Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 16:04

Ben benieuwd suzanne! Ik vandaag of morgen mijn workout 3 van week 1!

Zie/merk jij al verschil aan je lijf?

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 12:14

Ik vind het een behoorlijk stevig sportregime. Houd je dit ook langer dan een paar weken vol naast allerlei andere verplichtingen als werk en studie?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 20:05

ankem schreef:
Ik vind het een behoorlijk stevig sportregime. Houd je dit ook langer dan een paar weken vol naast allerlei andere verplichtingen als werk en studie?

Heb het op dit moment heel erg druk met bruiloft, klussen in een nieuw huis, studie etc. en je moet wel echt even tijd plannen om het te doen. Sla overigens wel eens een dag over en ik kan niet altijd mijn gewone cardio doen. Maar hou mij sowieso wel aan de circuits altijd.

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:00

Ik merk wel wat verschil ja... zeker bij mijn bovenbenen. Ik dacht dat het niet hielp, maar de foto's naast elkaar geven toch wel wat verbetering. Geen grove, grote verbetering, maar met kleine stapjes kom je er ook.

De trainingen zijn inderdaad pittig. Op vrijdag doe ik ze alleen en met mijn collega's is het toch een stuk makkelijker gemotiveerd te blijven dan alleen! Maar 3 keer per week vind ik goed te doen, cardio tussendoor wil wel eens wisselen (afhankelijk van mijn agenda).

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:02

Poeh! Week 2 dag 1 gedaan, vandaag weer samen met mijn vriend, maar ik vind het nog niet meevallen hoor, die legs and cardio... Zal morgen wel weer spierpijn hebben!
Vandaag voor en na die tijd de instagram van Kayla en #kaylaitsines gekeken, even extra motivatie opgedaan

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:17

Haha ja ik ook vandaag!
Die lunge die je op een verhoging moest doen, daar snapte ik echt helemaal niks van. :') En toen ik hem uiteindelijk doorhad was ik vergeten welke kant ik nou al wel had gedaan...:P Hij was erg zwaar idd! Heb mijn pauzetjes hijgend in het raamkozijn (frisse lucht!!) doorgebracht!

Weet niet of ik het al gemeld had, maar ik ben al wel 2 kilo kwijt (was meteen ook alles wat ik was aangekomen laatste tijd) weer door het 1600 kcal aanhouden. :) Met Pasen heb ik trouwens niks bijgehouden, maar heb niet het gevoel dat ik vreselijk veel heb gehad oid. :)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:48

Ik zag toevallig op instagram een meid, het leek alsof ze wel zon 10 kilo (???) was afgevallen. Van normaal naar zeer afgetraind. Ze was wel 6,5 kilo aangekomen!
Ik zag hier en daar ook staan niet te druk te maken om de weegschaal, omdat spieren zwaarder zijn dan vetmassa.
Wel goed dat je 1600kcal aanhoudt!
Wij gaan volgende week de hello fresh box aanvragen, ik wil op die manier in iedergeval gezonder te eten in de avond. Meer variatie en meer vers. Denk dat dat voor mij een goed begin is aan het gezondere eten!

Foto in de link!
http://instagram.com/p/1JAs5dFw5p/

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 07:06

Wow zo dat is idd een verschil en ze lijkt idd te zijn afgevallen. :)) Ik dacht altijd dat het wel meeviel met dat spiet/vet verhaal, dat het een beetje een smoesje was voor als je dieet niet lukt ofzo dat mensen dan maar zeggen dat ze in spier zijn aangekomen. :')

Heb trouwens nog geen spierpijn van gister, jij wel? Alleen een beetje in mn kuiten, denk dat ik vanavond nog die oefening weer ga doen waarbij ik gister in de war raakte. :P

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:00

Kuiten vallen bij mij mee, bovenbenen voel ik meer! Vorige week viel het in de ochtend ook mee en Savonds had ik er echt last van dus ik ga uit van het ergste en denk dat ik het vanavond pas echt voel!

Ben aan het werk (kledingwinkel) vandaag dus ik hoop dat ik het er uit loop voor ik vanavond weer te paard ga :=

Ik ga het wel leuker vinden nu ik echt voel dat ik wat gedaan heb! Morgen weer arms en abs!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 10:16

Lekker bezig zeg allemaal! :j

Ik heb 4 dagen niks kunnen doen wegens drukte en paasweekend etc. Ben gebleven bij week 2 en dan workout Arms & Abs, dus die gaan we vandaag doen.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:28

Iedereen lekker bezig dus!

Hier wat vertraging.... Zondag een klap van paard gehad tegen mn bovenbeen, helaas deze week even niet trainen voor mij... Eerst weer normaal kunnen lopen en van mn mega blauweplek af! :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:50

Sterkte Liins!

Hier vanavond week 2 dag 2. :) Haha heb nu wel spierpijn, heb het er nu al wel weer een klein beetje uitbewogen maar moest vannacht echt strompelend naar de wc. :=

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:56

ik heb zojuist via via de 1.0 en 2.0 guide en nog wat e-books gekregen, dus vanaf maandag ga ik starten met de pre-training. eerst maar eens 1.0 doen dus dat betekent 16 weken volhouden.

ik ga alleen niet het dieet etc erbij volgen want daar maak ik mijn vriend niet gelukkig mee :P

mijn doel: muffin tops/love handles weg, strakker buikje, goede bil *D en gewoon fitter de zomer in.
voor de rest ben ik al heel slank dus gewoon wat spieren is fijn!

weet iemand waar je een trapje kan kopen?? (appartement :') ) en vooral niet te duur :D

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:56

Ik ben benieuwd, welke benodigdheden heb je nodig om deze oefeningen thuis te doen?

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:58

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 11:11

_Claire schreef:
Ik ben benieuwd, welke benodigdheden heb je nodig om deze oefeningen thuis te doen?

in het boek staat:
dumbells 3-6 kg
medicine ball 6-12 kg (of gewoon dumbells)
2 bankjes 30 cm
spring touw

en een matje + water + handdoek & muziek.

ik lees dat het echt mega zwaar is... geldt dat ook voor de pre-training?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 11:51

Ik ga dus geen medicine ball en bankjes kopen. Ik gebruik nu nog een stoel, maar er is op den duur ook een oefening dat je met beide voeten tegelijk op een bankje moet springen (dus jij zeg maar in het midden en de bankjes aan beide kanten van je), weet nog niet hoe ik dat ga doen. Je hebt ook een baku oid nodig, die ga ik ook echt niet kopen. :)) De medicine ball kan je wel vervangen door een dumbell of gewichtjes denk ik. :)

Ik vind de pre-training ook erg zwaar ja, heb per ongeluk 1 oefening daarvan gedaan, dacht dat ik met de gewone bezig was en ik was toen al half dood. :))
Heb ook een tijdje Jillian Michaels gedaan (2 jaar geleden een maand en vorig jaar een maand := ) maar ik vind dit toch zwaarder. Maar ook fijner want je hoeft niet elke dag een echte work-out te doen, je mag ook lekker wandelen. En het is elke keer een andere en niet dagen dezelfde, dat wordt ook saai. Je eigen muziekje erbij is ook een groot voordeel, dezelfde grapjes en muziekjes elke keer bij JM wordt je ook zat van. :))

Mijn vriend woont trouwens in het buitenland, en we zien elkaar pas weer als ik week 6 heb gehad. Hopelijk heb ik dan net zoveel vooruitgang als ik op Instagram wel eens zie, leuke verrassing. *D

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 12:36

Geen idee of de pre training zwaar is. Ik ben direct begonnen met 1.0.

Qua bankje gebruik in de salontafel. :') Mijn vader zegt er tot nu toe niks van dus ik ga lekker door, haha. Hij is overigens wel iets hoger dan een gewoon bankje, dus de oefeningen zijn dan wel iets zwaarder.
Heb overigens geen springtouw, maar ik doe gewoon alsof ik aan het springtouwen ben zonder springtouw. :+ Werkt ook prima! Gewichtjes heb ik wel gewoon.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:35

Ik ben ook begonnen met week 1, pretraining overgeslagen.
Week 2 dag 2 zit erop, dat opdrukken kan ik écht niet en dan doe ik ook tot ik kan want langer vind ik dan ook echt niet leuk en ik ben bang om op m'n neus te vallen :=

Ik gebruik voor het kleine opstapje (bij de lunges) de onderste traptrede en bij de knie ups en andere oefeningen zoals tricep dips, een flat bench!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 21:49

Dat opdrukken doe ik gewoon niet zo diep, anders kom ik ook niet meer overeind. Op je knieën is ook makkelijker. :)
Ik ging vandaag echt dood, op het eind lukten die buikspieroefeningen echt niet meer, heb m'n voeten onder de rand van m'n kast gedaan anders kwam ik echt niet meer overeind. :)) Ben benieuwd naar de spierpijn morgen!

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:40

@Liins: Beterschap!
Ik heb ook geen extra spullen aangeschaft. Twee keer per week gebruik ik de gymspullen op de school waar ik werk. Op vrijdagen gebruik ik een poef als opstapje en flesjes water als gewichten.

Even moed verzamelen voor vanmiddag en dan zit mijn 3e week erop!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:01

Goed bezig Suzanne!

Heb net dag 3 week 2 gedaan, op vrijdag lukt het me vaak niet. Denken jullie trouwens dat het erg is als je de volgorde van oefeningen omwisselt? Want je had nu bij circuit 2 als laatste oefening een arm oefening (commando's) en de eerste die dus meteen weer daarna kwam was mountainclimbers en push-up, dus twee keer je armspieren waarbij je op je handen moet steunen waarvan mijn polsen echt zeer gaan doen op den duur. Zouden ze met een reden in die volgorde staan of denken jullie dat het niet uitmaakt als je zelf de volgorde verandert?

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:42

ik meld me!
heb ook het boek besteld, en heb met een vriendin voor de lol een paar workouts mee gedaan, niet min..
Morgen begin ik echt vast het traningsschema na te gaan alleen weet ik niet wat wanner te doen buiten de 3 dagen v workout : maandag, woensdag en vrijdag..
wat doe ik dinsdag, donderdag, en het weekend??

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:49

is 30 min fietsen ook goed ipv goed doorwandelen? (liss)
Of is fietsen al meteen hitt?? :Y)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 00:06

Ik wil dit ook gaan doen! Heb hem al binnengehad, gelezen en het lijkt me onwijs fijn, en zie/hoor overal hele fijne resultaten!
Maarr.. Ik zit met het 'ding' dat ik ook ng 'gewone' sportlesjes zoals zumba wil doen.. Moet ik dat dan onder LISS rekenen? Of er nog eens extra bij of gewoon helemaal niet meer := ?