Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
AronenLoutje schreef:Vandaag heb ik echt gebrult als een kind bij de tandarts, ontsteking in een zenuw en gewoon op geen enkele manier te verdoven, de beste man heeft echt alles uit de kast gehaald maar het mocht niet baten. Denk dat ik een verdoving of 6 heb gehad. Uiteindelijk dus een gedeelte moeten doorstaan ZONDER verdoving ik ben echt helemaal geflipt in die stoel..ik had geen angst voor de tandarts maar op deze manier word je dat wel. Ik moet morgen nog een keer terug en ik bibber al bij het idee. Dat van die behandelingen met lachgas klinkt goed maar de eigen bijdrage is wel echt behoorlijk heb ik op verschillende sites gelezen.
baszo17 schreef:ik snap dat je bang bent...
maar het domste ooit is gaan wachten op je implantaten.
Als je een kies laat trekken kan je gebit gaan verschuiven, en niet een klein beetje ook.
Het is dus heel belangrijk om het gat te laten opvullen door een brug...
nogmaals ik snap dat je bang bent maar vind wachten op implantaten wel een beetje niet erg slim...
Felinde schreef:AronenLoutje schreef:Vandaag heb ik echt gebrult als een kind bij de tandarts, ontsteking in een zenuw en gewoon op geen enkele manier te verdoven, de beste man heeft echt alles uit de kast gehaald maar het mocht niet baten. Denk dat ik een verdoving of 6 heb gehad. Uiteindelijk dus een gedeelte moeten doorstaan ZONDER verdoving ik ben echt helemaal geflipt in die stoel..ik had geen angst voor de tandarts maar op deze manier word je dat wel. Ik moet morgen nog een keer terug en ik bibber al bij het idee. Dat van die behandelingen met lachgas klinkt goed maar de eigen bijdrage is wel echt behoorlijk heb ik op verschillende sites gelezen.
Oh jeetjeWas het een acute ontsteking? Dan wil dit soms inderdaad wel voorkomen, dat de verdoving niet goed pakt.. Hoop voor je dat het morgen beter gaat!
Cayenne schreef:Wanneer ik bij de kaakchirurg de operatiekamer binnen wandel maakt hij altijd een geintje dat hij de alcohol (voor de instrumenten) eigenlijk heeft staan omdat hij zich moed moet indrinken om mij te kunnen behandelen
saabineex schreef:Je kan ook vragen of ze het ''stofzuigertje'' bij je tandvlees willen houden waar de verdoving komt, helpt bij mij wel heel goed. Ik mis ook 2 kiezen, maar ik krijg bruggen. Kan jij dat ook niet krijgen? Daar hoef je geen operatie voor, en dat klikken ze zo vast.
Cayenne schreef:Wanneer ik bij de kaakchirurg de operatiekamer binnen wandel maakt hij altijd een geintje dat hij de alcohol (voor de instrumenten) eigenlijk heeft staan omdat hij zich moed moet indrinken om mij te kunnen behandelen
Winged schreef:Nou, de afspraak voor de intake van de implantaten staat. Kan ik ook alvast bedenken wat ik wil weten en kan de tandarts mij geruststellen. Hoop ik.
Verder een gaatje én tandsteen. Dus ik mag nog weer een paar keer heenEven groot onderhoud dit jaar
Goof schreef:Cayenne schreef:Laatst maakte mijn tandarts ook een opmerking waar mijn haren recht overeind van gingen staan.
'Goh, die donkere vullingen gaan we binnenkort allemaal even vervangen. Dan haal ik ze eruit en zet er witte vullingen in.'
Ja, prachtig plan, maar ik heb gelijk een hartslag van 140
Zo ging ik vorig jaar omdat ik wat kiespijn had. Ik ging uit van een gaatje en dacht 'eitje, zo gefixt'.
Zegt de beste vrouw; "nou, je hebt twee opties; of ik trek je kies eruit of je doet een wortelkanaalbehandeling".....
Ik dacht dat ik erin bleef.