Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolmer20 schreef:Zo, ondanks dat ik pijn in mijn nek heb net 70 squats en 30 jumping jacks gedaan.
Hoop dat ik vanavond goed kan slapen en dat het morgen beter is, wil weer verder met mijn challenge!
LadyKantje schreef:Kom er gezellig bij zou ik zeggen. Hier nog een echte colo slurper…al drink ik liever pepsi...![]()
En chinsplin is zoooo pijnlijk. Mag ik vragen hoe het komt dat je het chronisch hebt?
Miracle_ schreef:Ik wil me ook wel melden
Ik kan wel wat tips en trics gebruiken. Wil graag 10 kilo kwijt voor de zomer begint![]()
Ik heb het alleen wel ietsie lastiger ivm een iets te trage schildklier..
Ik heb één struikelpunt: chocolaVoor de rest drink ik vrijwel nooit frisdrank, snoep ik niks behalve dus chocola.. Maar ik eet wel erg onregelmatig.. Misschien is dat ook niet zo goed voor me.
Ik lees iig graag mee
Joolien schreef:LadyKantje schreef:Kom er gezellig bij zou ik zeggen. Hier nog een echte colo slurper…al drink ik liever pepsi...![]()
En chinsplin is zoooo pijnlijk. Mag ik vragen hoe het komt dat je het chronisch hebt?
Haha ik drink cola van de Aldi
Ik heb het op mijn 14e opgelopen tijdens de strand6daagse. Ben er nog een halve dag mee door gelopen. Nu elke keer als ik iets teveel loop speelt het al op. Als ik sport is t helemaal feest, dan is er kans dat de ontsteking weer helemaal terug komt.
Jamiefris schreef:Cinderella schreef:Aah! Ik wil graag mijn buikje kwijt voor de zomer. Verder heb ik, vind ik, geen last van erg overgewicht. Ik wil er graag een paar kilootjes gewoon vanaf hebben. Het zou prettig zijn als ik weer in mijn maatje m broeken makkelijk pas. Nu wil de bovenkant niet dicht, terwijl het bij mijn benen echt niet ruimer moet.
Nou heb ik dus een fitness programma gekocht voor de xbox kinect. Het schijnt ontzettend goed te werken en ik verwacht het spel van de week binnen, dus ben erg benieuwd!
Andere topics werken nooit voor mij, omdat iedereen zo'n strak eetschema heb. Met alle respect voor anderen, maar ik heb die zelfdiscipline niet. Ik wil gewoon lekker genieten van mijn eten en hopelijk door wat meer beweging en meer water ipv frisdrank, wat strakker worden
Mag ik vragen welk spel?
Zal me ook even voorstellen! Ben Jamie 18 jaar en wil graag weer 2 maatjes kleiner kunnen dragen. Ik doe 2 keer per week aan steps naast dan ik bijna elke dat bij paardje ben.
Heb niet een vast eetpatroon maar ga wel naar een dietiste