Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:Sinds ik samenwoon heb ik een bad, ik woon nu iets meer als 4 jaar in het huis en heb welgeteld 1x in bad gezeten. Vind het veels te duur om in bad te zitten, ga liever douchen. Bad gebruik ik verder nooit, ja om de hond in te wassen haha.
* Yv_ schreef:fjordjes schreef:Sinds ik samenwoon heb ik een bad, ik woon nu iets meer als 4 jaar in het huis en heb welgeteld 1x in bad gezeten. Vind het veels te duur om in bad te zitten, ga liever douchen. Bad gebruik ik verder nooit, ja om de hond in te wassen haha.
Duur? Ik denk dat ik meer water gebruik tijdens een douchebeurtje...

Ik vind het altijd heerlijk en ik kan er zo uren inzitten.
Soms lees ik een boek/tijdschrift, maar soms doe ik ook gewoon niks... Beetje dagdromen, beetje slapen. 
. En nee, ik ga niet pas in bad als hij al gevuld is, vind het juist leuk om erin te zitten als het water loopt
.
. Gevolg voor het boek kun je dan wel raden. Dus als ik dan wil lezen deed ik dat zittend in bad, maar dat is het ook niet helemaal haha.
. Flits__ schreef:Meestal ben ik er alweer flaue van op het moment dat het bad vol is met water. En nee, ik ga niet pas in bad als hij al gevuld is, vind het juist leuk om erin te zitten als het water loopt
.
Heb weleens een boekje mee genomen, maar kan me liggend in bad niet zo goed tegenhouden omdat ik te klein ben. Dus zo nu en dan verlies ik 'grip' in bad en glijd ik zo verder het bad in. Gevolg voor het boek kun je dan wel raden. Dus als ik dan wil lezen deed ik dat zittend in bad, maar dat is het ook niet helemaal haha.
Heb nu geen bad meer, maar douchen is ook prima.
Ideaal want wij douchen ook in bad.