Hoelang in bad zitten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jolmer20

Re: Hoelang in bad zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:15

Ohh jaloers op sommigen van jullie!
Ik kan het maximaal een half uurtje volhouden, bad mag niet te warm want ik krab mezelf helemaal kapot.. Bruisbal of iets van zeep kan er bij mij dus ook niet in. Maar vind het juist heerlijk om met mijn telefoon spelletjes te spelen, of te bokken of iets dergelijks in een heerlijk warm bad!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:17

Ik kan er uren in liggen, met een goed boek erbij en water lekker heel warm, koelt ie af, dan draai ik de hete kraan weer ff open tot ie weer warm is.

Heerlijk!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:22

Meestal samen met mijn vriend.. Verschilt van 15 min tot 3 kwartier. Meestal raam open en meestal blijft de kraam zachtjes stromen dat het warm blijft.
Bad staat nu ook aan! <3
Vroeg begonnen in de tuin, en net gestopt voor vandaag. ( nieuw terras aanleggen) dus badje wel verdiend

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:46

fjordjes schreef:
Sinds ik samenwoon heb ik een bad, ik woon nu iets meer als 4 jaar in het huis en heb welgeteld 1x in bad gezeten. Vind het veels te duur om in bad te zitten, ga liever douchen. Bad gebruik ik verder nooit, ja om de hond in te wassen haha.

Duur? Ik denk dat ik meer water gebruik tijdens een douchebeurtje...

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 19:24

*ligt al een uur in bad :z *

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 19:25

Yv_ schreef:
fjordjes schreef:
Sinds ik samenwoon heb ik een bad, ik woon nu iets meer als 4 jaar in het huis en heb welgeteld 1x in bad gezeten. Vind het veels te duur om in bad te zitten, ga liever douchen. Bad gebruik ik verder nooit, ja om de hond in te wassen haha.

Duur? Ik denk dat ik meer water gebruik tijdens een douchebeurtje...

Dat denk ik ook. Als ik ga douchen sta ik gerust ook een half uur. Onze waterrekening is soms best fors maar zolang ik hem kan betalen blijf ik lekker sudderen iedere dag. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:06

Oh wow jullie hebben lekker veel gekletst :') :')

Jaloeeeers op jullie badkuipies!

Wij hebben een bubbelbadmat, zit dan aan een pomp die in t stopcontact gaat, soms echt heeel lekker maar maakt wel wat geluid. :')

Hebben jullie nooit dat je onwijjjsss gaat zweten? Echt de druppels glijden over mn hoofd en krijg er ontzettende kriebel op mn hoofd van. _O-

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:11

Hahaha jaa dat heb ik ook weleens! Als het bad echt heel heet staat haha. Sauna en bad in 1 :Y)

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:24

Ooo, ik had dit topic niet moeten openen. Nu heb ik zoveel zin om in bad te gaan. Helaas heb ik sowieso de komende maanden geen bad in de buurt. :') Ik vind het altijd heerlijk en ik kan er zo uren inzitten. :)) Soms lees ik een boek/tijdschrift, maar soms doe ik ook gewoon niks... Beetje dagdromen, beetje slapen. :)

Ik neem trouwens nooit elektronische apparaten mee, alleen de doucheradio.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 21:19

Meestal een uurtje. Zet netflix altijd aan zodat ik een serie of een film kan kijken.. :D Bruisbal er in, veel schuim.. Heerlijk!

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 21:54

Meestal ben ik er alweer flaue van op het moment dat het bad vol is met water :'). En nee, ik ga niet pas in bad als hij al gevuld is, vind het juist leuk om erin te zitten als het water loopt :D.

Heb weleens een boekje mee genomen, maar kan me liggend in bad niet zo goed tegenhouden omdat ik te klein ben. Dus zo nu en dan verlies ik 'grip' in bad en glijd ik zo verder het bad in :+. Gevolg voor het boek kun je dan wel raden. Dus als ik dan wil lezen deed ik dat zittend in bad, maar dat is het ook niet helemaal haha.

Heb nu geen bad meer, maar douchen is ook prima :P.

Auk1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 22:08

Ik vind het heerlijk om in bad te zitten, kom er nu net uit. :Y)

Ik zit doordeweeks meestal half uurtje erin, maar weekends
blijf ik gerust 2/3 uren zitten. Als ik maar genoeg koud drinken
heb. Anders is het mij veel te heet. En een goed boek/stapel
tijdschriften..

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:26

Flits__ schreef:
Meestal ben ik er alweer flaue van op het moment dat het bad vol is met water :'). En nee, ik ga niet pas in bad als hij al gevuld is, vind het juist leuk om erin te zitten als het water loopt :D.

Heb weleens een boekje mee genomen, maar kan me liggend in bad niet zo goed tegenhouden omdat ik te klein ben. Dus zo nu en dan verlies ik 'grip' in bad en glijd ik zo verder het bad in :+. Gevolg voor het boek kun je dan wel raden. Dus als ik dan wil lezen deed ik dat zittend in bad, maar dat is het ook niet helemaal haha.

Heb nu geen bad meer, maar douchen is ook prima :P.

Daar hebben ze badmatten voor uitgevonden!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:30

Ik ga echt nooit in bad, k douche altijd. Ik heb het altijd te warm of te koud en ga me zo snel vervelen :=

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:52

Mijn bad is niet glad maar wel mooi glanzend. Als je zit dan lijkt het alsof je 2 componenten lijm aan je gat gesmeerd hebt :D Ideaal want wij douchen ook in bad.

Ik ga vanavond weer even lekker in bad. Heb net Bobbi Brown Make-up Manual binnen op m'n reader. Lekker een kopje thee mee, koekjes, reader en een halve fles Rituals badschuim in bad en bubbelen maar.

Hoe doen jullie het in de zomer? Ik ga meestal in een bloedheet bad liggen en als ik er dan uitkom dan is het heerlijk fris. Vroeger ging ik wel in een koud bad liggen maar dat vond ik toch geen succes.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:43

In de zomer heb ik echt geen zin en tijd voor een bad :=. Dan zitten we vaak 's avonds lekker aan of op het strand en als het echt warm is nemen we f een duik in de zee. 'S Zomers douche ik graag 2 a 3 keer per dag, ga dan echt niet lang in een zweterig bad zitten.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:51

Dat deed ik voorheen ook. Ik zit alleen in een andere situatie nu, een dagje strand is er niet meer bij voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:57

Mijn record badzitten is 4 uur. Heerlijk... boekje erbij, hapje erbij... als het te warm wordt gewoon even wat koud erbij.

MaluH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:01

Ik kan ook echt uuuuuuuren in bad zitten maar heb dan ook (schaam schaam) een tv en dvd speler in mijn badkamer. Bad vol, iets lekkers te eten en drinken en dvd op, heerlijk.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:03

Film kijken in bad is HEERLIJK. :D

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:07

heerlijk als je ijskoud bent of nat geregend maar na een kwartier ga ik me vervelen en krijg ik het snikheet dat ik zelfs aan de kant ga zitten met alleen mn voeten in het bad _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:22

meikelief schreef:
heerlijk als je ijskoud bent of nat geregend maar na een kwartier ga ik me vervelen en krijg ik het snikheet dat ik zelfs aan de kant ga zitten met alleen mn voeten in het bad _O-

:')

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:28

In de zomer ga ik juist heel veel in bad. Lauwwarm, iets lager dan lichaamstemperatuur dan wel. Ik heb nogal moeite met afkoelen, raak vaak oververhit in de zomer. Een lauw bad helpt me dan heel goed om weer een normale temperatuur te krijgen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:48

Dat we 4 paginas vol kunnen kletsen over in bad gaan :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:48

Ik vind er echt geen klap aan. Voor lichttherapie moest ik twee keer per week een kwartier in bad, vijf maanden lang. ik heb genoeg gebadderd voor de komende vijf jaar. :')