Vandaag dag vier alweer. Ik moet echt zeggen dat het me tot nu toe zo goed mee valt. Ik heb geen honger, weinig moeite omme te houden aan de aanbevolen producten en ook nog totaal geen snack drang gehad. Hoewel ik daar wel gevoelig voor ben.
Ik vind het wel lastig om op de actieve rustdagen ook echt iets te gaan doen. Vandaag ga ik even wandelen maar gisteren heb ik bvb niks gedaan (buiten heel de ochtend in de wei bezig te zijn geweest en werken natuurlijk). Ik heb trouwens mijn schema aangepast aan mijn weekdagen. Vandaar nu twee actieve rustdagen achter elkaar.
Ik heb gisteren aldoor de fiets gepakt waardoor ik een uur gefietst heb ik was namelijk niet echt in the mood om nog wat te gaan doen. Mijn schouders doen nog steeds pijn, haha.
Zo weer aan het werk! Daarna boodschappen doen en naar de sportschool.
Succes allebei!
Trouwens, die challenge vind ik wel leuk om te doen, merk dat je dan wel bewuster wordt
Ik ben deze week niet meer tijd kwijt aan koken. Kies de meest simpele uit, maar in het weekend ga ik wel even dingen uitproberen en eventueel wat bakjes maken, maar dat deed ik ook eerder al.
Hier ook elk dag contact ik voel me daar fijn bij om even te bespreken hoe het gaat en iets vragen. Ook antwoord ze elke dag over mijn challenge, iets wat ik als zeer prettig ervaar omdat het soms nogal diep gaat.
Ik ben nu ook nog niet echt extra tijd kwijt qua eten. Wel met bedenken wat er in mijn macro's gaat passen maar das een andere discussie
Vandaag slecht gegeten qua eettijden. Tot zojuist slechts ontbijt en vier eieren gehad. Nu dus écht honger wat extra risicovol is ivm snaaien en ik heb gewoon nog bijna 500 kcal die ik mag eten
Dus vanavond lekker eten maken ik wordt wel met de dag creatiever merk ik.
Bij ons in de supermarkt lagen de Tony chocolonely paaseieren voor 50% Ik ben gezwicht Maar ik ga ze wel bewaren tot een refeed moment
LienC
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-15 19:51
Die paaseitjes heb ik vorige week nog gegeten, zo lekker!
Net getraind, phoe. Voel mijn spieren alweer en bakjes met eten gemaakt, scheelt weer voor de komende twee dagen!
Ik heb gisteren twee radlers gehad, zat gezellig met een vriendinnetje te kletsen bij de vuurkorf. Ach moet af en toe kunnen. Ben helemaal niet iemand die veel alcohol drinkt, maar zoals vandaag, op een terrasje of tijdens het uit eten vind ik het wel lekker.
Ga zo een paar planningen maken voor training en herstel dagen qua eten. Heb nu tentamens dus het is sowieso een beetje chaos en dat zorgt ervoor dat ik m'n macro's niet optimaal haal.
Het trainen vind ik superleuk, lekker afwisselend en leuke oefeningen. Morgen mag ik weer! Vanavond nog even een rondje skeeleren denk ik.
Primavera
Geplaatst: 13-04-15 08:16
Vandaag week twee. Ik ben niet helemaal fit vandaag, en ben dus heel blij met mijn actieve rustdag en vrije dag van het werk. Zo lekker beginnen met even wandelen en stretchen in de sportschool en dan lekker thuis met de paardjes aan de gang.
Mijn eerste week is goed gegaan. Niet gezondigd en lekker gezond gegeten. Ook mijn trainingen allemaal gedaan en de lessen en challenges gevolgd. Volgens mijn trainer was het een goede start
Op naar week twee!
romatjuh
Geplaatst: 13-04-15 11:23
Lang geleden dat ik op bokt ben geweest Was aan het zoeken op PBP en vind dit wel leuk om te volgen aangezien ik me heb aangemeld voor 4 mei
Handig ook om alvast te lezen wat ik kan verwachten! Wel jammer dat het nog een paar weken duurt..
Succes allemaal en ben erg benieuwd naar de resultaten.
Ik ga vanmiddag lekker paardrijden en vanavond een stuk wandelen met een vriendin die in juli de vierdaagse gaat lopen. Ben al vanaf half 9 bezig geweest met school, dus lekker productieve dag!
M'n coach zou me vandaag bellen om 11 uur, maar heb nog niets gehoord. Moet ik een berichtje sturen of niet denken jullie?
Vanmorgen gewogen en gewicht is gelijk gebleven, wel een paar cm kwijt in totaal. Dus dat is mooi meegenomen!
Net toen ik het bericht verzonden had, belde ze Klinkt als een hele aardige meid en ze is echt trots op hoe ik het de eerste week heb gedaan!
LienC
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-15 15:25
Goedemiddag! Ik leef ook weer. Hele week mega druk gehad, vanmorgen tentamen gehad en net lekker cardio gedaan en paar gewichten in de sportschool (actieve 'beetje'rustdag).
Ik ga mezelf niet wegen of meten, haha, straks pas na een maand!
Dag 9 alweer! Vandaag een trainingsdag Net ontbeten met een banaan, 3x knäckebröd met een plakje kipfilet. Groot ontbijt, de reden hiervan is dat ik zo een High Tea heb en niet te veel wil eten, haha. Straks assessment en dan lekker sporten!
Goed! Ben al wezen trainen vanmorgen! Word nog wel wat vreemd aangestaard als ik m'n foamroller lig aan te randen . Maar heb wel het idee dat het echt goed is afgestemd op je persoonlijke doelen. Ik heb voornamelijk oefeningen voor armen/schouders en benen. Vind de trainingen ook heel leuk!
Gisteren beetje te actief herstel gehad haha. 1 uur paardgereden en 2 uur gewandeld (12,5 km). Vanmiddag weer leren!
Mijn macro's zijn trouwens aangepast! Van 165 eiwit naar 140, dat is toch wat beter. Al vind ik het nu weer moeilijk om aan mijn koolhydraten te komen
Mijn hoofd groepen zijn ook idd schouders, benen en rug (vooral die reversed chin ups zijn verschrikkelijk).
Ik lig al twee dagen gedweild door een verkoudheid. Ik ga vanmiddag wel gewoon sporten maar verwacht er eerlijk gezegd niet veel van
Gewoon even knallen met 75 min zijn we al weer klaar
LienC
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-15 22:07
Haha, wel erg actief CCCCC. Bij mij zijn eiwitten 145, maar vandaag bij lange na niet gehaald. High Tea is geen aanrader. Maar wel precies op 1655 calorieën uitgekomen.
Hoe ging het sporten Flups?
Ik ben vandaag, doodsbenauwd, eens beneden in de sportschool geweest. Bij ons is beneden voor de echte gespierde mannen. Boven is ook een heleboel qua apparatuur, maar ik wil beneden trainen. Dus de trap afgegaan (ipv de drempel over) en ik heb zelfs gesquat. Trots.
Morgen officieel een actieve rustdag, maar ivm tentamens ga ik denk ik toch even naar de sportschool mits spierpijn meevalt. Vind het zo fijn om tussen het leren door je frustratie kwijt te kunnen Op de trainingen na ga ik soms ook stiekem buikspieren trainen, kan het niet laten.
Dat is bij ons ook inderdaad. Andere vestiging heeft alles op een verdieping, dus ga daar altijd heen. Sta dan wel tussen de gespierde kerels idd maar dont care. ze zijn altijd heel aardig