Lieve TS, wat ben jij dapper! Wat stoer dat je dit gaat doen zonder de steun van je ouders. Mijn steun heb je, en hierbij een hele dikke virtuele knuffel. Sterkte en succes. Mocht je een keer je hart privé willen luchten dan kun je me gerust pb-en.
Wauw, wat moet jij het zwaar hebben, maar wat knap dat je voor jezelf kiest. Ik weet hoe het voelt om de stap te zetten en het zal in het begin ook echt niet makkelijk zijn, maar als je straks weer kunt gaan leven, meis dan gaat je hart weer open en ga je weer genieten.
Heel veel liefs, heel veel sterkte en ook een grote knuffel van mij!
Mandarijn
Geplaatst: 02-02-15 21:15
Wat ontzettend dapper van je dat je dit gaat doen! En wat ontzettend balen dat je ouders je er niet in steunen, maar des te stoerder dat je dan toch de stap hebt gezet en voor jezelf hebt gekozen. Ook een hele dikke virtuele knuffel vanaf hier en heel veel succes en sterkte!
Ik ontvang ook graag je adres om eens een kaartje te sturen.
Ik wil je ook een virtuele knuffel geven! Herken heel veel van wat je schrijft. Mocht je ooit in de put zitten of om een andere reden je hart even luchten, kun je me altijd pb'en.
x_Kaat_x
Geplaatst: 02-02-15 21:22
Ik Vind je heeel moedig! en sterk! Want jij neemt die stap en jij gaat het maken! je gaat hier doorheen geraken en jij komt er bovenop want jij, JA JIJ bent het waard om te leven en opgemerkt te worden! waard om gesteund te worden en waard om voor te vechten!
Je ouders begrijpen je op dit moment helaas niet zo goed. En dat is niet fijn. Helemaal niet fijn. Laat je er niet door afremmen, meid! Ik hoop voor je dat ze bijdraaien maar het is JOUW leven en zij weten niet hoe jij in je vel zit en hoe jij je voelt.
Virtuele knuffels all the way! 'To escape fear you have to go trough it, not around '
giiirrrrlll you can do this! Heel erg veel succes!
Laatst bijgewerkt door x_Kaat_x op 02-02-15 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Sabbientje
Geplaatst: 02-02-15 21:29
Super dappere TS,
Ook van mij krijg je een dikke knuffel:
Je kan het!!!!!
_Kelley
Geplaatst: 02-02-15 21:33
Wat een ontzettend dappere stap! Zo moedig en sterk! Het feit dat je deze stap neemt, betekend al zo veel, eenmaal als je die eerste drempel hebt genomen, ga je merken dat de rest volgt. En jeetje, wat ontzettend #$^@%^@ van je ouders dat ze je niet steunen, laat staan dat je het geheim moet houden. Maar je laat zelf zien, dat jij het lekker op je eigen manier gaat doen! Ja het blijven voor altijd je ouders, maar jouw leven is van jou! Jij beslist hiervoor, en jij gaat er wat van maken! https://www.youtube.com/watch?v=1V1lQxHV-9Y
Heel veel sterkte, succes en kracht TS. Je doet dit voor jezelf, niet voor iemand anders en je gaat jezelf gewoon trots maken!
kirsten4
Geplaatst: 02-02-15 21:48
Wat een onwijs dappere stap TS! Ook van mij een hele dikke knuffel & ik hoop dat je het plezier in het leven terug gaat vinden, dat is je wel gegund! Hier ook bekend met depressies & in m'n omgeving ook veel, dus ik weet hoe zwaar het is.. Je kan altijd bij me terecht, mocht je iemand nodig hebben! Heel veel sterkte meid
yrsa_karlijn
Geplaatst: 02-02-15 21:48
Ik vind het super dapper en als jouw ouders dit niet kunne behappen zegt dat meer over hun dan over jou.
Don't let the behaviour of others destroy your inner peace
Heel veel succes en sterkte en het zal zwaar zijn en er zullen heel veel emoties naar boven komen, je zal huilen, je zal lachen, maar je komt er zoveel sterker uit ik weet het zeker
denice
Geplaatst: 02-02-15 21:49
Ik vind je dapper en sterk, kies voor jezelf en het zal niet makkelijk worden, maar uiteindelijk wel.
Als je iemand zoekt om mee te kletsen, schrijven, mailen of wat dan ook, stuur me gerust een berichtje!
Letsdunit
Geplaatst: 02-02-15 21:53
Sterkte, ik hoop dat je hier vind wat je zoekt en dat je een zonnige toekomst tegemoed gaat.
BigOne
Geplaatst: 02-02-15 21:53
Ts, de eerste stap op weg naar een vrij leven, erg vervelend dat je ouders zo reageren, mocht je er een keer een weekend uit willen en niet naar je ouders kunnen/willen dan ben je bij mij van harte welkom.
heeft mijn enorm geholpen , hoop dat je er wat aan hebt
KarmaWitch
Geplaatst: 02-02-15 21:54
Wauw TS... Ten eerste vind ik het al super goed van je, dat je het hier neerzet in een topic! Verder wil ik gewoon zeggen dat er genoeg mensen een voorbeeld aan jou levenslust mogen nemen. Zijn namelijk ook genoeg mensen, die minder hebben meegemaakt & zichzelf beroven. Want dat verneem ik wel uit jou verhaal, je hebt teveel meegemaakt, vanaf een te jonge leeftijd.
Jammer dat altijd alles perfect moet zijn. Niemand is perfect, want dan ben je een robot. Jij bent op jou manier een super meid. Ik weet wat het is om samen te leven met iemand die Borderline, angststoornissen etc heeft. En daarom weet ik ook, dat er niks "mis" is met jullie, maar door een bepaald jeugdtrauma, dat ontwikkeld is.
TS: ik wens je ontzettend veel succes in de kliniek, maar bovenal heeeel veel kracht!
Je kunt nu al trots op jezelf zijn, door deze stap te zetten. Ik wens je veel sterkte toe in het komende jaar. En het zal moeilijk worden, maar jij komt er wel met zo'n instelling!
Geryon
Geplaatst: 02-02-15 22:20
TS wat ben jij verschrikkelijk dapper!! Ik heb ongeveer hetzelfde, minder erge borderline (hetgeen wat jouw leven vooral zo moeilijk maakt zo te lezen) maar daarnaast nog andere persoonlijkheidsstoornissen, moet eigenlijk 4/5x per week therapie maar kan die stap nog steeds niet zetten. Jij gaat gewoon een kliniek in!
Je mag zo ontzettend trots op jezelf zijn. Trots omdat je je al zo lang gewoon door al je moeilijkheden zet en trots omdat je voor deze stap hebt gekozen! Ik wéét hoe moeilijk het leven kan zijn. Dat wij hier nog steeds zijn, geeft al aan hoe sterk wij zijn en we komen er om die reden allebei wel! Heel veel sterkte het komende jaar. Je mag me altijd pben!
Corelli
Geplaatst: 02-02-15 22:36
Wat ontzettend knap van je, dit is een stap die je voor jezelf zet omdat je zelf, diep van binnen , ook weet dat je dit waard bent. Kanjer!
Kan ik je een kaartje sturen of geef je dan teveel privacy weg?
Heartstriked
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-15 22:38
Zoooo lief weer he. Het doet mij echt heel goed, ongelooflijk veel en leuke/lieve reacties! En ook het feit dat ik straks word overspoeld met kaartjes laat mij me even heel verwend voelen. Ik probeer echt altijd positief te blijven en dankbaar te zijn voor de kleinste dingetjes, zoals de zon op mijn gezicht in de bus ernaar toe vanmiddag. Dan voel ik het misschien nog niet zo, maar dan realiseer ik het mij wel degelijk en dat helpt een hele hoop.
Ik stuur het adres per PB als ik er eenmaal zit 15 februari! Anders komen er straks al kaartjes voor iemand die er nog niet eens zit, zullen ze ook verbaasd op kijken haha.
Voor mensen die twijfelen of ze die stap naar therapie moeten zetten; Alsjeblieft doe het. Ja, het is niet makkelijk, damn. Maar je hele leven doorkwakkelen en al je talenten maar voor de rest van je leven op een zijlijn zetten terwijl ze je zo kunnen laten uitbloeien? Dat is zonde, en dat is mede mijn gedachte geweest om die stap te zetten. Lijkt mij ook erg mooi om straks de motivatie en inspiratie te zijn voor iemand die twijfelt om het te doen..
Laatst bijgewerkt door Heartstriked op 02-02-15 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zou ook graag een pb ontvangen voor het adres voor een kaartje! Je staat er zo goed in, dat vind ik echt ontzettend knap! Het gaat echt wel goed komen met jou hoor
Anoniem
Geplaatst: 02-02-15 23:53
TS, wat ben jij ongelofelijk sterk! De stap zetten naar therapie is 1 ding.. Maar om die stap zelf te zetten..! Heel knap
Heel veel succes vanaf de 15e, en je zal er nog veel sterker en wijzer uitkomen. Dat weet ik zeker!
Mijn steun voor deze emotionele achtbaan heb je Heel veel succes, en het gaat je lukken! Ben erg benieuwd naar updates, en zie ook al dat vele bokkers kaartjes gaan sturen *geeft virtuele knuffel*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-15 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt