Ess_Ramona schreef:purny schreef:Bij mij duurt het ongeveer 4 a 5 maanden dan moet ik weer. Je zweet ook sneller met truitjes en shirtjes die blauw zijn
Huh? Hoe dat?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar?

4 a 5 maanden is goed te doen zeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Ik ben d'r vroeger ook echt mee gepest. Er werd gewoon gezegd tegen me dat ik me niet waste zo erg. Maar tegenwoordig als ik weer ruik dan bel ik.
kevertje04 schreef:Ik zweet toch wel zodanig dat ik de hoop heb opgegeven wat betreft drogistmiddeltjes. De crème werkte twee keer en hield het daarna voor gezien. Ik denk dat de kans groot is dat ik uiteindelijk toch bij de botox uit kom.
Moet ik daarvoor eerst langs de huisarts om een doorverwijzing te krijgen of om medische oorzaken uit te sluiten of kan ik meteen bij zo'n kliniek aankloppen?
Maaikietje schreef:Zelfs door de spray heen had ik er last van. En het gebruiken van Syneo/Thermen 5 bij mijn 1e probleemgebied was ECHT geen succes
Oksels voelde ik ook eigenlijk weinig, vergeleken mijn andere probleemgebied. Daar heb ik flink op mijn hand moeten bijten om te zorgen dat ik niet zou gaan schelden of de dermatoloog neer zou hoeken
Rooslovely schreef:Helaas kan ik ook meepraten over dit probleem. Het begon 6 jaar geleden en was toen 17. Ik heb alle middeltjes/creme's geprobeerd maar helaas helpt niks bij mij. Ik draag iedere dag zwarte shirts, dit dus ook al 6 jaar lang. De shirtjes waar ik het beste tegen kan zijn van de Lady sting het eigen merk, misschien nog een tip voor sommige die er ook erge last van hebben. Ik gebruik nu ongeveer 5 jaar medex tegen de zweetgeur dit gaat dus niet het zweten tegen. Ik breng dit iedere morgen op, ga ik savonds nog iets doen dan douche ik opnieuw en breng ik dit weer op. Ik heb ook inmiddels 5 keer botox gehad en helaas alle 5x zonder resultaat. Deze arts werkte in 2 ziekenhuizen en vertelde dat het bij minder dan 1% niet werkt. De laatste keer dat was dacht ik vorige augustus heb ik zelfs een dubbele dosis gekregen om te kijken of dat zou helpen maar helaas deed dit ook niks. Ik heb dus echt de meest erge vorm die gelukkig niet zo veel mensen hebben. Het enigste redmiddel is nu een operatie waar ik nu ook voor aan het sparen ben. Ik hoop ooit nog een leuk kleuren jurkje aan te kunnen of gewoon een simpel shirt wat niet zwart is. Als je er echt last van hebt ga even langs de huisarts, de meeste mensen zijn al wel gered met een middeltje van de etos bijvoorbeeld, maar helpt dit niet en heb je er echt last van dan zou ik altijd even botox proberen. Succes!!