Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ankem schreef:Ik vind het een behoorlijk stevig sportregime. Houd je dit ook langer dan een paar weken vol naast allerlei andere verplichtingen als werk en studie?
En toen ik hem uiteindelijk doorhad was ik vergeten welke kant ik nou al wel had gedaan...
Hij was erg zwaar idd! Heb mijn pauzetjes hijgend in het raamkozijn (frisse lucht!!) doorgebracht!
Met Pasen heb ik trouwens niks bijgehouden, maar heb niet het gevoel dat ik vreselijk veel heb gehad oid.
Ik dacht altijd dat het wel meeviel met dat spiet/vet verhaal, dat het een beetje een smoesje was voor als je dieet niet lukt ofzo dat mensen dan maar zeggen dat ze in spier zijn aangekomen.

Haha heb nu wel spierpijn, heb het er nu al wel weer een klein beetje uitbewogen maar moest vannacht echt strompelend naar de wc.

en gewoon fitter de zomer in.
) en vooral niet te duur
_Claire schreef:Ik ben benieuwd, welke benodigdheden heb je nodig om deze oefeningen thuis te doen?
De medicine ball kan je wel vervangen door een dumbell of gewichtjes denk ik. 

) maar ik vind dit toch zwaarder. Maar ook fijner want je hoeft niet elke dag een echte work-out te doen, je mag ook lekker wandelen. En het is elke keer een andere en niet dagen dezelfde, dat wordt ook saai. Je eigen muziekje erbij is ook een groot voordeel, dezelfde grapjes en muziekjes elke keer bij JM wordt je ook zat van. 
Mijn vader zegt er tot nu toe niks van dus ik ga lekker door, haha. Hij is overigens wel iets hoger dan een gewoon bankje, dus de oefeningen zijn dan wel iets zwaarder.
Werkt ook prima! Gewichtjes heb ik wel gewoon. 

Ben benieuwd naar de spierpijn morgen!
?