Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Ik heb gegoogeled en hij behandeld zelfs mensen met mijn ziekte (ME), maar hij valt af omdat het niet vergoed wordt.
KoudbloedKim schreef:Het enige dat ik wel weet, is dat ik al jaren een cyste heb op mijn eileider, maar volgens mijn huisartsheeft dat er niks mee te maken.
Angeliquee18 schreef:Jeetje wat een verhaal zeg. Wat moet dit ontzettend kl*te voor je zijn, zeker omdat je nooit gehoord werd
Ik ken inderdaad meerdere die zoveel aangekomen zijn.
ik heb de prikpil van mijn 14e tot mijn 19e zoiets gebruikt.
Was altijd een heel opvliegend snel boos geïrriteerd meisje. Wist ik veel.. dacht gewoon dat ik een heks was.
Tot dat ik steeds opmerkte dat het aan de einde Vd 3 maanden beter ging..
Uiteindelijk ben ik er mee gestopt, en was ik in ene veel vrolijker, veel minder moe, en veel minder hoofdpijn. Heb nu nergens meer last van.
Nouja, nu ben ik zwanger, en ben ik weer net zo opvliegend als toen
Met de pil had ik hier ook wel last van, maar dan minder dan met de prikpil.
Misschien is de koper spiraal iets? Daar zitten geen hormonen in toch?
Die wou ik altijd, durfde alleen nooiten nou is het te laat haha.
KoudbloedKim schreef:Cayenne, ik heb géén idee, maar volgens de huisarts kon mijn overgewicht niet te maken hebben met de cyste.
Mioux, volgens de huisarts kon dat niet.
Citaat:zal niet zeggen dat het geen invloed heeft, maar die leeftijden zijn naar mijn idee toch wel een indicatie dat je niet per se een heks hoeft te worden van de prikpil.
Evenals het aankomen van de pil, zoals iemand hierboven ook beschrijft, stond op een hoogcalorieëndieet in verband met ondergewicht (?), ja dat verander je niet zomaar... Had ze dat dieet niet gehad, was ze mogelijk gewoon aangekomen naar een normaal gewicht
dodyg schreef:ik heb niet alles bijgelezen
maar is de optie om voor een gastric bypass te gaan al eens voorbij gekomen,
ik heb al verschillende topics gezien van je en merk een helse strijd met je gewicht ,zowel ups en downs.
misschien dat het voor jou ook een hulp is..
en met een bmi van boven 40 volledig vergoed?