Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Miryamk schreef:Toen mijn schoonvader euthanasie had laten plegen werd er duidelijk gezegd dat het een 'plaats delict' was tot de officier van justitie langs was geweest. Dat duurde ongeveer een uur, al die tijd moesten we overal vanaf blijven mochten niet eens aan hem komen, en hij lag er een beetje ongemakkelijk bij..Wat een poppenkast. Dat voelde door alle emoties die er toch al waren echt niet fijn. Ik vind eigenlijk dat nabestaanden van te voren ook wel wat beter geinformeerd mogen worden, dat was bij ons iig niet het geval. Ik vond het al met al best een traumatisch gebeuren en ben toch wel wat gewend.

minikatje schreef:Omdat elke zelfdoding pas een zelfdoding wordt als dat is vastgesteld, anders is het moord
Helaas gaat het niet allemaal even netjes in de mensenwereld.
minikatje schreef:Omdat elke zelfdoding pas een zelfdoding wordt als dat is vastgesteld, anders is het moord
Helaas gaat het niet allemaal even netjes in de mensenwereld.
kohtje schreef:Ik zit nu midden in het proces en ik moet je zeggen dat ik het verschrikkelijk vind dat het allemaal moeilijke regels zijn.
Mijn moeder ligt echt hier te versterven met heel veel pijn maar hulp is er niet op korte termijn.
Een dier doe je dit niet aan maar een mens wel.
Verschrikkelijk voor haar.
kohtje schreef:Ik zit nu midden in het proces en ik moet je zeggen dat ik het verschrikkelijk vind dat het allemaal moeilijke regels zijn.
Mijn moeder ligt echt hier te versterven met heel veel pijn maar hulp is er niet op korte termijn.
Een dier doe je dit niet aan maar een mens wel.
Verschrikkelijk voor haar.