Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jolmer20

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:30

Zo, ondanks dat ik pijn in mijn nek heb net 70 squats en 30 jumping jacks gedaan.
Hoop dat ik vanavond goed kan slapen en dat het morgen beter is, wil weer verder met mijn challenge!

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:35

jolmer20 schreef:
Zo, ondanks dat ik pijn in mijn nek heb net 70 squats en 30 jumping jacks gedaan.
Hoop dat ik vanavond goed kan slapen en dat het morgen beter is, wil weer verder met mijn challenge!

Zorg dat je nek niet op de tocht komt, dus desnoods een sjaal oid om hebben zodat het warm blijft. Verder proberen niet te krampachtig te zitten/liggen/lopen etc etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:40

Mag ik me ook melden als ik gewoon gezonder wil worden? :o
Ik ben hartstikke slank, maar ik ben een suikerjunkie. Zoop bijna een fles cola per dag weg, M&M's, zoet beleg op brood in de ochtend.
Cola mag ik nog 1 keer op een avond, ik heb sapjes van healthy fruits?? en heb nu beleg met zuivelspread en suikerarme jam(moet niet te gek in 1 keer :') ).
Verder moet ik ook echt van mezelf meer bewegen. Ik heb echt een kloteconditie en sport bijna niet :') Hoop dat ik in dit topic wat motivatie krijg om meer te gaan bewegen. Wil al 3 maanden een paar avonden gaan wandelen of fietsen. Zou ook graag hardlopen maar ik heb chronisch chinsplin dus dat gaat m niet worden ben ik bang.

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:42

Kom er gezellig bij zou ik zeggen. Hier nog een echte colo slurper…al drink ik liever pepsi... :+

En chinsplin is zoooo pijnlijk. Mag ik vragen hoe het komt dat je het chronisch hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:45

LadyKantje schreef:
Kom er gezellig bij zou ik zeggen. Hier nog een echte colo slurper…al drink ik liever pepsi... :+

En chinsplin is zoooo pijnlijk. Mag ik vragen hoe het komt dat je het chronisch hebt?

Haha ik drink cola van de Aldi <3

Ik heb het op mijn 14e opgelopen tijdens de strand6daagse. Ben er nog een halve dag mee door gelopen. Nu elke keer als ik iets teveel loop speelt het al op. Als ik sport is t helemaal feest, dan is er kans dat de ontsteking weer helemaal terug komt.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:46

Ik wil me ook wel melden O:)
Ik kan wel wat tips en trics gebruiken. Wil graag 10 kilo kwijt voor de zomer begint :=
Ik heb het alleen wel ietsie lastiger ivm een iets te trage schildklier..

Ik heb één struikelpunt: chocola -O- Voor de rest drink ik vrijwel nooit frisdrank, snoep ik niks behalve dus chocola.. Maar ik eet wel erg onregelmatig.. Misschien is dat ook niet zo goed voor me.

Ik lees iig graag mee :)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:50

Miracle_ schreef:
Ik wil me ook wel melden O:)
Ik kan wel wat tips en trics gebruiken. Wil graag 10 kilo kwijt voor de zomer begint :=
Ik heb het alleen wel ietsie lastiger ivm een iets te trage schildklier..

Ik heb één struikelpunt: chocola -O- Voor de rest drink ik vrijwel nooit frisdrank, snoep ik niks behalve dus chocola.. Maar ik eet wel erg onregelmatig.. Misschien is dat ook niet zo goed voor me.

Ik lees iig graag mee :)

Lust je (hele) pure chocolade? Je hebt in de winkel 70/80% pure chocolade, dat is al een iets gezondere variant :).

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:51

Ik krijg reclame van tips voor een strakkere buik :')

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:51

Joolien schreef:
LadyKantje schreef:

Haha ik drink cola van de Aldi <3

Ik heb het op mijn 14e opgelopen tijdens de strand6daagse. Ben er nog een halve dag mee door gelopen. Nu elke keer als ik iets teveel loop speelt het al op. Als ik sport is t helemaal feest, dan is er kans dat de ontsteking weer helemaal terug komt.

Ook niks mis mee, en om toch een beetje gezond te blijven drink ik in elk geval cola light of pepsi max. Daar zitten dan wel weer andere slechte dingen in maar zo blijft mijn suikerinname wel beperkt.

Ah dat is echt balen! Voortaan maar op de handen de strand6daagse doen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:53

Het laatste stukje ging ik ook zowat kruipend. :') Heb m ook niet af kunnen lopen helaas. Niet heel slim ook, 14 jaar, nooit getraind, veel drank(ja t is onwijs gezellig) en weinig slaap is vragen om problemen :')

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:59

Ik meld me ook! Goed topic Sharon, beter zo :D

Ik ben al een paar maanden bezig met sporten en op m'n eten letten. Ik hoef niet echt af te vallen, maar wil er voor de zomer net iets strakker uit zien.

Heb momenteel wel een hersenschudding dus sporten mag ik even niet helaas. En ik krijg nu als troost van alle kanten repen chocola... :9

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:33

zo, dit topic gaat hard!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:36

Jamiefris schreef:
Cinderella schreef:
Aah! Ik wil graag mijn buikje kwijt voor de zomer. Verder heb ik, vind ik, geen last van erg overgewicht. Ik wil er graag een paar kilootjes gewoon vanaf hebben. Het zou prettig zijn als ik weer in mijn maatje m broeken makkelijk pas. Nu wil de bovenkant niet dicht, terwijl het bij mijn benen echt niet ruimer moet.
Nou heb ik dus een fitness programma gekocht voor de xbox kinect. Het schijnt ontzettend goed te werken en ik verwacht het spel van de week binnen, dus ben erg benieuwd!
Andere topics werken nooit voor mij, omdat iedereen zo'n strak eetschema heb. Met alle respect voor anderen, maar ik heb die zelfdiscipline niet. Ik wil gewoon lekker genieten van mijn eten en hopelijk door wat meer beweging en meer water ipv frisdrank, wat strakker worden :D

Mag ik vragen welk spel?

Zal me ook even voorstellen! Ben Jamie 18 jaar en wil graag weer 2 maatjes kleiner kunnen dragen. Ik doe 2 keer per week aan steps naast dan ik bijna elke dat bij paardje ben.
Heb niet een vast eetpatroon maar ga wel naar een dietiste

Tuurlijk! :D
Dit was de eerste link die ik ervan vond, met recensies:
https://m.bol.com/nl/p/your-shape-fitness-evolved-2-xbox-360-kinect/1004004011565685/

Your shape fitness evolved 2012, als ik het goed heb! Ik las er op meerdere sites veel positieve dingen over. Dat het geen spel is, maar echt een work out. Dat het motiverend is en werkt. Dus ik ben heel benieuwd!
Ik vind die post van Danique ook nogsteeds wel vreemd. Ik heb gewoon een doel, alleen op mijn eigen manier :')

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 00:38

Ik meld me ook. Dit lijkt me nou een topic voor mij! Ik ben een jaar geleden gestopt met roken, en heb deze verslaving 1 op 1 vervangen door een chocolade verslaving :D. Stuk minder dodelijk, maar ook stuk minder goed voor de lijn!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 07:41

Ik doe niet heel fanatiek mee maar wil het wel gaan proberen.
Wil er toch wel een kilo of 2/3 vanaf hebben.
Ga het zwemmen weer oppakken en wil dat eigenlijk 2 keer per week gaam doen, ongeveer 1 tot 1,5 uur baantjes zwemmen per keer.
Verderben ik nu al sinds ongeveer een maandje of 2 goed bezig door bijna enkel thee te drinken en dan uiteraard zonder iets erin. Eten ben ik heel slecht in, ik eet eigenlijk nooit en als ik aan de 800/1000 calorieën per dag kom is het veel.

Verder beweeg ik voor mijn werk wel vrij veel en wil daarnaast het lopen/wandelen weer wat meer gaan doen.
Mensen die tips hebben over eten zijn welkom, vooral dingen die snel tussendoor te eten zijn aangezien ik er de tijd nooit voor vrijmaak om eten te maken en te eten.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:28

Goedemorgen!

Goeie tip van dat wandelen :j Ik haat hardlopen en heb een kleine longinhoud dus wandelen/fietsen
vind ik veel fijner.

Ik drink zelf alleen water, groene thee en heel soms crystal clear. Altijd al. Dus daar kan ik niet zoveel
op verbeteren. Wel op het snaaien.. Dus stoppen met tussendoor snoepen.
En mijn hoofdmaaltijden moeten gewoon weer even wat kleiner/gezonder.

Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en oei daar werd ik weer niet zo vrolijk van :')
72 kilo precies.. Ik wil naar de 67 dus het valt mee met hoeveel eraf moet.

Ben nu super gezond aan het ontbijten, en fiets straks naar mn werk (5km heen en 5 weer terug).
Ik post vanavond even een lijstje.

Succes allemaal! *\o/*

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:33

Goede tip om te fietsen naar het werk inderdaad, is voor mij ongeveer 3 kilometer en dat moet wel te doen zijn, als de temperaturen ietsje hoger liggen dan. Nog een maandje wachten nog dus want moet om half 7 op de fiets dan.. brr.

Ik zit nu op 58 kilo denk ik en wil naar 55 kilo en die 3 kilo moeten er bij mijn buik zowat vanaf haha.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 08:39

Oja frisdrank, dat doet inderdaad geen goed :=
Ik ben het langzaam aan gaan vervangen door thee en water en nu is t een gewoonte geworden :)

Wat betreft snaaien, dat vind ik ook lastig, ik weet niet meer zo goed hoe ik dat aangepakt heb..

Ik haal motivatie uit m'n vriend. Hij woog toen ie mijn leeftijd had ook 10kg meer dan nu en hij is dat kwijt en heeft nu gewoon een mooi lichaam met een licht sixpackie. Nu hoeft dat voor mij niet, maar het gezonder eten wat ie doet, heeft mij aangespoord om ook te gaan veranderen. Toen ik in augustus m'n paard in bruikleen heb weggedaan was ik kapot en ben ik 8 kg aangekomen.. Mensen zeiden dat ik een bolle kop kreeg :( dus voila, daar m'n motivatie ook :)

Ik móét alleen echt meer bewegen..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:40

Ik wil me ook graag melden hier! Zit ook wel in 't andere topic maar meer motivatie kan nooit kwaad.

Ik weeg nu iets van 65-70 kg bij een lengte van 1.55... Te veel dus. Ik wil er eigenlijk wel 10 kg af. Maar wel gewoon rustig op een normale manier. Ben de laatste 2 avonden uit eten geweest maar verder wel netjes gegeten. Voorlopig niet meer uit eten :P

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:43

Ik meld mij ook.
Ik ben nooit de dunste geweest. Daarnaast ook wel echt spiermassa. Zat prima in mijn vel, maar nu niet meer. Voel mee echt een propje.
Mijn doel is 10 kg eraf, en ik ga proberen voor 20 kg (dan zit ik op een net bmi).

Mijn vriend is echt van het eten en snacken. Ik ook, dus ik deed leuk mee. Nadeel, hij komt bijna niet aan (snelle stofwisseling). Ik uiteraard wel.
Ik werkte echt van alles naar binnen. En veel frisdrank, voornamelijk cola.

Dus nu... geen frisdranken, water en thee zonder suiker. Niet als een gek zitten bunkeren. Wat lekkers, ja natuurlijk. Maar Ipv een hele zak chips een handje. Gezonde tussendoortjes. En het werkt goed. Ben al 3 kg kwijt. Dus nu nog minstens 10 te gaan.

Sporten doe ik al :)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:46

Je hebt op Facebook ook een groep, die heet stoere meiden sporten. die doen elke maand van die challenges, er is nu een challenge om je vullen strakker te maken :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:49

Je vullen strakker maken? :P

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:52

Ik meld me ook! Ik zal straks even wat meer vertellen :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 08:55

Welkom allemaal! Leuk!
Je bent uiteraard ook welkom als je in t andere topic zit :)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:06

_Tara_ schreef:
Je vullen strakker maken? :P

Je billen dus :') damn you autocorrect haha