Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Liesje1611 schreef:Ja!
Ik weeg 63/64 kilo met 1.75, niks mis mee. Nu wil ik wel gewoon wat strakker worden van de zomer. Geen (heel licht, maar toch) schurende bovenbenen meer, en die vetjes op mn onderrug vlak boven mn bibs is ook niet welkom (herkent iemand dit?)
Nu heb ik de ijsthee vervangen door thee(rooibos) zonder suiker, dit scheelt al aardig denk ik.. En heb vanmiddag snacker jacks gehaald en muslirepen met yoghurt en cranberrydingen erbij, om mn tussendoortjes (halve zakken chips, repen chocola enz) te vervangen.
Als ik echt zin heb in iets lekkers, neem ik zoute popcorn.
julio111 schreef:Ik wil me ook melden hier!!
Wil ook strakker worden en nog een kilo of 6 afvallen. Ben nu al een tijdje gezonder bezig met eten en meer sporten.
Is het een idee dat iedereen zichzelf voorstelt met lengte, gewicht, doel, leeftijd enz.. En dat we elkaars vorderingen kunnen bijhouden?
En is het misschien leuk om je eetlijstjes bij te houden? Ik word daarvan heel bewust van wat ik eet.
DjobliLover schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb ook altijd van die motivatievlagenDat ik ineens denk JA nu ga ik dun worden. En dan valt mijn oog op een zak chips en dan denk ik whatever, dun worden kan volgende week ook
Precies dit
Danique schreef:Boktnaam - Myfitnesspal - Doel
Danique - Doanique - 6 kilo kwijt, meer bewegen, gezond eten.
Laura - Lau_ - gezonder eten en meer bewegen
Selena - kusselena - 5 kilo kwijt raken, meer sporten, conditie verbeteren.
TanjaxBas - Tanja - gezonder eten, strakker lichaam
Quote dit lijstje even