige vrouw zien, terwijl jij iets anders ziet als je in de spiegel kijkt. Daar zit het probleem. Je lichaam is het probleem niet, geen enkel lichaam is een 'probleem'. Dat is niet te zeggen dat er iets mis is met het aanpassen van je lichaam als je daar plezier of geluk uit haalt, helemaal niet zelfs, maar als je een borstvergroting doet en niets aan je zelfperceptie verandert, dan kun je ook met grote borsten genoeg vinden waar je niet tevreden over bent. En dat zou enorm zonde zijn!

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:56

dream_lot schreef:
ik heb ook even je fotoshoot foto's bekeken, meid je bent echt prachtig! ik denk zelfs dat een grotere cup jou absoluut niet mooier maakt.

ik ben ook heel lang en slank (1.82m en 55kg) en heb een 70D. ik ben nu zelf begonnen met sporten omdat ik juist lovehandles heb gekregen en dat echt weg wil hebben. voorderest ben ik mega slank dus ik had het heupvet graag op mn kont of bij mn boobs gehad.

precies wat jij zegt! ik ben slank maar heb wel net dat beetje vet op mn heupen zitten wat er af mag maar er niet af ijkt te willen.

toen ik nog aan hockey deed was ik echt extreem dun, kreeg constant te horen dat ik wel anoreia moet hebben nu ik meer naar de sportschool ga en dus niet meer aan hockey (veel rennen) doe ben ik al wat aan gekomen. ik train vooral mijn kont en dat help wel echt. ik zie echt verschil en broeken zitten veel beter. dus veel krachttraining en genoeg blijven eten

verder heb ik niet heel veel voorop maar ik merk dat dat wat aandacht betreft echt geen probleem hoeft te zijn. zolang jij je goed voelt, en dat uitstraalt vind de rest van de wereld je al snel woest aantrekkelijk :Y)
stiekem vind ik sommige kleding vaak leuker staan met kleinere borsten en als je dan iets aan hebt waarbij een decolleté wel mooier is, trek je gewoon een bh aan met iets meer vulling :')

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 14:01

Lepeltje schreef:
Een grote cupmaat moet je echt niet willen, heb je alleen maar last van. Ik vind een b-c cup eigenlijk juist mooier dan hele grote maar goed ik ben geen man :P .
Al weet ik wel dat er veel mannen zijn die vrouwen met jouw type figuur heel mooi vinden.

Maar goed, ik ken iemand die hetzelfde 'probleem' had, en die was ook altijd te dun, nadat ze de pil is gaan gebruiken vind ik haar echt veranderd, meer vrouwelijk figuur. Vond haar er daarvoor ook prima uitzien hoor, maar het viel me wel op.

Het kan namelijk zo zijn dat je oestrogeen waarden te laag zijn en dan kan zo'n pil helpen.

Maar zou ik dan van pil over moeten stappen? Ik heb, zover ik weet, al 3 jaar dezelfde.
Zou een andere waarde helpen?

@Dorith klopt dat ben ik inderdaad, dankjewel, lief van je! :)

@Collie2008 met de juiste kleding kan ik heel veel denk ik, ik weet alleen niet in welke vormen ik het moet zoeken.
Ik ga eens googelen!

@Robin_S mijn vriend is 24, de hoeveelheid opmerkingen die hij maakt vallen ontzettend mee.
We praten samen ook gewoon over het vrouwelijk schoon. Het is meer dat ik zulke opmerkingen van zijn kan helemaal ga overdenken en dat ik er uiteindelijk zelf een probleem van maak.
Het zit gewoon allemaal in mijn hoofd. :(

@Winged krachttraining ga ik mee beginnen! Ben heel erg benieuwd.
Hopelijk kan ik mijn ongeduld nog aan, want het resultaat zie je helaas niet zo snel.

@jokari lijkt me heerlijk om als 36 zijnde een paar jaar jongen geschat te worden, dat is dan weer een voordeel! <<)
Bedankt voor je lieve en ondersteunende berichtje! Wat een lieve bokkers zijn er toch allemaal!

@dream_lot haha, kon je zelf maar bepalen waar dat heupvet terecht zou komen.
Een oplossing voor iedereen! Merk je al iets van het sporten?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:19

TS nu ga je eens even goed naar mij luisteren. :+ Het perfecte plaatje bestaat niet! Het wordt mannen zowat opgelegd door de media, maar ze hebben ieder een eigen perfect plaatje. En geloof me, jij voldoet aan héél veel van die perfecte plaatjes. En als je niet in zo'n perfect plaatje past, so what? Je hoeft niet mooi gevonden te worden door anderen, echt niet. Het maakt je ook niet minder als persoon. Probeer tevreden met jezelf te worden, dan zul je merken dat het je ook geen zak meer uitmaakt wat iemand anders van jouw uiterlijk vind!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:25

TS, wat vreselijk voor je dat je je zo onprettig voelt.

Ik heb niet alle berichten gelezen maar wel dat je je billen wil trainen en dat je nu een cup C hebt. Cup C is juist mooi, ik ben jonger dan jij en ik heb een grote cup, en dat is heel erg vervelend. Buiten dat, wees trots op je C, want -om het 'perfecte plaatje' er maar weer bij te halen- cup C wordt vaak gezien als het perfecte plaatje :)

Wat betreft je billen trainen zou ik je echt aanraden om squats te doen, het werkt als een tierelier!

Succes en sterkte, het is nooit leuk om te lezen dat iemand zich niet lekker in zijn vel voelt :(

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:41

Ik denk persoonlijk dat je het je meer inbeeld dan dat je daadwerkelijk het figuur van een 14 jarige hebt.
65C is echt niet zo klein en zeker meer dan wat de gemiddelde 14 jarige heeft, zoals je zelf ook al
aangeeft is het in verhouding met de rest van je lichaam. Wat betreft billen zou ik inderdaad lekker de
sportschool in gaan en daar eens advies inwinnen! Een beetje bil kun je er heus wel aan trainen. :D

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:40

Fira schreef:
Lepeltje schreef:

Maar zou ik dan van pil over moeten stappen? Ik heb, zover ik weet, al 3 jaar dezelfde.
Zou een andere waarde helpen?

Volgens mij moet je dan wel een van de zwaardere pillen hebben. Maar ik zou als je vermoedt dat je waarden te laag zijn eerst eens langs de huisarts gaan daarmee voor een bloedtest, als er niks mis mee is zou ik er namelijk niet mee gaan rommelen.

Heb ook de foto's gezien en ik had iets compleet anders verwacht, je ziet er hartstikke prima uit, niks mis mee. Vind je ook helemaal niet 14 lijken, je hebt echt wel wat heup en een mooie taille. Menig mens is jaloers op jouw figuur (en een mooi hoofd erop, wat wil je nog meer :D ).

Waar denk je dat jouw negatieve zelfbeeld vandaan komt? Want dat lijkt me eerder een probleem.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:45

Fira schreef:
Waaah wat veel reacties.

Een 65C is inderdaad niet veel, het verschilt echt ontzettend per persoon hoe het eruit ziet.
Nu is het opzich allemaal wel mooi in verhouding (volgens mijn vriend) maar zie ik ze toch liever iets groter. Dat verschilt waarschijnlijk ook gewoon per persoon. :)

Ik snap dat het uiteindelijk om het hele totaal plaatje gaat, en dat mannen je daarom aantrekkelijk vinden.
Maar mannen blijven (in mijn hoofd) mannen, en hoe groter de voorgevel en hoe groter de bil, hoe beter.
Mijn vriend zit af en toe ook van; "oh zij heeft echt grote tieten!" En dan vraag ik me altijd af of hij niet iets "mist" bij mij.
En of dat hij uiteindelijk niet iets gaat missen. Hij motiveert mij ook om te sporten, en ja, hij zegt ook eerlijk dat ik geen billen heb.
Maar toch doet dat een beetje pijn.

Haha san4nie, jammer dat er geen foto is hé! Ik kijk stiekem ook altijd als eerste in iemand profiel haha.
Maar er is vast wel een foto van mij te vinden op bokt!

@Doubtless er zit inderdaad ook een 'negatieve' kant aan implantaten. Met name littekens die slecht helen komt vaak voor. Maar de benamingen zoals 'bimbo' worden, in mijn ogen, alleen gegeven als je je er ook zo naar gedraagt.

Jeetje, wat een lompe opmerkingen van je vriend! Geen wonder dat je onzeker wordt! Hier zou ik echt niet van gecharmeerd zijn en dit zal jou ook eeecht niet helpen met je zelfbeeld. Hij zou sowieso geen opmerkingen moeten maken over de borsten van andere vrouwen waar jij bij zit, en al zeker helemaal niet als hij weet dat je er al onzeker over bent. Dan vind ik echt een rotstreek! En zeggen dat je geen billen hebt?! Kom nou, dat zou die ook niet moeten zeggen! Hij zou juist moeten benadrukken hoe mooi je billen zijn en hoe mooi je hele lijf is en hoe gek hij daar op is!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:48

Gianti schreef:
En tsja jongens.. Elke vent wil meid met grote tieten en grote bil... Maar dat betekent niet dat ze dat als hun vriendin willen :) ( en zeg ik nu even een grof en bekrompen)

Wat een onzin dit!