Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwerte schreef:Ik heb nog geen geduld gehad om het hele filmpje te kijken, maar zeggen ze dat echt? Want ik kan de mijne ook nog wel wat naar achter trekken, maar voel daarbij wel echt weerstand in de band. Misschien bedoelen ze dat? Dat je het niet heel makkelijk moet kunnen uitrekken?
Zwerte schreef:Jorinda schreef:Zwerte en Daenerys, zijn dat beide lokale lingeriezaken dan? Want ik kan ze allebei niet vinden op Google
Waar ik vroeger geweest ben ga je idd niet vinden. Was een lokale zaak, geen keten en ik heb ook geen naam of plaats genoemd. Ook zinloos, aangezien de zaak inmiddels niet meer bestaat. Google gewoon eens in je omgeving op allerlei termen, bezoek gewoon eens wat zaken die niet aangesloten zitten bij livera of hunkemoller. Want dat is echt gewoon massaverkoop en medewerkers die niet per se weten wat ze doen.
Simoonzel schreef:Volgens deze mevrouw heb ik niet 75A maar 70E. Ik heb eigenlijk zin om voor de grap zo'n bh aan te doen en dan kijken hoeveel luchtgat ik overhoud.
Azmay schreef:Ik draag 80A en dacht eigenlijk dat ik nog niet eens een AA had..
Na het meten kom ik uit op een 75B, maar gezien mijn borsten nauwelijks een 75A BH vullen vrees ik dat dat mooi klinkt maar hem niet gaat worden xD
Annoya schreef:Filmpje wat te langdradig dus heb ik niet afgekeken. Mijn maat is 85A, maar omdat die maat lastig te krijgen is koop in wel een 80B. Soms past een BH 80B maar niet altijd. Armen de lucht in de onderkant zit op je tepels, dan is de maat niet goed. Ik ga ook zeker geen 75C kopen, dan gapen de cups.
Omdat 85A lastig is loop ik veel in die elastische sporttops zonder beugels, maat M zit dan prima.
Annoya schreef:Ik denk dat ik verkeerd gemeten heb 80E no way
Princesj schreef:Ik zit om mijn werk en kan dus niet meten, maar op zijn Hollands gemeten zou ik 90 of 95 aa hebben, wat dus niet verkocht word (enkel zonder push-up en dan betaal ik richting de 100 euro). Ik draag dus nu al noodgedwongen 85 a en dat zit al voor geen meter. Ik denk dat als ik een nog kleiner omvang pak ik met blauwe strepen thuis kom..
Simoonzel schreef:Volgens deze mevrouw heb ik niet 75A maar 70E. Ik heb eigenlijk zin om voor de grap zo'n bh aan te doen en dan kijken hoeveel luchtgat ik overhoud.
Azmay schreef:Ik draag 80A en dacht eigenlijk dat ik nog niet eens een AA had..
Na het meten kom ik uit op een 75B, maar gezien mijn borsten nauwelijks een 75A BH vullen vrees ik dat dat mooi klinkt maar hem niet gaat worden xD
Anoli schreef:Hmm nu ben ik benieuwd![]()
mn bh's en mn petietjes zijn niet elkaars beste vrienden. Vrijdag ga ik shoppen dus we zullen eens wat uit de rekken trekken.
Maartje1990 schreef:Hmm ik heb toch de goede bandmaat geloof ik, maar kan 'm wel een heel stuk van m'n rug aftrekken? Want heb gemeten en kom op 75cm uit en ik heb een 75 E, de Cup zou ik uitkomen op G of H
Sem_ schreef:70C heeft dezelfde cup als 75B alleen een smallere omtrek, tenminste dat is toch hoe ik het altijd heb geleerd.