Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn hele nek en hoofd zaten wel onder de uitslag
drawerlover schreef:Ja mama heeft gebeld. De ontstekingswaarde in mijn bloed is wel degelijk hoog dus er zit een virus maar of het Pfeiffer is of gewoon griep of iets anders weten we niet. Om half 3 moeten we terug bellen. De dokter en de assistente moeten even overleggen of ze mij iets van antibiotica gaan geven want het is wel de bedoeling dat ik beter word.
Dus wat het nou precies is weten we nog steeds niet
Kala schreef:drawerlover schreef:Ja mama heeft gebeld. De ontstekingswaarde in mijn bloed is wel degelijk hoog dus er zit een virus maar of het Pfeiffer is of gewoon griep of iets anders weten we niet. Om half 3 moeten we terug bellen. De dokter en de assistente moeten even overleggen of ze mij iets van antibiotica gaan geven want het is wel de bedoeling dat ik beter word.
Dus wat het nou precies is weten we nog steeds niet
Als het een virus, heeft antibioticum geen zin. Laat je dit niet aansmeren, want je krijgt alleen maar meer klachten... Antibioticum is tegen bacteriën, NIET tegen virussen of schimmels.
Je hebt echt hetzelfde als wat ik heb gehad. Geen onnodig rotzooi in je lijf stoppen. Hier kom je wel doorheen. Even goed uitzieken!
Die mensen hebben er genoeg verstand van hoor, ze zullen je heus niks 'aansmeren' dat niet helpt.
. Lees ook dat je keel en oorpijn klachten hebt en een ontstekingswaarde? Komen die niet daar vandaan? En ook van keelontsteking kun je erg moe van worden!
) en een stukje fruit. En dan goed eten is belangrijk voor mij want zo snel als ik honger krijg gaat me lichaam protesteren dat merk ik wel. Koorts heb ik vandaag niet meer gehad. Wel periodes dat ik heet opeens warm of koud krijg dat is niet leuk. Haha ik kom vandaag online ja ik denk vanavond 
Heb ik nu ook en gaat stuk beter! Succes nog even!