Personal Body Plan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LienC

Re: Personal Body Plan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 16:28

Mijn schouders doen echt pijn. Ach, we weten in ieder geval dat we iets gedaan hebben!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 08:03

Mijne ook carolien! Echt verschrikkelijk :')

Vandaag dag vier alweer. Ik moet echt zeggen dat het me tot nu toe zo goed mee valt. Ik heb geen honger, weinig moeite omme te houden aan de aanbevolen producten en ook nog totaal geen snack drang gehad. Hoewel ik daar wel gevoelig voor ben.

Ik vind het wel lastig om op de actieve rustdagen ook echt iets te gaan doen. Vandaag ga ik even wandelen maar gisteren heb ik bvb niks gedaan (buiten heel de ochtend in de wei bezig te zijn geweest en werken natuurlijk). Ik heb trouwens mijn schema aangepast aan mijn weekdagen. Vandaar nu twee actieve rustdagen achter elkaar.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 08:13

Mijn spierpijn valt best wel mee eigenlijk.

Ga zo weer trainen! Heb er weer zin in.

En over iets actiefs doen op actieve rustdagen vind ik soms ook wel lastig ja.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 08:23

Ik heb gisteren aldoor de fiets gepakt waardoor ik een uur gefietst heb :) ik was namelijk niet echt in the mood om nog wat te gaan doen.
Mijn schouders doen nog steeds pijn, haha.

Zo weer aan het werk! Daarna boodschappen doen en naar de sportschool.

Succes allebei!

Trouwens, die challenge vind ik wel leuk om te doen, merk dat je dan wel bewuster wordt ;)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:40

Klopt inderdaad ja. Ik weet eigenlijk wel wat mijn 'zwakke' punten zijn. Maar nu moet ik er echt over nadenken en dat confronteert wel.

Net training 2 gehad. Deze was pittig ~~}> . Squats, split squats, die chin ups aan het squatrek (ZWAAAAR!!!). Wel errrg leuk. Ga met plezier naar de gym!

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 11:00

Ben wel benieuwd of jullie veel meer tijd kwijt zijn aan het bereiden en kopen van jullie eten?

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 11:13

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Zijn jullie al bezig met meal-preppen enzo?

En heb je dagelijks contact met je coach?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 11:16

Nee dat valt bij mij wel mee! Ik nam altijd al salades en zo mee naar school, dus dat is niet echt veranderd.

Ik heb dagelijks contact met mijn coach ja. Als er dingen onduidelijk zijn of als zij iets vraagt over de challenge die ik heb ingevoerd!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 16:09

Ik ben deze week niet meer tijd kwijt aan koken. Kies de meest simpele uit, maar in het weekend ga ik wel even dingen uitproberen :) en eventueel wat bakjes maken, maar dat deed ik ook eerder al.

Ik heb ook iedere dag contact!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:12

Hier ook elk dag contact :) ik voel me daar fijn bij om even te bespreken hoe het gaat en iets vragen. Ook antwoord ze elke dag over mijn challenge, iets wat ik als zeer prettig ervaar omdat het soms nogal diep gaat.

Ik ben nu ook nog niet echt extra tijd kwijt qua eten. Wel met bedenken wat er in mijn macro's gaat passen :') maar das een andere discussie :+

Vandaag slecht gegeten qua eettijden. Tot zojuist slechts ontbijt en vier eieren gehad. Nu dus écht honger wat extra risicovol is ivm snaaien :+ en ik heb gewoon nog bijna 500 kcal die ik mag eten :D

Dus vanavond lekker eten maken :P ik wordt wel met de dag creatiever merk ik.

Bij ons in de supermarkt lagen de Tony chocolonely paaseieren voor 50% :oo
Ik ben gezwicht :P Maar ik ga ze wel bewaren tot een refeed moment :j

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 19:51

Die paaseitjes heb ik vorige week nog gegeten, zo lekker!

Net getraind, phoe. Voel mijn spieren alweer :) en bakjes met eten gemaakt, scheelt weer voor de komende twee dagen!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 17:59

Lekker hoor Tony!

Ik heb gisteren twee radlers gehad, zat gezellig met een vriendinnetje te kletsen bij de vuurkorf. Ach moet af en toe kunnen. Ben helemaal niet iemand die veel alcohol drinkt, maar zoals vandaag, op een terrasje of tijdens het uit eten vind ik het wel lekker.

Ga zo een paar planningen maken voor training en herstel dagen qua eten. Heb nu tentamens dus het is sowieso een beetje chaos en dat zorgt ervoor dat ik m'n macro's niet optimaal haal.

Het trainen vind ik superleuk, lekker afwisselend en leuke oefeningen. Morgen mag ik weer! Vanavond nog even een rondje skeeleren denk ik.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:16

Vandaag week twee.
Ik ben niet helemaal fit vandaag, en ben dus heel blij met mijn actieve rustdag en vrije dag van het werk. Zo lekker beginnen met even wandelen en stretchen in de sportschool en dan lekker thuis met de paardjes aan de gang.

Mijn eerste week is goed gegaan. Niet gezondigd en lekker gezond gegeten. Ook mijn trainingen allemaal gedaan en de lessen en challenges gevolgd.
Volgens mijn trainer was het een goede start :)

Op naar week twee!

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:23

Lang geleden dat ik op bokt ben geweest :+ Was aan het zoeken op PBP en vind dit wel leuk om te volgen aangezien ik me heb aangemeld voor 4 mei *\o/*

Handig ook om alvast te lezen wat ik kan verwachten! Wel jammer dat het nog een paar weken duurt..

Succes allemaal en ben erg benieuwd naar de resultaten.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:45

Ik ga vanmiddag lekker paardrijden en vanavond een stuk wandelen met een vriendin die in juli de vierdaagse gaat lopen. Ben al vanaf half 9 bezig geweest met school, dus lekker productieve dag!

M'n coach zou me vandaag bellen om 11 uur, maar heb nog niets gehoord. Moet ik een berichtje sturen of niet denken jullie?

Vanmorgen gewogen en gewicht is gelijk gebleven, wel een paar cm kwijt in totaal. Dus dat is mooi meegenomen!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:55

Wauw ccccc wat goed! Nu al! Dat is zeker wel motiverend?

Ik denk dat ik het telefoontje nog even zou afwachten. Wellicht is er iets tussen gekomen?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:15

Net toen ik het bericht verzonden had, belde ze :') Klinkt als een hele aardige meid en ze is echt trots op hoe ik het de eerste week heb gedaan!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 15:25

Goedemiddag! Ik leef ook weer. Hele week mega druk gehad, vanmorgen tentamen gehad en net lekker cardio gedaan en paar gewichten in de sportschool (actieve 'beetje'rustdag).

Ik ga mezelf niet wegen of meten, haha, straks pas na een maand!

Wat knap trouwens, nu al centimeters weg _/-\o_

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:44

Ik was het ook niet van plan, maar kon het niet laten! Nu pas weer op 4 mei!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 23:05

Afbeelding

Ik kom vandaag wel heel bijzonder uit. Vis eten werkt goed voor koolhydraten en calorieën, maar nu kom ik niet uit met vetten en vezels. Tips? :P

Afbeelding
20 gram gezouten amandelen verder en ik ben redelijk tevreden!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 10:36

Dag 9 alweer! Vandaag een trainingsdag :):)
Net ontbeten met een banaan, 3x knäckebröd met een plakje kipfilet.
Groot ontbijt, de reden hiervan is dat ik zo een High Tea heb en niet te veel wil eten, haha.
Straks assessment en dan lekker sporten!

Hoe gaat het bij jullie? :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:17

Goed! Ben al wezen trainen vanmorgen! Word nog wel wat vreemd aangestaard als ik m'n foamroller lig aan te randen :'). Maar heb wel het idee dat het echt goed is afgestemd op je persoonlijke doelen. Ik heb voornamelijk oefeningen voor armen/schouders en benen. Vind de trainingen ook heel leuk!

Gisteren beetje te actief herstel gehad haha. 1 uur paardgereden en 2 uur gewandeld (12,5 km). Vanmiddag weer leren!

Mijn macro's zijn trouwens aangepast! Van 165 eiwit naar 140, dat is toch wat beter. Al vind ik het nu weer moeilijk om aan mijn koolhydraten te komen _O-

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:16

Mijn hoofd groepen zijn ook idd schouders, benen en rug (vooral die reversed chin ups zijn verschrikkelijk).

Ik lig al twee dagen gedweild door een verkoudheid. Ik ga vanmiddag wel gewoon sporten maar verwacht er eerlijk gezegd niet veel van :P

Gewoon even knallen :) met 75 min zijn we al weer klaar :)

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 22:07

Haha, wel erg actief CCCCC. Bij mij zijn eiwitten 145, maar vandaag bij lange na niet gehaald. High Tea is geen aanrader. Maar wel precies op 1655 calorieën uitgekomen.

Hoe ging het sporten Flups?

Ik ben vandaag, doodsbenauwd, eens beneden in de sportschool geweest. Bij ons is beneden voor de echte gespierde mannen. Boven is ook een heleboel qua apparatuur, maar ik wil beneden trainen. Dus de trap afgegaan (ipv de drempel over) en ik heb zelfs gesquat. Trots. :D

Morgen officieel een actieve rustdag, maar ivm tentamens ga ik denk ik toch even naar de sportschool mits spierpijn meevalt. Vind het zo fijn om tussen het leren door je frustratie kwijt te kunnen :Y) Op de trainingen na ga ik soms ook stiekem buikspieren trainen, kan het niet laten.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 06:39

Dat is bij ons ook inderdaad. Andere vestiging heeft alles op een verdieping, dus ga daar altijd heen. Sta dan wel tussen de gespierde kerels idd maar dont care. ze zijn altijd heel aardig :)